Можу об’єктивно стверджувати, що в Магазин Сота https://www.facebook.com/sotabemobile (тел. 0800330131) працюють як мінімум некомпетентні, а як максимум – нещирі люди.
Перед поїздкою на море вирішили придбати дитячий водонепроникний смарт-годинник з GPS. Пошук Інтернетом наприкінці червня дозволив знайти оптимальний товар з такими характеристиками – AmiGo GO002 Swimming Blue. На той час цей гаджет продавався зі знижкою в багатьох магазинах-партнерах AmiGo , але ми зупинили свій вибір на Магазин Сота. Консультант завірив нас, що в годиннику можна плавати навіть у морі. Ми придбали його, однак коли наша дитина занурила руку у прісний басейн, під склом годинника з’явилися крапельки (див. фото), а через кілька хвилин пристрій перестав працювати.
Повернувшись з відпочинку 19.07.21, ми зв’язалися з сервісним центром Магазин Сота, повідомили їм обставини і надіслали годинник з документами для гарантійного ремонту. 18.08.21 співробітник, який не назвав себе (телефон +380992588474), із сервісного центру Магазин Сота зателефонував нам і повідомив вердикт сервісного центру AmiGo – «не підлягають ремонту через те, що у годинник потрапила вода. Випадок не гарантійний». На моє запитання: «Як «потрапила вода», «не гарантійний», «водонепроникний» і «Swimming» можна об’єднати в одне речення?» - відповіді не отримали.
Отже, співробітники Магазин Сота https://www.facebook.com/sotabemobile свідомо надають покупцям неправдиву інформацію заради продажу свого товару, навіть знаючи вже, що годинник точно не водостійкий. У випадку виникнення проблем з його якістю – це не проблеми Магазин Сота. Стаття 8 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» не про них. Не повторюйте нашої помилки. Купляти в ненадійної компанії СОТА НЕ ВАРТО.
PS. На запитання: «Чому в назві годинника AmiGo GO002 є слово Swimming, хоча плавати з ним не можна», у сервісі компанії AmiGo не відповіли, однак підтвердили, що він не для плавання. Відповідні висновки зробіть самі. Ми ж залишилися без годинника та грошей.
Не рекомендую!!! - Відгуки про SOTA.ua
Можу об’єктивно стверджувати, що в Магазин Сота https://www.facebook.com/sotabemobile (тел. 0800330131) працюють як мінімум некомпетентні, а як максимум – нещирі люди.
Перед поїздкою на море вирішили придбати дитячий водонепроникний смарт-годинник з GPS. Пошук Інтернетом наприкінці червня дозволив знайти оптимальний товар з такими характеристиками – AmiGo GO002 Swimming Blue. На той час цей гаджет продавався зі знижкою в багатьох магазинах-партнерах AmiGo , але ми зупинили свій вибір на Магазин Сота. Консультант завірив нас, що в годиннику можна плавати навіть у морі. Ми придбали його, однак коли наша дитина занурила руку у прісний басейн, під склом годинника з’явилися крапельки (див. фото), а через кілька хвилин пристрій перестав працювати.
Повернувшись з відпочинку 19.07.21, ми зв’язалися з сервісним центром Магазин Сота, повідомили їм обставини і надіслали годинник з документами для гарантійного ремонту. 18.08.21 співробітник, який не назвав себе (телефон +380992588474), із сервісного центру Магазин Сота зателефонував нам і повідомив вердикт сервісного центру AmiGo – «не підлягають ремонту через те, що у годинник потрапила вода. Випадок не гарантійний». На моє запитання: «Як «потрапила вода», «не гарантійний», «водонепроникний» і «Swimming» можна об’єднати в одне речення?» - відповіді не отримали.
Після цього мій чоловік зателефонував у Магазин Сота (тел. 0800330131) і дві співробітниці цієї компанії знову завірили його, що саме з цим годинником можна плавати навіть у морі! (слух. записи розмов https://drive.google.com/file/d/1anpvXwFL8zt_72UZLMIG76pgNQxv23Ls/view?usp=sharing та https://drive.google.com/file/d/1slz5E7MewZMtppGAbnXlONZoUCNKygAj/view?usp=sharing на гугл-диску). Вищезгаданий співробітник Магазин Сота стверджує, що консультанти магазину говорять про водонепроникність, оскільки так заявляє AmiGo. Однак чоловік зателефонував у сервіс AmiGo (тел. +380674426533), де йому одразу сказали, що плавати з цим годинником не можна (слух. запис аудіо розмови із сервісним центром за посиланням https://drive.google.com/file/d/1ff7Af5LS1r1h9wmXpQcV02sIzy2-VHgo/view?usp=sharing ).
Отже, співробітники Магазин Сота https://www.facebook.com/sotabemobile свідомо надають покупцям неправдиву інформацію заради продажу свого товару, навіть знаючи вже, що годинник точно не водостійкий. У випадку виникнення проблем з його якістю – це не проблеми Магазин Сота. Стаття 8 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» не про них. Не повторюйте нашої помилки. Купляти в ненадійної компанії СОТА НЕ ВАРТО.
PS. На запитання: «Чому в назві годинника AmiGo GO002 є слово Swimming, хоча плавати з ним не можна», у сервісі компанії AmiGo не відповіли, однак підтвердили, що він не для плавання. Відповідні висновки зробіть самі. Ми ж залишилися без годинника та грошей.
відгук
Коментарі до відгуку