Proizd.ua
З інтернет ресурсом Proizd.ua мандрувати ставати набагато простіше. Портал пропонує можливість придбати в онлайн режимі квиток в будь-якому залізничному напрямку швидко, легко та максимально доступно. Proizd.ua це тисячі задоволених мандрівників і лише позитивні відгуки.
тел: (044) 222-71-77
тел: (044) 222-71-77
Продаж квитків
Перший і в останній раз купував тут квитки - Відгуки про Proizd.ua
Поділюсь своїм максимально негативним відгуков про даний сервіс.
Учора купував квитки на поїзд Суми-Львів та Львів-Суми.
Квитки до Львова проплатив без проблем все добре, а от з Львова до Сум почалися приколи.
Я вибрав напрямок, місця та ввів карту і після натискання на оплату платіжна система видала якусь помилку, гроші з картки не списало. Що мене здвивувало, що таймеру бронювання 15 секундного не було (як при купівлі квитків з Сум до Львова)
Я вирішив повторити оформлення квитків і обрав той же напрямок, але довелося вибрати інші місця, бо попередні були вже зайняті. Цього разу все вдалось без проблем. Через деякий час я помітив, що з моєї картки пізніше було списано ще за два квитки, оплата за які з першого разу видала помилку.
Відразу звернувся до "Допомоги Онлайн" на сайті, які спочатку запропонували повернути квитки через кнопку "Повернути" і втратити купу грошей на їхніх комісіях. Після деякого часу спілкування подзвонили і порадили повернути квитки в касі УкрЗалізниці. До того ж сказали, що це помилка скоріше за все на моїй стороні, типу проблеми з підключенням до Інтернету))))
Я, як ІТ-шник з досвідом, уявляю наскільки тоді у вас погане ПЗ, якщо не оброблює такі випадки.
В результаті я все одно втратив 230.34 грн на комісії цього жахливого сервісу.
В касі мені сказали, що це взагалі нахабна поведінка сервісу і вони могли повернути цей платіж через банк або касу у повному розмірі.
Категорично не рекомендую даний сервіс нікому, якщо не хочете бути "кинутими" Proizd.ua.
відгук
Коментарі до відгуку
Окрім того - якщо у Вас виникла помилка, Ви тим паче мали звернути на це увагу і звернутися в підтримку, отримати консультацію, перевірити баланс, а не купувати квитки заново. Ви бачили також що ці місця обрати вже неможливо, тому Вам потрібно було перш за все звернутися до нас, а не здійснювати оплату повторно.
а) гроші за першу спробу придбання в мене списало аж після списання за квитки, які я придбав після цього;
б) я не звернувся до підтримки відразу, бо якраз гроші в мене не зняло і таймера бронювання теж НЕ БУЛО, тобто я вирішив, що це АБО помилка платіжної системи АБО хтось вже встиг придбати квитки і тому оплата не пройшла.
Тобто виходить помилка вашого сервісу, а винен я в тому, що повторно купив квиток) Ви сказали все що я зробив не так, але як не дивно про свої помилки та вашої системи ні слова)
Ви маєте рацію, це моя помилка, помилка в тому, що я грішним ділом потрапив на ваш сайт і взагалі звʼязався з вами.
Бажаю вам кількість користувачів прямо пропорційну вашому відношенню до них.