Відпочиваю в готелі Coral See Sensatoriti в Шарм-ель-Шейху. Вчора мала необережність скористатись перукарською послугою, яку пропонує готель.Моєму шоку немає меж. Після відвідин спа-салону я не виходжу з номера, мовчу вже, що не обідала, не вечеряла. Після моєї скарги, мені було запропоновано повернути половину вартості послуги або прийти повторно в салон, де мені змиють їхній витвір мистецтва і повернуть всю суму. Так мене ще не ображали ні в одному готелі Єгипту. Іжду часто, і тільки в готелі 5*. До речі, навіть не вибачилися. Сьогодні шукаю квиток додому, не хочу більше відпочивати, знаходячись номері готелю. Хто компенсує мені моральну та матеріальну шкоду? Повністю розчарована байдужістю.
Зоряно, нам шкода, що ви зіткнулися із такою ситуацією. Ми, як туроператор, надаємо туристичний продукт. В його склад входить розміщення в готелі. За надання додаткових послуг несе відповідальність партнер.
Зі своєї сторони, ми обов'язково проінформуємо компанію-партнера і зв'яжемося з представниками готелю. Для нас важливо, щоб на кожному етапі відпочинку ви залишалися задоволеною.
Щодо інших змін по туру, таких як авіаквитки, вам необхідно зв'язатися з вашим турагентом. Ми хочемо вам допомогти. Напишіть, будь ласка, нам у зручну для вас соцмережу Facebook чи Instagram. Ми спробуємо прискорити вирішення вашої ситуації.
Станом на час написання відповіді, проблема не була вирішена.
Але незабаром я зустрілася з гідом готелю Ехабом, розказала ситуацію і я була приємно вражена, як він оперативно зміг розрулити ситуацію. Дуже вдячна гіду готелю Coral See Sensatori ЕХАБУ та туристичному оператору Join Ap.
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Зіпсутий відпочинок - Відгуки про Туроператор Join up!
До речі, навіть не вибачилися. Сьогодні шукаю квиток додому, не хочу більше відпочивати, знаходячись номері готелю.
Хто компенсує мені моральну та матеріальну шкоду?
Повністю розчарована байдужістю.
відгук
Коментарі до відгуку
Зі своєї сторони, ми обов'язково проінформуємо компанію-партнера і зв'яжемося з представниками готелю. Для нас важливо, щоб на кожному етапі відпочинку ви залишалися задоволеною.
Щодо інших змін по туру, таких як авіаквитки, вам необхідно зв'язатися з вашим турагентом. Ми хочемо вам допомогти. Напишіть, будь ласка, нам у зручну для вас соцмережу Facebook чи Instagram. Ми спробуємо прискорити вирішення вашої ситуації.
Але незабаром я зустрілася з гідом готелю Ехабом, розказала ситуацію і я була приємно вражена, як він оперативно зміг розрулити ситуацію. Дуже вдячна гіду готелю Coral See Sensatori ЕХАБУ та туристичному оператору Join Ap.