Пром- Захищає покупців і ніяк не продавців - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 9 лютого, 2023 год 44 перегляда
Як продавець з досвідом роботи на промі біля 5 років можу написати наступне .
Пром захищає тільки покупців, на продавців їм плювати, і те що ти залишаєш на площадці тисячі гривень .
Так вже давно як пром відключив відгуки про продавців , залишив якийсь міфічний процент , а живі відгуки які пишуть продавці про покупців - недоступні. це робиться для того щоб збільшити продажі на промі. їм головне замовлення і процент свій отримати
Тепер нова ситуація- покупець купив прилад , по домовленості якщо не підійде до його автомобіля - може повернути. так він пише чат прома- залишилося 2 дні до 14 - все повертаю , без причини. є закон 14 днів - не цікавить чому. Але він його використовував , або міг підмінити електронні плати в середині і тд. Що за повернення без аргументів причини. І пром на стороні покупця- пишуть не забереш товар - видалимо тебе з каталогу.
Отак працюється на промі. причому покупець не робив замовлення на промі .
Він написав в чат , і навіть не робив замовлення в чаті. Пром рахує як це замовлення через чат.
Сподіваюся не довго , тому що основні продажі йдуть з гугл шопінга, і з свого сайту.

6 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Prom.ua 15 лютого, 2023 год
Добрий день!



Є правила роботи на Prom і вони однакові для всіх продавців у каталозі. Стандарти та правила — це не тема для дискусії. Ми створили їх для того, щоб забезпечити покупцям кращий з можливих рівнів клієнтського сервісу і насамперед продавці мають бути зацікавлені у тому, щоб їхні продажі були успішними.



Стосовно відгуків про покупців. Відкритих коментарів, як було раніше, не буде. Тому що велика кількість продавців замість того, щоб оцінити покупця — писали образи, нецензурну лексику і т.п. Користі від таких коментарів з образами не було.

Завдяки ж новому алгоритму покупці з негативним рейтингом не будуть впливати на рейтинг компанії. А вам більше не треба видумувати, що написати, тому що ви просто виберете критерії оцінки. Це швидко, зручно та дає однакову картину для всіх продавців.

Обов'язково ознайомтеся з більш детальною інформацією у довідці https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4404724109457.



Ми отримали скаргу від покупця і попередження вам було виставлене згідно з угодою користувача https://prom.ua/ua/terms-of-use: “Звернення щодо купівлі-продажу товарів через чат можуть бути розглянуті виключно у разі, якщо можна прямо встановити зв`язок між спілкуванням продавця із покупцем щодо купівлі-продажу товару та замовленням цього товару за допомогою чату на Маркетплейсі.”

Після листування в чаті, ви запропонували покупцеві зателефонувати й очевидно, що було здійснено замовлення, оскільки листування в чаті продовжилося вже про проблему з купленим товаром. Зауважимо, що у вас була можливість самостійно створити замовлення і в кабінеті компанії. Так чи інакше замовлення відбулося.
менеджер Виктория 12 лютого, 2023 год
Недавно покупатель из черного списка был послан за российским кораблем,а он сделал у нас 6 заказов. Это наше кредо- продавцов нельзя обижать, с ними нужно договариваться.
Андрей 9 лютого, 2023 год
Аналогичная ситуация Это со стороны прома шантаж и давление на продавца. Согласно закона о защите прав потребителей пунк 9,1 Вы имеете право принять товар "якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики" В противном случае выписываете Акт отказа, который естественно покупатель может обжаловать, но проведя независимую экспертизу. Вернуть деньги в теч 7 дней пункт 9,3 "строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів." Поэтому срок 5 дней на решение ситуации, чего хочет пром, это нарушение закона о защите прав потребителей. Но тут можно интерпретировать ситуацию по другому, пром занял позицию "Мой сайт- мои правила. Хочешь торгуй а хочешь нет. Если торгуешь то я диктую тебе свои условия" Работники из поддерки Прома без юридического образования, на вопросы ответить не могут, законодательства не знают. Поэтому Вы пошли по правильному пути, Сайт на проме+гугл реклама отлично работает. а с торговлей в каталоге по просеил рано или поздно прийдеться прекратить
Андрійко 9 лютого, 2023 год
Цікаво як так. А Ви оформляли це замовлення через кабінет на Промі?
Gary 9 лютого, 2023 год
ні . він залишив в чаті телефон. оформляв по звінку . тобто прому не мало б бути діла до цього - одна пригрозили видалити товари з каталога, так ніби вони на тому не заробляють


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4049 відгуків / 823373 перегляда
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 відгуків
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 відгуків