ПриватБанк – Лідер банківського ринку України. Заснований у 1992 році, Приват Банк є лідером банківського ринку країни та найбільшим банком з вітчизняним капіталом. На 1 січня 2009 року розмір чистих активів ПриватБанку становить 80,165 млрд. грн. Статутний фонд банку складає 5,684 млрд. грн., власний капітал – 7,67 млрд. грн. Кредитний портфель банку – 72,788 млрд. грн. Чистий прибуток ПриватБанку за підсумками 2008 року склав 1,292 млрд. грн.
У ході дослідження ринку банківських послуг у 2008 році, проведеного компанією GFK Ukraine, 23,3% опитаних українців назвали ПриватБанк найбільш привабливим для себе українським банком. ПриватБанк також є найпопулярнішим і найвідомішим банківським брендом України - 64% мешканців країни знають ПриватБанк без підказки. ПриватБанк також лідер серед українських комерційних банків за кількістю клієнтів: його послугами користується понад 23% населення України. На сьогоднішній день банк обслуговує 334 тисячі корпоративних клієнтів, приватних підприємців – 314 тисяч та понад 12,5 мільйонів рахунків фізичних осіб. Обсяг залучених банком коштів юридичних осіб станом на 1 січня 2009 року становить 20,7 млрд. грн., у тому числі депозитний портфель юросіб – 12,430 млрд. грн. Обсяг коштів фізичних осіб, залучених ПриватБанком на 1 січня 2009 року, становить 32,754 млрд. грн., у тому числі депозитний портфель фізосіб - 27,1 млрд. грн.
У 2009-му році Global Finance сьомий рік поспіль визнає ПриватБанк найкращим банком в Україні, так само як і інші впливові видання в різні роки присуджували ПриватБанку звання "The Bank of Year" (журнал "The Banker") та "Кращий банк" (журнал - "Euromoney").
ПриватБанк – соціально значущий банк
Проводячи послідовну політику зміцнення стабільності банку та вдосконалення якості обслуговування, ПриватБанк вважає одним із пріоритетних напрямів своєї роботи розвиток комплексу сучасних послуг для індивідуального клієнта. На сьогоднішній день банк пропонує громадянам України понад 150 видів найсучасніших послуг, серед яких поточні, вкладні операції, карткові продукти, різноманітні програми споживчого кредитування, які здійснюються у партнерстві з провідними вітчизняними торговельними, ріелторськими компаніями та автовиробниками. ПриватБанк є уповноваженим Урядом України банком із виплати пенсій та соціальної допомоги громадянам, а також виплати компенсацій жертвам нацистських переслідувань. Сьогодні свою пенсію та соціальні виплати у ПриватБанку отримують понад 1,5 мільйона осіб. Також свої кошти довіряють ПриватБанку майже третина всіх вкладників України. Понад 35% клієнтів українських банків обирають ПриватБанк при відкритті поточного рахунку та понад 28% користуються послугами банку під час здійснення грошових переказів.
Національна мережа банківського обслуговування
Національна мережа банківського обслуговування ПриватБанку, що включає понад 3 000 філій і відділень по всій Україні, дозволяє будь-якому клієнту отримати найвищий рівень обслуговування практично в будь-якій точці країни. Широке коло закордонних партнерів ПриватБанку не тільки демонструє його визнання як повноправного учасника світової банківської системи, а й, найголовніше, дозволяє найбільш широко задовольняти потреби клієнтів банку, пов'язані з їхньою міжнародною діяльністю. Приватбанк підтримує кореспондентські відносини з найбільшими іноземними банками, ефективно співпрацюючи з ними на різних сегментах фінансового ринку. ПриватБанк є уповноваженим банком з обслуговування кредитних ліній Світового банку реконструкції та розвитку (МБРР), Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Українсько-Німецького Фонду, спрямованих на розвиток малого та середнього бізнесу. ПриватБанк єдиний із українських банків має закордонну філію на Кіпрі, також банк активно розвиває систему сучасних фінансових послуг у Росії, Латвії, Португалії, Грузії через свої дочірні банки "Москомприватбанк", Paritate Banka, TAOПриватБанк. Представництва банку працюють у Казахстані та Китаї.
