Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Пром- Захищає покупців і ніяк не продавців - Відгуки про Prom.ua
Пром захищає тільки покупців, на продавців їм плювати, і те що ти залишаєш на площадці тисячі гривень .
Так вже давно як пром відключив відгуки про продавців , залишив якийсь міфічний процент , а живі відгуки які пишуть продавці про покупців - недоступні. це робиться для того щоб збільшити продажі на промі. їм головне замовлення і процент свій отримати
Тепер нова ситуація- покупець купив прилад , по домовленості якщо не підійде до його автомобіля - може повернути. так він пише чат прома- залишилося 2 дні до 14 - все повертаю , без причини. є закон 14 днів - не цікавить чому. Але він його використовував , або міг підмінити електронні плати в середині і тд. Що за повернення без аргументів причини. І пром на стороні покупця- пишуть не забереш товар - видалимо тебе з каталогу.
Отак працюється на промі. причому покупець не робив замовлення на промі .
Він написав в чат , і навіть не робив замовлення в чаті. Пром рахує як це замовлення через чат.
Сподіваюся не довго , тому що основні продажі йдуть з гугл шопінга, і з свого сайту.
6 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Є правила роботи на Prom і вони однакові для всіх продавців у каталозі. Стандарти та правила — це не тема для дискусії. Ми створили їх для того, щоб забезпечити покупцям кращий з можливих рівнів клієнтського сервісу і насамперед продавці мають бути зацікавлені у тому, щоб їхні продажі були успішними.
Стосовно відгуків про покупців. Відкритих коментарів, як було раніше, не буде. Тому що велика кількість продавців замість того, щоб оцінити покупця — писали образи, нецензурну лексику і т.п. Користі від таких коментарів з образами не було.
Завдяки ж новому алгоритму покупці з негативним рейтингом не будуть впливати на рейтинг компанії. А вам більше не треба видумувати, що написати, тому що ви просто виберете критерії оцінки. Це швидко, зручно та дає однакову картину для всіх продавців.
Обов'язково ознайомтеся з більш детальною інформацією у довідці https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4404724109457.
Ми отримали скаргу від покупця і попередження вам було виставлене згідно з угодою користувача https://prom.ua/ua/terms-of-use: “Звернення щодо купівлі-продажу товарів через чат можуть бути розглянуті виключно у разі, якщо можна прямо встановити зв`язок між спілкуванням продавця із покупцем щодо купівлі-продажу товару та замовленням цього товару за допомогою чату на Маркетплейсі.”
Після листування в чаті, ви запропонували покупцеві зателефонувати й очевидно, що було здійснено замовлення, оскільки листування в чаті продовжилося вже про проблему з купленим товаром. Зауважимо, що у вас була можливість самостійно створити замовлення і в кабінеті компанії. Так чи інакше замовлення відбулося.