Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Особливо нічого не міняється, тільки замовленя впали майже до 0 - Відгуки про Prom.ua
В принципі я не відкрию скриньку пандори якщо скажу, що скк завжди має шаблонні відписки і лише виключення це підтверджують.
Мене просто цікавить одне питання: покупці вже настільки знахабніли, що у багатьох (і це реально дуже помітно) вже є стратегія "або робите так як я скажу або я ставлю Вам негативний відгук", і це напевно, для покупця, дуже класно, що "кожен має право на власну думку", але коли вже тобі у відкриту кажуть, що або так або негативний відгук і ще напишуть повну маячню у своєму відгуку, яка взагалі не відповідає дійсності то це взагалі сюрреалізм якийся.
Пишеш на в тех. підтримку, щоб не те, щоб не видаляли, а хоча б не враховуйте це в загальну статистику - тобі як завжди "власна думка покупця".
Якщо я ще бачив в цьому плюси раніше, що багато трафіка, достатньо замовлень і без дибілів нікуди, то зараз це 0.
1 замовлення в день максимум 2 і через кожні два/три дні (ні, не буду брехати, що кожен день) ти натряпляєшь на якогось "терориста", який пише, або знижка або негативний відгук, відправляйте так як я хочу або негативний відгук...то це є якийся уже сюр, от чесно. Я розумію, що логічно буде дати ту знижку в 50 грн або відправити наложкою, хоча там достатньо негативних відгуків і шанс, що заберуть товар мінімальний, але це як треба себе не поважати, щоб робити кожен раз так, як тобі кажуть такі "клієнти"?
Пром каже роби так, покупець тобі каже роби так, панство, то якщо так працювати легше іти повією на трасу там тобі хоч один каже як і що робити...
Просто вже наболіло, от дійсно наболіло, працюєшь на рейтингом, відправляєш в день замовлення, якщо не виходить день в день то кладеш якийсь презент...стараєшся, щоб ті відсотки підростали і тут просто заказів 0, а коли є так замовляють якісь "терористи".
Щоб ви не писали, що я ховаюсь за схованими профілем, звернення: 2468142
P.S.
Тех. підтримка прому, будь-ласка не треба писати, що цей випадок поодинокий і він не впливає в цілому, я це без вашого CTR C + CTR V знаю, питання в іншому, але ви знову його не побачите або не зрозумієте.
відгук
Коментарі до відгуку
Покупці дійсно різні, але ми не розподіляємо “зручних” та “незручних” між продавцями. Всім продавцям трапляються покупці, які не хочуть робити передоплату, не відповідають на дзвінки, не читають опис тощо.
Але наголошуємо, рейтинг — це не самоціль! Рейтинг має бути в нормі й відповідати правилам роботи на Рrom:
- відгуки — мінімум 80%;
- успішні замовлення — мінімум 50%.
Головне — це якісне обслуговування, яке ви надаєте.
Стосовно наведеної вами ситуації, то з боку покупця, ми не побачили вимог про знижку на товар, чи інших маніпуляцій. Також покупець має рейтинг 97% - це високий показник і останні негативні відгуки у покупця були за 2020 рік.
Ми бачимо, що ви прокоментували відгук і висвітлили ситуацію зі свого боку, що дасть змогу потенційним покупцям мати більше уявлення про обставини замовлення.
Але я не стверджував, що мені пром підсує "незручних" покупців, я не прихильник конспірологічних змов: пром робить фейкові замовлення, спеціально надсилає "терористів", занижає рейтинг саме моїх товарів і т.п. я акцентую увагу, що таких покупців стало дуже багато.
Я не стверджував щодо цього покупця, що він вимагав знижку, я вказував, що такі є покупці, що вимагають знижку або "Буде відгук". Я можу надати фото листувань але що це змінить? Ви заблокуєте цього покупця або закриєте доступ до порталу? Звісно ні, тому мені легше дати йому знижку і щоб він нічого не писав, бо через тех. підтримку я знаю, що нічого не вирішу бо це "Думка покупця", Ви просто скажете: "Вирішуйте самостійно цей відгук".
Я це чудово розумію, що вони (покупці) є різні і претензія у багатьох (продавців) не до самого прому з його трафіком або скарги на цих покупців (це торговля без них нікуди), а що вони просто занижають рейтинг своїим відгуками, які не можна оскаржити, бо ви скажете ідіть і вирішуйте з ними самостійно.
Скидав всю переписку на тех. підтримку, переплутав)