Олександр Савицький Відгук додано 3 квітня, 2020 год86 переглядів
Купив квитки з Італії в Україну і назад.В зв'язку з епідемію короновірусу подав заявку на повернення.Рейс мав бути 25.03,а заявку подав 10.03.Спочатку написали,що треба чекати,бо першочергово розглядається заяви тих,в кого виліт раніше ніж за 72 години.Потім запропонували поміняти дати вильоту.А 24.03 взагалі заблокували заявку.На сайті авіакомпанії інформація про замовлення відсутня.Пишуть,що ваше замовлення знято в зв'язку з заявою на повернення.Гаряча лінія тікетс не відповідає.Онлайн чат заблокований.Що робити далі не знаю.
Зараз ми працюємо в режимі підвищеної активності та докладаємо максимум зусиль, для того що б обслуговування клієнтів зберігалося на колишньому рівні. Проте наші канали зв'язку перевантажені та ми не завжди можемо надати своєчасну консультацію.
Будемо вдячні, якщо Ви зможете уточнити номер Вашого бронювання, номер телефону або адресу електронної пошти, які вказувалися покупцем при створенні замовлення. Ці дані необхідні для ідентифікації Вашого бронювання в системі.
Після детальної перевірки інформації ми обов'язково повернемося до Вас з відповіддю!
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Скільки можна обманювати людей! - Відгуки про Tickets.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Зараз ми працюємо в режимі підвищеної активності та докладаємо максимум зусиль, для того що б обслуговування клієнтів зберігалося на колишньому рівні. Проте наші канали зв'язку перевантажені та ми не завжди можемо надати своєчасну консультацію.
Будемо вдячні, якщо Ви зможете уточнити номер Вашого бронювання, номер телефону або адресу електронної пошти, які вказувалися покупцем при створенні замовлення. Ці дані необхідні для ідентифікації Вашого бронювання в системі.
Після детальної перевірки інформації ми обов'язково повернемося до Вас з відповіддю!