Гость: 8 днів тому зробили замовлення на повірку лічильника, передзвонив оператор, взяв всю інформацію, сказав про вартість, яка до речі не відповідає заявленій на сайті і все, тиша. В месенджерах, вказаних на сайті вони або не зареєстровані, або не користуються ними, або в одному з них, яким користуються просто не... 20.08.2025
Гость: комісія при відправці Новою поштою вже майже 15%, а якщо ще додати вартість публікацій, які всі платні, то вони вже перевершили своїх конкурентів в ненажерливості 20.08.2025
Гость: як же багато люди пишуть на даному сайті правди про цю недошафу (з великої літери рука не піднімається писати) і вся вона негативна, саме так останнім часом. Не знаю чи то зміна власників, чи то корона їм здавлює голови всім і вони вважають себе незамінними, але те,... 20.08.2025
Гость: зверніть увагу, шановні користувачі даного сервісу(важко звісно це все сервісом за такі гроші назвати), що їх комісія при відправці Новою поштою вже наздогнала рівень їх конкурентів з дуже низьким рівнем довіри і позитивних відгуків- це вже теж майже 15% вартості, а якщо врахувати той факт, що всі... 20.08.2025
Гость: як же багато люди пишуть на даному сайті правди про цю недошафу (з великої літери рука не піднімається писати) і вся вона негативна, саме так останнім часом. Не знаю чи то зміна власників, чи то корона їм здавлює голови всім і вони вважають себе незамінними, але те,... 20.08.2025
Гость: на даному сайті дуже багато правди написано за недосервіс шафи і все, на жаль, це є правдою, весь негатив про шафу (з великої літери не піднімається рука писати), викладений тут - абсолютна правда, а колись давно це був дуже гарний сервіс, але ключове тут «був». Просто не уявляю якими... 20.08.2025
Гость: сайт для якого продавці, які його і утримують - це ніщо, скоро вже мабуть введуть ліміт входжень на сайт в свій кабінет, бо на даний час у них продавець повністю безправний. а от покупці завжди молодці - можуть тикати купити і пропадати, можуть нічого не купити, виносити мізок, налити... 31.07.2025
Гость: Вже другий раз за короткий проміжок часу вводять в оману з пакуванням, вказуючи в квитанції найменування, які не відповідають дійсності і звісно, з набагато більшою вартістю, ніж є насправді. Дуже прикро, що в такий важкий для всіх час так відносяться до людей 31.07.2025
Гость: Такої недопідтримки як на Шафі ще ніде не зустрічали. Абсолютно недолугий сервіс з купою шахраїв, яких покриває і захищає Шафа. мабуть тому, що самі такі ж непорядні 19.07.2025
Гость: Це тільки на шафі можуть заблокувати просто так, просто так вимагати сплатити комісію за продаж, який не відбувся, і ти ще маєш їм це доводити, бо тебе деактивують, а людина просто поцікавилась чи є річ в наявності , це тільки вони деруть 15% комісії з любої суми( і тільки... 16.07.2025
Гость: дуже цікава ситуація - в гаманці кабінету на шафі були введені дані платіжної картки, адже сплачували скажену комісію за їх послуги. Бачили їх повідомлення, що вони вже самі можуть списувати автоматично комісію за свої послуги з вашої карти, типу якщо ви не встигнете це вчасно зробити. Так от, не... 15.07.2025
Гость: через незрозумілу деактивацію, безпричинну, довелось скасувати чотири потенційних замовлення. В голові не вкладається як цим робітникам шафки можна безпричинно руйнувати чужу багаторічну працю і тим самим позбавляючи і себе заробітку 11.07.2025
Гость: просто жахлива площадка. Як вичитувати переписку щодо зроблених знижок. то це вони вміють, а як блокувати акаунти безпричинно. бо хтось недолугий вирішив поскаржитись на тебе , то вони читати не виіють! Думаю багато користувачів чекають коли нарешті вже ця шарашкіна контора сама себе добʼє своїми недолугими правилами... 11.07.2025
Гость: нарешті посилка , яка доставлена на склад 05.06 приїхала в Україну 07.07! «Чудовий сервіс». І за це все задоволення за 1,4 кг 1250 гривень! Новій пошті дуже шкода, що сталась така ситуація( місяць просто неможливо було відслідкувати свою посилку, адже в додатках була незрозуміла інформація і дізнатись... 07.07.2025
Гость: ОЛХ надайте розʼяснення, чому коли приймаєш замовлення по оголошенню, то ви пишите, що у разі продажу маю сплатити 3% +20 грн, що у вас і вказано в ваших правилах. А по факту, коли замовлення вже оформлено, то зненацька пишите, що у разі продажу я маю сплатити вже 3%... 06.07.2025
