ПриватБанк вже не торт - Відгуки про ПриватБанк

ПриватБанк
Відгук додано 28 січня, 2025 год 3 перегляда
Я є клієнтом ПриватБанку, напевно, близько 20 років. Завжди був задоволений сервісом, онлайн-банкінг взагалі був по за конкуренцією. Але час іде, конкуренти підтягуються, а ПриватБанк, як і годиться державному банку, "скочується". Сьогодні мав неприємність спробувати сплатити за послуги державної установи - оформлення паспорта. Звернувся у касу відділення банку і отримав відповідь - операція неможлива згідно внутрішніх правил банку. Рекомендовано виконати операцію у сервісі Приват24. Тобто, я, клієнт банку, працівник бюджетної установи, у якого немає жодних рухів по карткових рахунках крім невисокої заробітної плати в державній установі, не маю права згідно внутрішніх правил державного банку сплатити у касі за послуги держави??? Що це за такі внутрішні правила??? За якими ознаками відбувається така дискримінація??? Отож, відправили мене з каси до операціоністки. У додатку Приват24 зберігся оформлений платіж, то ж вирішили здійснити його через Приват24. Проте, отримали повідомлення - платіж потребує перевірки, яка триватиме до 3-х годин! Від мене люди чекаютьквитанцію про плату протягом 30хв, які 3 години?! Але ж у додатку Приват24 підсвічується опція "скасувати платіж". То ж, операціоністка запропонувала скасувати платіж, якщо немає можливості очікувати. Я погодився, платіж скасували. Неподалік, у відділенні Ощадбанку оплатив послугу без жодних запитань і затримок, отримав квитанцію і тут в Приват24 приходить сповіщення про здійснення операції по оплаті послуги! Тієї операції, яку ми скасували у відділенні! Отже, я витратив майже годину часу на процедуру, яка мала тривати не більше 10 хвилин, затримав людей та ще й двічі сплатив за одну й ту ж послугу! Але це ще не все! Зайшовши у супермаркет, здійснив оплату на касі карткою Приватбанку і о, диво! З картки кошти зняті, а касиру вони не надійшли! Таким чином, з незрозумілих мені причин, я двічі підряд втратив за 4 години близько 2 тис грн! Довелося дзвонити на гарячу лінію та виливати свої емоції дівчинці-консультанту. Я був максимально ввічливий і вона максимально намагалася допомогти з вирішенням проблем, але я ж розумію, що весь той негатив, який викликала ця ситуація, довелося пропустити їй через себе, адже я жадав відповідей на питання, які, по великому рахунку, вона не в силах була дати, бо ж усе зводилося до "внутрішніх правил банку", які "не можна розголошувати". То ж, залишив на розгляд заявку на повернення коштів з супермаркету, сподіваюсь, ПриватБанк знайде, куди вони пішли, чому не дійшлиі і, нарешті, поверне їх мені. Також, як і обіцяла дівчинка-консультант, отримав листа від приватбанку, складеного на адресу державної структури-отримувача коштів з проханням повернути повторно сплачені кошти за одну й ту ж послугу, але тут, мабуть, про повернення коштів можна забути - я маю сам звертатися до цієї структури з цим листом, але, схоже, це можна зробити тільки, нанісши їм особистий візит. А, оскільки це у іншому місті, то візит цей коштуватиме цілого дня і суми, рівної втраченій, то ж, сенсу пробувати повернути ці кошти не бачу. Але справа навіть не в коштах - справа у надійності банківської установи, у безвідмовності у наданні послуг, адже жодних законних підстав не прийняти від мене платіж у касі, чи не здійснити його одразу без "додаткових перевірок", крім "внутрішніх правил банку, які не можна розголошувати", у банку не було. Довіра клієнтів заслуговується роками, а втрачається за мить через безглузді "косяки", яких все більше з'являється у ПриватБанку. Я сьогодні отримав подвійний джекпот. Серйозно замислився про перехід на обслуговування до іншої банківської установи без "внутрішніх правил, які не можна розголошувати". Відгук написаний з метою інформування інших клієнтів про можливі "несподіванки" і тому, що пообіцяв, а обіцянки треба виконувати.
Переваги:
  1. Консультанти в онлайн-підтримці намагаються допомогти з вирішенням питання в рази більше, ніж працівники відділення. Консультантам за шкідливі умови праці видавати молоко!
Недоліки:
  1. Абсолютно незрозумілий сервіс, нікому невідому, секретні "внутрішні правила банку". Як можна довіряти установі, яка живе за своїми правилами, про які ви ні сном ні духом? Безпідставні перевірки, які виглядають, як дискримінація за незрозумілими ознаками.
1 згоден



