На сьогоднішній день Triolan - найбільша телекомунікаційна мережа України, що прогресивно розвивається.
Стартувавши в 2008 р., Triolan завоював стабільну позитивну репутацію провайдера, що надає широкий спектр послуг за доступними цінами.
Основним видом підключення до телекомунікаційних мереж від Triolan є підключення по оптоволоконних лініях.
Що ж таке Triolan? Triolan це:
локальна...
детальніше
Не один телефон не работает - Відгуки про Triolan
відгук
Коментарі до відгуку
5.1.1. Ушкодження або знищення технічних засобів та / або програмного забезпечення та / або абонентської ділянки Мережі
з вини Абонента, або третіх осіб, використання Абонентом передавальних (випромінюючих) пристроїв без згоди на їх
використання Державної інспекції з електрозв'язку, невідповідності технічних характеристик Абонентського відгалуження та/або
Кінцевого обладнання вимогам Провайдера телекомунікацій, а також у разі, якщо роботи з підключення Абонентського
відгалуження та/або Кінцевого обладнання були виконані Абонентом самостійно та у зв'язку з іншими обставинами, що не
залежать від волі Провайдера, включаючи нормативно-правові акти органів влади, що обмежують діяльність Провайдера,
громадянські заворушення, епідемії, повені, урагани, пожежі або інші стихійні лиха, відключення електрики тощо;
5.1.2. Своєчасного повідомлення Абонентів про заходи та / або обставин, що визначені п. 3.3.1. та 3.3.2. Договору.
5.1.3. У випадку аварійних ситуацій та/або виникнення інших обставин, що не залежать від Провайдера, у зв’язку з чим
обумовлена швидкість передавання та приймання даних при наданні Послуги доступу до мережі Інтернет може бути нижчою за
10 Мбіт/сек або дорівнювати 0 Мбіт/сек.
5.2. Провайдер не несе відповідальності :
5.2.1. за будь-які витрати або збиток, які прямо або побічно виникли в результаті самостійного одержання Абонентом
інформації й послуг через мережу Інтернет;
5.2.2. за збиток, що виник через несанкціонований доступ третіх осіб до ресурсів Абонента;
5.2.3. за збиток, нанесений Абонентові в результаті дії програмних продуктів, отриманих Абонентом за допомогою Послуги;