Гость: неочікувано жахливий сервіс. Нова пошта, може нарешті вже внесете ясність коли буде доставлено посилку з Австралії NP200000004051490NPG. На склад посилка доставлена ще 05.06! Більше двох тижнів назад вже звертались до вас, адже посилка у всіх додатках оновилась як НЕВДАЛА ДОСТАВКА, написали, що буде відправлено наступним рейсом і все. Місяць! посилка... 02.07.2025
Гость: посилка з Австралії в Україну NP200000004051490NPG, з 16.06.2025 в кабінеті значиться статус як Вантаж не прибув, в додатку пошти - невдала спроба доставки. На звернення в чат підтримки інформації вже добу не надають. То де дане відправлення на даний час? 18.06.2025
Гость: роками відправляли даною поштою, і що тільки не було: то сплутали посилки у відділенні людям, то втратили посилку…Але, щоб за доставку пакетику з білизною вагою 72 грами, розміром 10*15 см взяли 95 гривень - це вже треш повний, це при тому, що при оформленні посилки в кабінеті вартість... 05.03.2025
Гость: Як потрібно низько впасти, щоб вже брати кошти з клієнтів за своє пакування, якого немає. Відправник відправив запаковану ним самим посилку, але нова пошта вирішила, що всерівно потрібно у вартість своїх послуг додати пакування та ще вартість посилки на самій коробці та у додатку різнилась! Підтримка жахлива, два різні оператори... 06.01.2025
Гость: Зайшла у розділ потенційні продажі , відмітила УСІ продажі, було вказано - у вас немає не відмічених продажів, сплатила 14,4% ! відсотка комісії. І тут не зрозуміти з якого дива блокують сторінку, тому що є один! невідмічений продаж,якого не було. Як так працювати та відноситись до продавців, бо саме... 30.05.2024
Гость: Користувались послугами даного перевізника кілька років і були задоволені, однак те як вони працюють останнім часом - це просто знущання над клієнтами. На даному сайті висвітлено всю правду про них і раджу читати тут відгуки. Поділюсь своїм досвідом. Враховуючи жахливу роботи UE та скажені терміни їх доставки (у всьому ж... 12.03.2024
Гость: Мало того, що відправлення лежать тижнями на складах і не відправляються, то вони ще й почали постійно міняти строки доставки - то перевозиться і доставка через 1 день, наступного дня у тієї ж посилки статус - перевозиться, прибуде через 2 дні і так знову по колу. Користувач взагалі і близько... 13.02.2024
Гость: За останній час довелось не раз розчаруватись в Юкрейн Експрес,вирішили крайній раз скористатись їх послугами, але знову повне розчарувааня. На склад Італії була доставлена посилка, однак магазин при відправці не вказав номер користувача, тобто номер кабінету! З цього приводу звернулись в підтримку, що робити, але так як був відомий трек... 05.02.2024
Гость: Терпіли незручності, коли блокували кордони , але виявляється, що вони просто так стали працювати завжди! Посилки на складах Іспанії та Італії валяються вже два тижні та не відправляються. Від техпідтримки відповіді та допомоги не дочекаєшся. Нікчемне відношення до клієнтів, нікому не раджу з ними зʼязуватись 05.02.2024
Гость: Кордони розблоковані, черг немає, а отже немає тієї проблеми на яку посилався даний перевізник, аргументуючи затримки в доставці. Але…посилки на складі Іспанії як «готувались до відправки» тижнями,так і готуються! З 22.01 посилка саме з таким статусом! Це при тому, що на сайті зазначено-відправки по Європі 2-4 рази на тиждень! Так... 01.02.2024
Гость: Шафа просто не перестає дивувати негативом. Зробила користувачка замовлення через сайт, одразу ж скинула їй заміри та запитала чи все підходить, однак дві доби тиша, ні відповісти, ні замовлення скасувати, хоча на сайт заходила неодноразово. Ясно, що ніхто нічого купувати не збирався. Звернулась до адмінів, як вони радили робити, щоб... 22.01.2024
Гость: Посилки на складі лежать з 21.12! Вже майже місяць не рухаються! Ще такого просто не бачили! Наразі кордони розблоковані, на ситуацію на яких так скаржився даний перевізник! Побачимо скільки ще посилки валятимуться не знати де! Просто жахливе відношення до клієнтів 18.01.2024
Гость: Не буду писати про усі проблеми,які наразі стаорив цей перевізник своїм клієнтам, це всі знають. Вже не вперше звертаюсь до них з таким питанням - навіщо викидати оригінальне пакування речей, тобто пакети, коробки, в яких речі доставлені з магазину?На фото при прийомі чітко видно як річ була доставлена, як запакована,... 10.01.2024
Гость: Більше 7 років маю справу з цим сайтом, не буду писати про всі мінуси останнім часом, про це знають всі. Але те, що Шафа пропагує неадекватність деяких користувачів, замість того, щоб як не блокувати їх, то хоч приймати якісь міри публікує брехливі відгуки - це наразі факт! І... 29.12.2023