ВТРАТИЛИ КОШТИ ЧЕРЕЗ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ В БІЛЕТІ; ХАМСЬКА СЛУЖБА ПІДТРИМКИ.
Купила квиток з Варшави до Вознесенська на 14:00 у цього перевізника через Басфор. На квитку зазначалася назва автобусі "Свіноуйсьце-Маріуполь". Прийшовши на вокзал за годину раніше і прочекавши ще майже годину на правильних платформах (10-11 платформи, з яких завжди відправляються рейси в Україну на Заходній), автобусу Свіноуйсьце-Маріуполь ми так і не побачили. Треба зазначити, що ми підходили до КОЖНОГО автобусу, який йшов за схожим маршрутом, але нам відповідали, що ці автобуси - не наші.
Думаючи, що автобус просто запізнюється, о 14:40 ми передзвонили за номером перевізника, вказаному в квитку. Служба підтримки перевізника відповіла, що автобус вже відправився 14:20. Я запитала, ЯКА НАЗВА була на табличці автобусу, який відправився. Адже АВТОБУСУ з назвою Свіноуйсьце-Маріуполь, вказаною у квитці, НА ВОКЗАЛІ НЕ БУЛО.
Представник перевізника не відповіла на моє запитання і почала КРИЧАТИ: "Я ще раз повторюю вам, автобус відправився". Оскільки мені треба було поїхати саме сьогодні, ми почали купувати інші квитки і побачили інший рейс цього перевізника. Вирішили зателефонувати знову і запитати, на НА ЩО Ж ТОДІ ОРІЄНТУВАТИСЬ при відправці автобуса, якщо його назва не відповідає дійсності.
Представник перевізника, знову в жахливому, вибачте, ХАМСЬКОМУ, тоні почала мені розповідати, що взагалі, на ТАБЛИЧКУ АВТОБУСА НІХТО НЕ ОРІЄНТУЄТЬСЯ (цікаво, а на що ж тоді мають орієнтуватися пасажири). А в білеті є номер перевізника, за яким ми маємо дзвонити і дізнаватись номер автобуса і номер платформи (ще раз, я стояла на ПРАВИЛЬНІЙ платформі і зробила все з мого боку, щоб знайти автобус).
Перевізник додав, що в білеті є напис про необхідність уточняти номер автобусу і платформи у перевізника. НАСПРАВДІ, такого напису в білеті НЕМАЄ!
Тобто, ПЕРЕВІЗНИК НЕ СЛІДКУЄ ЗА АКТУАЛІЗАЦІЄЮ ІНФОРМАЦІЇ В БІЛЕТАХ. І РОБИТЬ ЦЕ ПРОБЛЕМОЮ ПАСАЖИРІВ.
За якийсь час представник перевізника ще раз передзвонив мені (очевидно, отримавши вказівку яку "ВІДМАЗКУ" мені надати). І зробили у всьому винного Басфор. Заявивиши, що це вони мали надати мені номер автобуса і платформи в білеті.
АЛЕ, Басфор надав мені НАЗВУ АВТОБУСА, і якби автобус дійсно існував і мав таку назву, за що ВІДПОВІДАЄ ПЕРЕВІЗНИК, проблем би не виникло. Гадаю, це цілком зрозуміло, що за передачу ДОСТВІРНИХ ДАННИХ АГЕНТУ (БАСФОРУ), ЯКІ БАСФОР МАЄ НАДАТИ КЛІЄНТУ, ВІДПОВІДАЄ ПЕРЕВІЗНИК. І ще, дуже дивно слухати про небхідність дізнаватися номер автобусу, коли в білеті є НАЗВА АВТОБУСУ, ЯКА ЗОБОВ'ЯЗАНА БУТИ ДОСТОВІРНОЮ.
Про повернення коштів чи компенсацію первізник ні разу нічого не сказав.
ЯКЩО У ВАС Є МОЖЛИВІСТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УНИКАЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКА "СТЕЦИК Т.В.", ЩОБ НЕ ВТРАТИТИ ГРОШІ!
Переваги:
Немає.
