Замовила посилку з Австралії на їх польську адресу. Як виявилося, цього не можна було робити, але ж в них на сайті, по-перше, цього не вказано. Цього просто в них ніде не вказано, що адреса складу в Польщі, наприклад, лише для польських магазинів. Тому, якщо ви не досвідчений в цих питаннях (як от я), то матимете несподіванки. Але це ж не все ще))) Відслідковуючи тренінг бачу, що посилка вже в Польщі, статус «в дорозі», тобто розумію, що не отримана ще складом. Але вже минуло днів 7, розумію що має вже бути в них, дзвоню, кажу, чекаю на посилку з АВСТРАЛІЇ НА ВАШ ПОЛЬСЬКИЙ СКЛАД. Відповідь - якщо по трекінгу статус «в дорозі» значить чекайте, вона не доставлена ще. І все, ні тобі інформації, що з Австралії замовляти не можна, ніяких інших подробиць, ще й так розмовляє зі мною, ніби я прийшла додому до неї і її ліжко окупувала. Пишу відправникові, мовляла, допоможіть, може з вашого боку щось проясниться. І тут вони мені висвітлюють переписку зі своїм поштовим сервісом, що посилка вже доставлена у відділеннях і я її можу отримати. Я і шоці, яке відділення. Дзвоню цим, а вони мені - ми приймаємо на склад лише повністю оплачені посилки. Там було значить додаткові платежі. Кажу - так я про це не знала, як я мала їх сплатити? І тут вона каже - а ви не мали права цю адресу використовувати для Австралії, вона лише для Польщі…. Окей, кажу, а як я мала знати що ви її не прийняли? Чому в моєму кабінеті немає ніяких повідомлень? Каже - ми про таке не повідомляємо. Якщо коротко, митниця Польщі нарахувала додаткову плату (в них там дуже низький поріг, втричі менший ніж в Україні), і коли на склад доставили, ці відмовилися її приймати, і вона лежала на пошті у відділенні 14 днів, але поки я все це зʼясовувала, термін зберігання минув, її повернули відправнику. Я не встигла нічного зробити (була опція змінити отримувача). Тому ніколи не користайтеся послугами цих доставщиків, вони можуть працювати тільки коли все іде по накатаній, як тільки виникають якісь випадки, де потрібно проявити дійсно професіоналізм - будете розчаровані максимально, ну і плюс втратите свої гроші.
Доброго дня! Наші склади є в різних країнах, але в Австралії у нас відсутній склад. Для уникнення цієї ситуації, Вам слід було спершу проконсультуватися, на гарячій лінії чи можлива взагалі доставка, з країни, де не має нашого складу. Ви ж до нас звернулися, коли вантаж вже транспортувався, тобто коли було пізно щось змінити.
ДЕЗИНФОРМАЦІЯ ТА НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ - Відгуки про ukraine-express.com міжнародні перевезення
Цього просто в них ніде не вказано, що адреса складу в Польщі, наприклад, лише для польських магазинів. Тому, якщо ви не досвідчений в цих питаннях (як от я), то матимете несподіванки.
Але це ж не все ще)))
Відслідковуючи тренінг бачу, що посилка вже в Польщі, статус «в дорозі», тобто розумію, що не отримана ще складом. Але вже минуло днів 7, розумію що має вже бути в них, дзвоню, кажу, чекаю на посилку з АВСТРАЛІЇ НА ВАШ ПОЛЬСЬКИЙ СКЛАД. Відповідь - якщо по трекінгу статус «в дорозі» значить чекайте, вона не доставлена ще. І все, ні тобі інформації, що з Австралії замовляти не можна, ніяких інших подробиць, ще й так розмовляє зі мною, ніби я прийшла додому до неї і її ліжко окупувала.
Пишу відправникові, мовляла, допоможіть, може з вашого боку щось проясниться. І тут вони мені висвітлюють переписку зі своїм поштовим сервісом, що посилка вже доставлена у відділеннях і я її можу отримати.
Я і шоці, яке відділення.
Дзвоню цим, а вони мені - ми приймаємо на склад лише повністю оплачені посилки. Там було значить додаткові платежі. Кажу - так я про це не знала, як я мала їх сплатити? І тут вона каже - а ви не мали права цю адресу використовувати для Австралії, вона лише для Польщі….
Окей, кажу, а як я мала знати що ви її не прийняли? Чому в моєму кабінеті немає ніяких повідомлень? Каже - ми про таке не повідомляємо.
Якщо коротко, митниця Польщі нарахувала додаткову плату (в них там дуже низький поріг, втричі менший ніж в Україні), і коли на склад доставили, ці відмовилися її приймати, і вона лежала на пошті у відділенні 14 днів, але поки я все це зʼясовувала, термін зберігання минув, її повернули відправнику. Я не встигла нічного зробити (була опція змінити отримувача).
Тому ніколи не користайтеся послугами цих доставщиків, вони можуть працювати тільки коли все іде по накатаній, як тільки виникають якісь випадки, де потрібно проявити дійсно професіоналізм - будете розчаровані максимально, ну і плюс втратите свої гроші.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою Ірина!
Ukraine Express