7 липня були придбані квитки на потяг Львів-Прага, на 20 липня з пересадкою в Перемишлі, ви їх вислали. А сьогодні виявляється, що до Перемишля я маю добиратись на оленях чи голубиною поштою, бо чомусь код з Перемишля є, а зі Львова до Перемишля дивним чином код зник. Я так розумію, комусь дуже припекло їхати, і ви скасували наш код? Так робиться? І фрази - можемо повернути частину коштів або всі, коли дитина чекає на поїздку, все заплановано - це нормально?? Ви надіслали квиток, поїзд є, місця наші не випарувались, просто там хтось більш важливіший для вас їхатиме? І тепер купити нові квитки нереально, якби про проблеми повідомили одразу - був би шанс нові придбати. Вирішуйте цю проблему, раз прислали квиток, ви несете відповідальність.
Щоб ми могли оперативно перевірити інформацію щодо Вашого замовлення і надати вичерпну відповідь по суті, будь ласка, надайте номер бронювання або електронну адресу покупця, на яку оформлялися квитки.
Ваше звернення для нас важливе, і ми докладемо максимум зусиль, щоб якнайшвидше вирішити ситуацію.
Дякуємо Вам за очікування. Повернення коштів в повному обсязі здійснено вчора, 21 липня. Зазвичай, кошти надходять на рахунок покупця протягом 1-3 робочих банківських днів. Якщо після закінчення цього терміну кошти не надійдуть на рахунок, ми надамо Вам підтвердження повернення. Його Ви зможете використати, щоб уточнити статус транзакції у Вашому банку.
Ми отримали Вашу відповідь на електронну адресу з проханням анулювати квитки та повернути кошти. Наразі ми вже займаємося вирішенням Вашого питання та обробкою запиту на повернення.
Щойно процес буде завершено — ми додатково повідомимо Вас на електронну пошту.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася, та дякуємо за Ваше терпіння.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Півквитка є, півквитка випарувались. - Відгуки про Tickets.ua
Я так розумію, комусь дуже припекло їхати, і ви скасували наш код? Так робиться? І фрази - можемо повернути частину коштів або всі, коли дитина чекає на поїздку, все заплановано - це нормально??
Ви надіслали квиток, поїзд є, місця наші не випарувались, просто там хтось більш важливіший для вас їхатиме?
І тепер купити нові квитки нереально, якби про проблеми повідомили одразу - був би шанс нові придбати.
Вирішуйте цю проблему, раз прислали квиток, ви несете відповідальність.
відгук
Коментарі до відгуку
Щоб ми могли оперативно перевірити інформацію щодо Вашого замовлення і надати вичерпну відповідь по суті, будь ласка, надайте номер бронювання або електронну адресу покупця, на яку оформлялися квитки.
Ваше звернення для нас важливе, і ми докладемо максимум зусиль, щоб якнайшвидше вирішити ситуацію.
Ми отримали Вашу відповідь на електронну адресу з проханням анулювати квитки та повернути кошти. Наразі ми вже займаємося вирішенням Вашого питання та обробкою запиту на повернення.
Щойно процес буде завершено — ми додатково повідомимо Вас на електронну пошту.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася, та дякуємо за Ваше терпіння.