Добрий день, в мене виникла проблема з вашою компанією. Через те що чат бот в телеграмі дав збій в мене скасувалися квитки , я надали вашим операторам на пошту всі докази того що це сталось по вашій вині. Після того як я почала новий діалог, без підтвердження скасування мені прийшло повідомлення про скасування. Я одразу подзвонила в службу підтримки, мені сказали що тех підтримка з цим розбирається, та сьогодні мені дадуть відповідь. Цілий день мені ваші оператори кажуть що треба ще час щоб розібратись в ситуації. Але ці квитки з'явились в продажі після чого вони пропали, відповідно їх хтось вже викупив, сподіваюсь що це ви зупинили їх продаж через цю проблему. Ці квитки треба для туристичної фірми, та підходить тільки цей рейс. Дуже шкода що у вашої компанії така погана клієнтоорієнтованість і що на вирішення елементарної ситуації треба більше доби. Сподіваюсь що хоча б колись ця ситуація нарешті буде вирішена.
Дякуємо Вам за звернення та вибачаємося за ситуацію, яка виникла. Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами.
Щоб ми могли ідентифікувати Ваше бронювання та перевірити деталі ситуації, будь ласка, надайте номер бронювання, або електронну адресу покупця, на яку оформлювались квитки.
Отримавши цю інформацію, ми одразу перевіримо деталі та надамо Вам оновлення щодо статусу бронювання у найкоротші терміни.
Дякуємо за розуміння та терпіння. Ми обов’язково докладемо максимум зусиль, щоб якнайшвидше вирішити Ваше питання.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Жахлива компанія - Відгуки про Tickets.ua
Ці квитки треба для туристичної фірми, та підходить тільки цей рейс.
Дуже шкода що у вашої компанії така погана клієнтоорієнтованість і що на вирішення елементарної ситуації треба більше доби.
Сподіваюсь що хоча б колись ця ситуація нарешті буде вирішена.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за звернення та вибачаємося за ситуацію, яка виникла. Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами.
Щоб ми могли ідентифікувати Ваше бронювання та перевірити деталі ситуації, будь ласка, надайте номер бронювання, або електронну адресу покупця, на яку оформлювались квитки.
Отримавши цю інформацію, ми одразу перевіримо деталі та надамо Вам оновлення щодо статусу бронювання у найкоротші терміни.
Дякуємо за розуміння та терпіння. Ми обов’язково докладемо максимум зусиль, щоб якнайшвидше вирішити Ваше питання.