ПриватБанк – лідер у сфері впровадження передових банківських послуг
ПриватБанк є визнаним лідером вітчизняного ринку платіжних карток. На сьогоднішній день банком випущено понад 18,5 млн. пластикових карток (близько 40% від загальної кількості карток, емітованих українськими банками). У мережі обслуговування пластикових карток банку працює 6 837 банкоматів, пластикові картки банку приймають до оплати понад 46,6 тисячі торгово-сервісних точок по всій Україні. Наявність широкої мережі обслуговування карткових продуктів дозволяє ПриватБанку активно впроваджувати послуги автоматизованої видачі корпоративним клієнтам заробітної плати з використанням пластикових карток. Інноваційна політика ПриватБанку орієнтована на впровадження на українському ринку принципово нових передових банківських послуг, які надають клієнтам нові можливості управління своїми фінансами. ПриватБанк першим в Україні запропонував своїм клієнтам послуги інтернет-банкінгу "Приват24" та GSM-банкінгу, а також послуги з продажу через мережу своїх банкоматів та POS-терміналів електронних ваучерів провідних операторів мобільного зв'язку та IP-телефонії.
ПриватБанк – команда висококваліфікованих фахівців
Надійність і якість банківських операцій багато в чому залежать від досвіду і компетентності фахівців банку. Сьогодні персонал ПриватБанку - це команда висококваліфікованих фахівців, здатних оперативно вирішувати найскладніші завдання та задовольнити потреби клієнтів, що швидко зростають, у банківському обслуговуванні. На сьогоднішній день у банку працює понад 30 тисяч співробітників, з них 3000 – у головному офісі банку. Середній вік працівників банку становить 34 роки. Більшість співробітників ПриватБанку (75%) мають вищу освіту, що відповідає профілю займаної посади. У банку створено сприятливі умови для здобуття вищої та післядипломної освіти, більше половини співробітників щорічно підвищують свою кваліфікацію.
Мошенники с Приват банка требуют несуществующий долг
Мошенники с Приват банка прислали мне смс-ку о несуществующем долге, что якобы я должен погасить долг и они продали долг ТОВ Капиталресурс и вместе с ним мои персональные данные.
В 2021г. я через исполнительную службу погасил свой долг Приват банка и после того больше этим банком не пользовался. Спустя 4 года (18 сентября 2025 года)... Читати відгук
Мошенники с Приват банка прислали мне смс-ку о несуществующем долге, что якобы я должен погасить долг и они продали долг ТОВ Капиталресурс и вместе с ним мои персональные данные.
В 2021г. я через исполнительную службу погасил свой долг Приват банка и после того больше этим банком не пользовался. Спустя 4 года (18 сентября 2025 года) мне пришла эта смс-ка на мой телефон от приват банка.
Дякуємо за ваш відгук і повідомлення про проблему.
Будь ласка, надішліть на http://pb.ua/chat, або ж за телефоном 3700 детальний опис ситуації, щоб ми могли вирішити вашу проблему.
Не вздумайте брать карту для выплат ПРОСТІР
Перевести с Моно, Райфа и Альфа-банка невозможно, потому как банк отправителя просто блокирует перевод. Оплатить бесконтактным способом покупки в АТБ и Сильпо невозможно, хотя... Читати відгук Подсунули карту с этой недоразвитой платежной системой, которая якобы ничем не отличается от Visa и Mastercard. "Со слов" моментальные с Visa на отделении есть только универсальные с 1% комиссии - самое то для пенсионера))
Перевести с Моно, Райфа и Альфа-банка невозможно, потому как банк отправителя просто блокирует перевод. Оплатить бесконтактным способом покупки в АТБ и Сильпо невозможно, хотя в других супермаркетах проблем нет. Снять в сутки более 10 тысяч невозможно, при том что по лимитам никаких ограничений нет.
