Кордони розблоковані, черг немає, а отже немає тієї проблеми на яку посилався даний перевізник, аргументуючи затримки в доставці. Але…посилки на складі Іспанії як «готувались до відправки» тижнями,так і готуються! З 22.01 посилка саме з таким статусом! Це при тому, що на сайті зазначено-відправки по Європі 2-4 рази на тиждень! Так що причина явно не в блокованих кордонах, причина в них самих, от і все! Ось таке відношення у них до клієнтів
Шановний, клієнте! Ми перепрошуємо за створені незручності. Наша команда робить все можливе для вирішення даного питання. Просимо віднестися до цього з розумінням.
про яке розуміння ви пишите і що ви там робите? Відповідаєте всім однаковими фразами( До вас звертаєшся за мінімальною допомогою, хоч це ваш обовязок, то такого наслухаєшся, що хочеш якнайшвидше втратити всі звязки з вами і забути,що ви існуєте
так, ви робите все можливе для відправки - з 22 січня готуєте до відправки посилки! Два тижні! ГАНЬБА! Яке вже розуміння до вас може бути? Скільки можна знущатись над клієнтами?
Проблема явно не в блокуванні кордонів - Відгуки про ukraine-express.com міжнародні перевезення
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою команда Ukraine-express.