За останній час довелось не раз розчаруватись в Юкрейн Експрес,вирішили крайній раз скористатись їх послугами, але знову повне розчарувааня. На склад Італії була доставлена посилка, однак магазин при відправці не вказав номер користувача, тобто номер кабінету! З цього приводу звернулись в підтримку, що робити, але так як був відомий трек номер, внесли його та відразу підтягнуло в кабінеті посилку, яку відповідно задекларували. Однак пройшов час, а посилка так і була зі статусом «сортування», знову звернулись в підтримку-як довго її будуть сортувати? На що отримали відповідь - посилки без номеру кабінету сортуються 1-2 рази на місяць!!!!!! І взагалі,якщо посилка пропаде, вони не несуть відповідальності! І байдуже, що вказані твої особисті дані, шо посилка реєстрована! Ви в своєму розумі там? Посилка зареєстрована в моєму кабінеті! Додано фото доставки і ви таке пишите?Підтримки та допомоги просто нуль! Що за сортування місяць, якщо у вас відправки 2-4 рази в тиждень! Ви просто стали ОБМАНОМ в усьому! Обслуговування гіршого просто не бачили ще. Хочеться поскоріше вирвати свої посилки та забути про них
Переваги:
не може їх бути з таким відношенням
Недоліки:
вся їх робота стала великим мінусом в усьому
за свої немалі гроші ти маєш ще витрачати кучу часу , щоб просто вирвати у них свої посилки
Доброго дня. Шановний, клієнт! Наша Компанія працює згідно правил, які клієнти повинні дотримуватися для плідної співпраці та уникнення затримок, по сортуванню, відправленю та доставці. Тому рекомендуємо повторно переглянути та ознайомитися, з ними детальніше (вони знаходяться у вашому кабінеті, на головній сторінці - Правила користування):
8.1.При замовленні вантажу на адресу будь-якого складу Компанії, Клієнт зобов’язується вказувати адресу, прізвище та код клієнта згідно інструкцій, вказаних на сторінці "Адреса прийому" для відповідної країни. Прізвище, ім’я та код клієнта повинні відповідати даним, на які зареєстровано обліковий запис Клієнта.
9.1.1. Якщо Компанія не змогла ідентифікувати власника вантажу при прийомі на склад, його сортування може бути проведене з затримкою. Компанія не проводить сортування таких вантажів на вимогу Клієнта.
вам не лінь писати цю всю маячню,точніше копіювати, бо у вас кругом все шаблонне? Може вже пора почати визнавати свої недопрацювання? Як працювали,то працювали. А як не працюєте, то і результат - посилки лежать третій тиждень без руху
маячнч яка. Посилки зі статусом ГОТУЄТЬСЯ до відправки з 23.01 на складах лежать та не відправляються! Що ви тут пишите! Хто тут винен , крім вас? Може рора брати відповідальність вже на себе, а не людей обманювати
Нікчемне відношення до клієнтів - Відгуки про ukraine-express.com міжнародні перевезення
відгук
Коментарі до відгуку
https://my.ukraine-express.com/index.php?m=clientarea&d=viewadditionaltos&lang=ua&div=es
8.1.При замовленні вантажу на адресу будь-якого складу Компанії, Клієнт зобов’язується вказувати адресу, прізвище та код клієнта згідно інструкцій, вказаних на сторінці "Адреса прийому" для відповідної країни. Прізвище, ім’я та код клієнта повинні відповідати даним, на які зареєстровано обліковий запис Клієнта.
9.1.1. Якщо Компанія не змогла ідентифікувати власника вантажу при прийомі на склад, його сортування може бути проведене з затримкою. Компанія не проводить сортування таких вантажів на вимогу Клієнта.
Дякуємо за розуміння.
З повагою команда Ukraine-express.