Зробили замовлення на майже 900 гривень. Вказали адресу. Замовлення прийняли. Але не доставили. Спочатку нам подзвонив кур'єр, який сказав, що не може нас знайти і везе заказ назад на склад. Ми подзвонили на гарячу лінію, де нам відповіли, що доставити товар нам не можуть, бо ми за зоною доставки. Сказали, що повернуть гроші у строк 7 днів! Тобто, нас не попередили, що доставки на нашу адресу немає. Взяли гроші. А потім ні товару, ні грошей. Це пряме порушення закону о правах споживача! Там є пункт: "3. Продавец (исполнитель) обязан предоставить потребителю достоверную и доступную информацию о наименовании, принадлежности и режиме работы своего предприятия." О режимі роботи! Тобто, якщо доставки немає, ви не берете гроші, а попереджаєте про це покупця! Ніколи нічого не замовляйте у Varus онлайн! Ніколи!
Вітаємо! Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Напишіть, будь ласка, в чат бот у розділ “є питання” для уточнення деталей і перевірки даної ситуації: https://t.me/varusua_bot
Доставка та онлайн замовлення Varus в Києві нижче усякої критики - Відгуки про Varus market, Київ
Спочатку нам подзвонив кур'єр, який сказав, що не може нас знайти і везе заказ назад на склад.
Ми подзвонили на гарячу лінію, де нам відповіли, що доставити товар нам не можуть, бо ми за зоною доставки. Сказали, що повернуть гроші у строк 7 днів!
Тобто, нас не попередили, що доставки на нашу адресу немає. Взяли гроші. А потім ні товару, ні грошей.
Це пряме порушення закону о правах споживача! Там є пункт: "3. Продавец (исполнитель) обязан предоставить потребителю достоверную и доступную информацию о наименовании, принадлежности и режиме работы своего предприятия."
О режимі роботи! Тобто, якщо доставки немає, ви не берете гроші, а попереджаєте про це покупця!
Ніколи нічого не замовляйте у Varus онлайн! Ніколи!
відгук
Коментарі до відгуку