Коментарі до відгуку

Роман 29 січня, 2025 год
Ну, що ж... Від ранку займався відписками-переписками з ПриватБанком, щоб зрештою близько 19:00 отримати дзвінок з центрального офісу. Суть розмови можна звести до кількох речень: ми просимо вибачення за незручності, але "сам дурак", банк діє згідно закону, має право, може блокувати платежі за своїми придуманими правилами, які не можна розголошувати, банк може відмовити у обслуговуванні у касі відділення, платіж до державної установи ми не можемо повернути, звертайтеся до казначейства, звертайтеся до не казначейства, звертайтеся в своєму місті, звертайтеся в обласне управління міграційної служби... Коротше кажучи, нічого іншого ніхто і не очікував. Вкотре закликаю клієнтів приватбанку - майте на увазі, що ваш платіж можуть у будь-яку мить заблокувати, відправити на перевірку, ви можете опинитися в чужому місті без можливості сплатити кошти за товари та послуги, ваш платіж можуть відмінити, а потім з'явиться ще один і він буде проведени... Коротше, якщо маєте можливість не користуватися послугами цього банку - не користуйтеся, або користуйтея мінімально, бо нічого нема гіршого, як гра з вами за невідомими вам правилами.
Відповідь представника ПриватБанк 29 січня, 2025 год
Вітаємо.

Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Напишіть нам на [email protected] або до чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню "Допомога онлайн" детальний опис проблеми, щоб ми могли допомогти вам.
Роман 29 січня, 2025 год
Невже я не досить детально описав ситуацію у відгуку? Є така чарівна функція Ctrl-C - Ctrl-V. Я вам продублюю на вказану адресу.
evelin 28 січня, 2025 год
Вийдіть цю ситуацію на Мінфін.

https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review

Там зрегують. Тут - не знаю.


ПриватБанк
Всі відгуки

1.4 5
1419 відгуків / 363028 переглядів
ПриватБанк
ПриватБанк – Лідер банківського ринку України. Заснований у 1992 році, Приват Банк є лідером банківського ринку країни та найбільшим банком з вітчизняним капіталом. На 1 січня 2009 року розмір чистих активів ПриватБанку становить 80,165 млрд. грн. Статутний фонд банку складає 5,684 млрд. грн., власний капітал – 7,67 млрд. грн. Кредитний... детальніше

Банки
ПУМБ
ПУМБ

Рейтинг: 1.7
357 відгуків
Приват24
Приват24

Рейтинг: 1.9
166 відгуків
Укргазбанк
Укргазбанк

Рейтинг: 1.4
62 відгука
Финансовая компания "UniGroup"
Финансовая компания "UniGroup"

Рейтинг: 5
311 відгуків
Райффайзен Банк Аваль
Райффайзен Банк Аваль

Рейтинг: 1.5
192 відгука
Ощадбанк
Ощадбанк

Рейтинг: 1.5
396 відгуків
izibank
izibank

Рейтинг: 1.3
19 відгуків
ЮниКредит Банк
ЮниКредит Банк

Рейтинг: 2
48 відгуків
А-БАНК
А-БАНК

Рейтинг: 1.5
123 відгука
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
121 відгук