Мария Відгук додано 14 грудня, 2023 год25 переглядів
Вже 3 тижні посилки лежать на складах в статусі «готується до відправлення», але скільки можна готувати??? Повне розчарування
В службі підтримки кажуть чекати, затримки на кордоні, ми попереджали.. Але як затримка в Польщі впливає на відправку з Іспанії? Навіщо служба підтримки, якщо ніякого варіанту рішення не дають? Чому ваша компанія не може дати якийсь орієнтир? Чому не можна бути чесними з вашими користувачами?
Найцікавіше, яким чином замовлення зроблені пізніше щ тих же магазинів, вже прийшли мені через Нову Пошту? Якийсь жах. Просто шкода що зробила ці замовлення через них і немає шляху назад, що заблоковано стільки коштів на замовленнях.
Що скажете? Чому інші перевізники доставляють, чи Міст і НП якісь чарівники?
Нажаль, ви самі змусили відмовитися від ваших послуг. Бо для мене це було в останній раз 1 згоден
Просимо з розумінням віднестися до цієї ситуаці. Адже Компанія впершу чергу зацікавлена у максимально швидкій доставці ваших посилок і затримки по відправленях не є з вини Компанії, на те є об'єктивні причини: страйк на кордоні, скорочення авіа рейсів та контейнерних відправок, робота в такій критичній ситуації досить складна і не завжди дає бажаного результату.
Ніяк не вирішити це питання, просто чекати поки ці телепні відправлять вам посилки! Зараз це десь вони будуть лежати 18-25 днів просто на складі, а потім коли їх відправлять це ще днів 10-14 будуть їхати до України, а потім ще будуть доставлятись декілька днів вам по Україні!
Вже 8 лежить оформлення документів і готується до відправки статус. А ще замовив спеціально експрес літак бо думав до нового року щоб приїхало. Статус в кабінеті міняється тільки коли вже вони відправлять?
Максимально негативний досвід - Відгуки про ukraine-express.com міжнародні перевезення
Повне розчарування
В службі підтримки кажуть чекати, затримки на кордоні, ми попереджали..
Але як затримка в Польщі впливає на відправку з Іспанії? Навіщо служба підтримки, якщо ніякого варіанту рішення не дають? Чому ваша компанія не може дати якийсь орієнтир? Чому не можна бути чесними з вашими користувачами?
Найцікавіше, яким чином замовлення зроблені пізніше щ тих же магазинів, вже прийшли мені через Нову Пошту? Якийсь жах. Просто шкода що зробила ці замовлення через них і немає шляху назад, що заблоковано стільки коштів на замовленнях.
Що скажете? Чому інші перевізники доставляють, чи Міст і НП якісь чарівники?
Нажаль, ви самі змусили відмовитися від ваших послуг. Бо для мене це було в останній раз
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук, він для нас важливий!
Просимо з розумінням віднестися до цієї ситуаці. Адже Компанія впершу чергу зацікавлена у максимально швидкій доставці ваших посилок і затримки по відправленях не є з вини Компанії, на те є об'єктивні причини: страйк на кордоні, скорочення авіа рейсів та контейнерних відправок, робота в такій критичній ситуації досить складна і не завжди дає бажаного результату.
З повагою Ірина!
Ukraine Express
Потрібно зібратись масово всі хто постраждав, створити чат, та зробити все можливо щоб ця шарага перестала існувати!
Бо служба підтримки наче боти сидять базовими фразам відповідають, які навіть не по темі!
Тому запасіться терпінням та нервами!