Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Викачка грошей - Відгуки про Prom.ua
1) Зробити свій сайт, як мінімум на Хорошоп або де інде!
2) Робити вигрузку з сайту на пром у валюті, але валюту ставити на 30% вище (щоб сплатити за всі здирництва порталу, а їх немало)
А краще взагалі при можливості не починати там працювати, бо з кожним роком головного болю буде все більше, а прибутку все менше
Для початківців:
Мінмальні витрати на порталі щоб бути присутнім - це 6% від замовлення (1% це комісія промоплати, 5% це Ви заплатите за рекламу прому)
6% з товару зе приблизно 7-8% націнки! І при такому тарифі Ви будете десь на 3-4 сторінці видачі
При максимальних відсотках виходить платити 12-15% прому (це приблизно 15-17% націнки на товарі...тому самі думайте вигідно чи ні
Щоб бути в топ продавців треба щоб всі замовлення відправлялись, а якщо клієнт не забирає і магазин часто робить самостійно повернення - тому бан на місяць з каталогу (це аргументується маніпуляцією їх бонусами)
Толку з тих бонусів майже нема, за повернення всеодно сплачуєте зі свого гаманця.А бонус частково погашає рекламу.Тобто з 10 повернутих замовлень Ви отримаєте десь 1200-1500 грн бонусів, це на рекламу*2=2400-3000 грн
Тобто Ви сплачуєте за повернення товару 1500 грн зі свого гаманця, ці 1500 кладуться потім на бонус, який на 50% погашає рекламу. Реклама = гроші з гаманця+бонус. Як не крути всеодно витрачаєте свої 3000 грн, але при накопичуванні бонусів можете потрапити в бан за маніпуляції з замовленнями
Буви в топі, працювати зі всіма клієнтами і мати прибуток неможливо
90% клієнтів не скасовують самі замовлення, та не читають умови оплати та доставки.
Приклад:
Дитина робить замовлення на 50 грн (в умовах написано що відправка тільки по оплаті на рахунок), вона ті умови не читає звісно. Варіанти подій далі:
1) Після дзвінка менеджера і повідомленню тих самих умов Вас посилають на 3 літери і не скасовують замовлення. Ви скасовуєте замовлення, у Вас падає рейтинг. Потім приходить повідомлення від служби контролю якості що Ви прокидали пром і відправили клієнту товар (для клієнтів пром - це один продавець їм байдуже що це базар), Вас блокують тимчасово і Ви намагаєтесь довести що нікому нічого не відправляли
2) Ви відправляєте товар, людина його не забирає (тому що доставка виходить як три ціни товара і дешевше купити на базарі). І чекаєте пока вона зробить скасування замовлення. Або робите скасування самі і це починає насторожувати пром що Ви шахрай! Ну добре, зробили повернення і тут виникає питання чи є сенс витрачати гроші на доставку і забирати товар? Тому що купити в постачальника товар який коштує 50 грн буде дешевше, ніж забирати його з пошти. Але якщо Ви не забираєте товар, то Ви шахрай і хочете заробити на бонусах...
Висновок:
- На промі можна заробити якщо сидіти і робити все самому замість тех підтримки і не розраховувати на неї. Віддавати 20% націнки прому. Торгувати товаром по завищеним цінам ніж на ринку відсотків на 30%
- З нормальними цінами як на ринку робити роздрібному продацю нема чого
З мінмальною рекламою і відміною дрібних замовлень Ви завжди будете на гачку у техпідтримки і за кожну копійку що вони не заробили Вас будуть робити винним. Продали чи ні - Ви повинні заплатити. Інші варіанти розцінюються як махінації
відгук
Коментарі до відгуку
Техпідтримка ніколи не чує прохання продавців.
Ліпше заплатити програмісту щоб він зробив оновлення на підвищення відсотка, ніж доробити баги яки тягнуться місяцяма, а то й роками