Відгуки. Шахраї - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 26 лютого, 2021 год 90 переглядів
Не можу зрозуміти політики системи відгуків, питання наступного характеру, маю сьогодні негативний відгук, клієнт написав , що його обманули шахраї, тобто я , як продавець, при чому клієнт відмовляється робити повернення, тобто судячи із відгуку , йому прислали неробочу деталь , але обмінювати або повертати він не збирається. Я люб'язно надав всю вичерпну інформацію, що ми повернемо або обміняємо за наш рахунок, якщо несправність підтвердиться або навіть не підтвердиться , клієнт залишає за собою право повернути або обміняти в передбачений законом термін, але чому я маю вирішувати цю проблему якщо я не порушив ні правил ні законодавства, тобто іншими словами я маю повертати або компенсовувати вартість товару заочно, тобто виключно на вірити на слово, для того щоб мені видалили відгук ? Серйозно ? Але всьому є порядок і правила. Я не проти відгуків , вони потрібні всі, але дана ситуація не описує ні товар ні якість сервісу. І таких як я - сотні, ми не можемо зрозуміти , чому коли відбуваються такі ситуації то ми залишаємось наодинці. Мене влаштовує маркетплейс, але на мою думку політику щодо відгуків потрібно змінювати. Якщо ви надаєте нам послуги і ми за них платимо, то дайте нам можливість працювати чесно і щоб оцінювали нас теж справедливо.......
3 згодні 2 не згодні



Коментарі до відгуку

Просто Богдан 2 27 лютого, 2021 год
На жаль, попадаються клієнти з якими неможливо знайти спільну мову, у самого таке було. Розумію і політику прома, кожен відгук вони не можуть проконтролювати на 100%. Тут на мою думку є два виходи. Або спробувати натиснути "Питання вирішено" з скріншотами переписки(інколи допомагає). Або в коментарі до відгука описати ситуацію максимально чітко. В любому випадку далеко не всі читають відгуки і якщо переважна кількість позитивних, негативні не сильно вплинуть на загальну картину. Так що не переживайте!
Відповідь представника Prom.ua 26 лютого, 2021 год
Вітаємо!

Вігдуки -- це зворотній зв'язок від покупця продавцю. Вони дуже цінні, тому ми їм приділяємо багато уваги. Але вирішити питання може лише продавець разом з покупцем. Ми, як третя сторона, не можемо вирішувати хто правий.

Ваша колега Людмила надала слушні поради. Насамперед потрібно пропрацювати відгук і зв'язати з покупцем, якщо ж він не виходить на спільну розмову важливо відповісти на самий відгук. Пояснивши всю ситуацію. Тоді майбутні покупці будуть бачити, що ви намагалися вирішити ситуацію та допомогти клієнту.

Також важливо розуміти, що негативні відгуки є у кожного продавця, не існує ідеальності. Головне якісно та професійно опрацьовувати їх.
Людмила 26 лютого, 2021 год
Не согласна только с оценкой. В остальном полостью Вас поддерживаю. К сожалению, прецедент уже создан (см. в отзывах ниже). Вы можете ответить на негативный отзыв, попросив клиента вернуть товар для экспертизы и обмена или предложить ему просто вернуть товар, без обмена. Если клиент будет упрямиться, о возврате денег речь не идет. Но другие потенциальные покупатели будут видеть, что Вашей вины в этой ситуации нет и не будут избегать Ваш магазин. Удачи Вам!
Mazepa 26 лютого, 2021 год
я намагався це зробити, вийшов на зв'язок першим і попросив відправити назад , але покупець відмовляється це робити , причин на це може бути маса , тим не менше покупець порушив умови повернення/обміну, він не відправив товар назад, відповідно він не може оцінювати якість наданих послуг або товар, бо це абсурд. Такі відгуки потрібно видаляти відразу після того як покупець відмовився надати підтвердження на заявлену несправність або технічний стан який не відповідає опису, тобто те, що він описав у змісті відгуку. Звідси випливає проблема, хоча по суті її немає, тобто тепер продавець має тратити час на безглузді коментарі і виправдовуватись .... Для чого ? Підтримка взагалі "забила" на такі речі, все можна очікувати від підтримки це ось "Доброго дня.Дякуємо за ваше звернення.З 1.10 ми не розглядаємо звернення на електронну пошту з приводу оскарження відгуків, за винятком ситуацій з масовою накруткою негативних відгуків конкурентами." Важливо дотримуватись порядку, нажаль, покупець не завжди правий, Дякую за Ваш коментар. Успіхів
Людмила 26 лютого, 2021 год
Это я поняла. Но Вы не можете удалить отзыв, потому что в таком случае площадка может заблокировать Ваш магазин. Всё, что Вам остаётся, ответить на сайте на этот негативный отзыв, приведя разумные аргументы, чтобы ПП понимали, что проблема не в ненадёжности магазина, а это покупатель неправ. Вы не можете решить эту проблему, но можете правильно осветить её для потенциальных покупателей.


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4049 відгуків / 823356 переглядів
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 відгуків
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 відгуків
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
936 відгуків