При любом обращении в поддержку, тебя пытаются выставить круглым идиотом, который не умеет пользоваться картой и банкоматами. Оказывается, бесконтактная оплата в Атб не работает из-за "размагничивания чипа" (еще советовали оплачивать контактным способом, раз бесконтактная оплата не работает), скрытый лимит 10 тыс на съем из-за того, что "в банкомате закончились наличные" а по поводу невозможности перевода с других банков все банально - мы ничего не видим. Ну как вы бл ь увидите, если банк отправителя не пропустил - "значит у них проблема".
Неповага Приватбанку до своїх же клієнтів.
Тепер стосовно своєї біди, яка виникла в мене з банком. В матері була прострочена пенсійна картка ... Читати відгук Коли до вас в повідомленні, або в листі банк звертається приблизно так - "Шановний клієнт, далі ваше ім'я", то зрозумійте одне - поважати і шанувати вас ніколи не будуть і не збираються цього робити. В ціх словах одне тільки бла, бла, бла.
Тепер стосовно своєї біди, яка виникла в мене з банком. В матері була прострочена пенсійна картка і коли я в 2023 році прийшов до установи, то мені сказали, що докінця военного стану нею можна і далі користуватися, а вже в серпні 2025 р. заблокували. Ще тоді я просив приїхати на дім, зробити певну процедуру і видати нову, так як мати самостійно майже не ходить ( тільки до туалету), але нам чітко дали зрозуміти, що вони цього зараз не роблять ( бо воєнний стан). І в чому тоді ваша повага??? Це питання вам керівництво і працівники банку. Виходячи з ситуації, я зробив в додатку Dijital карту і з пенсійної картки перерахував сюди, щоб хоч комунальні послуги проплачувати. Далі виникли певні питання і не розуміючи чим це закінчиться, беру і дзвоню на гор. лінію 3700, бо потрібна допомога, а там вже ну дуже "гарна" людина захотіла поспілкуватися з власником рахунку, на що я дав відповідь : Вона не в тому стані, щоб вести діалог. Можете голос почути, але спілкуватися їй складно. Оператора це зовсім не цікавило, посипалися одне запитання за іншим, на які були відповіді не вірні. Далі звучить така фраза : Ми блокуємо ваш рахунок! Вважаю ту людину, яка це зробила гнилою істотою. Доживеш до 85 років і дай Боже, щоб з тобою сталося теж саме(стосовно стану здоров'я). Це тобі моє таке бажання. Тепер тільки одна ціль, якось забрати заблоковані кошти і забути про існування цього банку. Моя порада - проходьте мимо цієї установи.
Приносимо вибачення за незручності.
Рекомендуємо для представлення інтересів вашої мами в банку надати в будь-яке відділення ПриватБанку нотаріальне доручення з відповідним повноваженням або документи про опікунство.
Приват или КГБанк?
Не слишком... Читати відгук Приложение Privat24 требует разрешения: запись звука (сотрудники банка смогут в любой момент включить микрофон и слушать, о чем вы говорите) и видео (скрытно фотографировать вашей камерой), доступ к контактам (у банка есть весь список: каждый номер телефона и как подписан). При этом баранье соглашение, которое вы принимаете, не читая, дает возможность делать все это легально (с вашего разрешения).
Не слишком ли много хочет какой-то вонючий банк?
Не можливо сплатити комунальні послуги
Для використання функцій "кешбек" вимагають розкривати персональні до данні
Змушують клієнтів надавати дозвіл
Банківський геноцид від Приватбанку
Вдячні за ваш відгук та сподіваємось, що ми зможемо вирішити вашу проблему. Будь ласка, детально опишіть нам свою ситуацію в листі на [email protected].
Створюють для клієнтів штучні проблеми
Самий ЖАХЛИВИЙ банк України
Та ось БІНГО!!!Всі гроші заблковані,ні отримати ні купити неможливо .. Виходить їздив через день марно.Коли банк був приватним,то це був зразок,а коли став державним,то став зразком Жахливлості серед банків.