Недоліки:
Неможливо знайти автобус через неправильну інформацію в білеті; Відсутність сервісу і грубість з боку служби підтримки
Жахливо! Не рекомендую ні в якому разі! - Відгуки про Стецик Т.В. пасажирські перевезення
Купила квиток з Варшави до Вознесенська на 14:00 у цього перевізника через Басфор. На квитку зазначалася назва автобусі "Свіноуйсьце-Маріуполь". Прийшовши на вокзал за годину раніше і прочекавши ще майже годину на правильних платформах (10-11 платформи, з яких завжди відправляються рейси в Україну на Заходній), автобусу Свіноуйсьце-Маріуполь ми так і не побачили. Треба зазначити, що ми підходили до КОЖНОГО автобусу, який йшов за схожим маршрутом, але нам відповідали, що ці автобуси - не наші.
Думаючи, що автобус просто запізнюється, о 14:40 ми передзвонили за номером перевізника, вказаному в квитку. Служба підтримки перевізника відповіла, що автобус вже відправився 14:20. Я запитала, ЯКА НАЗВА була на табличці автобусу, який відправився. Адже АВТОБУСУ з назвою Свіноуйсьце-Маріуполь, вказаною у квитці, НА ВОКЗАЛІ НЕ БУЛО.
Представник перевізника не відповіла на моє запитання і почала КРИЧАТИ: "Я ще раз повторюю вам, автобус відправився". Оскільки мені треба було поїхати саме сьогодні, ми почали купувати інші квитки і побачили інший рейс цього перевізника. Вирішили зателефонувати знову і запитати, на НА ЩО Ж ТОДІ ОРІЄНТУВАТИСЬ при відправці автобуса, якщо його назва не відповідає дійсності.
Представник перевізника, знову в жахливому, вибачте, ХАМСЬКОМУ, тоні почала мені розповідати, що взагалі, на ТАБЛИЧКУ АВТОБУСА НІХТО НЕ ОРІЄНТУЄТЬСЯ (цікаво, а на що ж тоді мають орієнтуватися пасажири). А в білеті є номер перевізника, за яким ми маємо дзвонити і дізнаватись номер автобуса і номер платформи (ще раз, я стояла на ПРАВИЛЬНІЙ платформі і зробила все з мого боку, щоб знайти автобус).
Перевізник додав, що в білеті є напис про необхідність уточняти номер автобусу і платформи у перевізника. НАСПРАВДІ, такого напису в білеті НЕМАЄ!
Тобто, ПЕРЕВІЗНИК НЕ СЛІДКУЄ ЗА АКТУАЛІЗАЦІЄЮ ІНФОРМАЦІЇ В БІЛЕТАХ. І РОБИТЬ ЦЕ ПРОБЛЕМОЮ ПАСАЖИРІВ.
За якийсь час представник перевізника ще раз передзвонив мені (очевидно, отримавши вказівку яку "ВІДМАЗКУ" мені надати). І зробили у всьому винного Басфор. Заявивиши, що це вони мали надати мені номер автобуса і платформи в білеті.
АЛЕ, Басфор надав мені НАЗВУ АВТОБУСА, і якби автобус дійсно існував і мав таку назву, за що ВІДПОВІДАЄ ПЕРЕВІЗНИК, проблем би не виникло. Гадаю, це цілком зрозуміло, що за передачу ДОСТВІРНИХ ДАННИХ АГЕНТУ (БАСФОРУ), ЯКІ БАСФОР МАЄ НАДАТИ КЛІЄНТУ, ВІДПОВІДАЄ ПЕРЕВІЗНИК. І ще, дуже дивно слухати про небхідність дізнаватися номер автобусу, коли в білеті є НАЗВА АВТОБУСУ, ЯКА ЗОБОВ'ЯЗАНА БУТИ ДОСТОВІРНОЮ.
Про повернення коштів чи компенсацію первізник ні разу нічого не сказав.
ЯКЩО У ВАС Є МОЖЛИВІСТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УНИКАЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКА "СТЕЦИК Т.В.", ЩОБ НЕ ВТРАТИТИ ГРОШІ!
відгук
Коментарі до відгуку