Самий Жахливий банк України
Та БІНГО!!!Всі гроші забезпечені,ні отримати ні купити неможливо .. Виходить їздив через день марно.Коли був приватний,то це був зразок,а коли став державним,то зразок Жахливлості серед банків.
Небезпека оцифрованого підпису!
електронної печатки”, затвердженого Постановою НБУ від 20.12.2023 № 172, для
можливості подальшого використання клієнтом OTP-паролю, QR-коду, кнопки
«Підпис», IVR дзвінка тощо при отриманні послуг банку та укладанні правочинів (у т.ч.
кредитних договорів) між банком та клієнтом попередньо укладається Договір про
використання простого електронного підпису.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0172500-23#Text
"Цифровая подпись" от ПриватБанка: скрытая угроза для клиентов
То, что сейчас массово внедряют в Украине под видом «электронной цифровой подписи», по сути — элемент финансового цифрового концлагеря. Сначала — тотальный контроль через Дію, теперь — второй этап: принудительная цифровая подпись, а дальше будет полный отказ от наличных... Читати відгук Пользуюсь ПриватБанком больше 10 лет. Был доволен: приложение удобное, поддержка — терпимая, сбоев почти не было. Но ситуация резко изменилась.
То, что сейчас массово внедряют в Украине под видом «электронной цифровой подписи», по сути — элемент финансового цифрового концлагеря. Сначала — тотальный контроль через Дію, теперь — второй этап: принудительная цифровая подпись, а дальше будет полный отказ от наличных и социальный рейтинг по китайскому образцу. Я категорически против такого сценария. Уже сейчас вы не можете элементарно завести себе карту банка и пользоваться своими деньгами.
Недавно в приложении появилось уведомление: “подпишите документы, чтобы продолжить пользоваться услугами”. Можно случайно нажать, и всё — вы уже согласны.
Я не поленился — прочитал весь текст этой оферты. И понял, что это юридическая ловушка, в которой клиент теряет контроль над своими деньгами и правами.
Совет для всех: если кто-то просит вас “подписать” или “согласиться” — не торопитесь. Последствия могут быть серьёзными. Лучше отказаться, чем попасть в долговую или юридическую ловушку.
Опасные пункты договора, цитирую:
1. Любое твоё действие – равно юридическая подпись. п.2.2–2.3
Нажатие на кнопку «Підтвердити», ввод OTP, Face ID, отпечаток пальца, даже голос в трубке → всё это считается подписью под договором или обязательством.
Риск: можно неосознанно подписать кредит, страховку или другой финансовый продукт, уже молчу что будет если цифровая подпись попадет в руки мошенников.
2. Ты сам несёшь почти всю ответственность п.2.8
Если кто-то воспользуется твоим номером, ПИНом, телефоном, — банк компенсирует максимум 100 грн. Всё остальное — твоя проблема.
Риск: любой взлом или подмена (SIM, вирус, фишинг) — ты оплачиваешь последствия.
3. Банк сам решает, что будет считаться “подписью” п.2.7
Банк может в одностороннем порядке выбрать тип подписи (SMS, кнопка, QR, голос и т.д.) и считать её действительной.
Риск: ты не контролируешь форму, в которой тебя обязывают — тебя могут “подписать” через автоответчик.
4. Автоматическое продление договора п.3.1
Если ты не уведомишь банк за 30 дней до окончания срока, договор продлевается автоматически на 3 года.
Риск: невозможно выйти из этих условий без активных юридических действий.
5. Действует задним числом п.3.3
Банк заявляет, что этот договор распространяется и на прошлые действия, ещё до подписания.
Риск: могут “узаконить” спорные операции или подключённые услуги, которые были выполнены раньше.
6. Распространение на страхование п.3.2
Договор позволяет банку подписывать страховые контракты от имени клиента, выступая посредником.
Риск: ты можешь «вдруг» оказаться застрахованным и обязанным платить.
ВЫГОДЫ, КОТОРЫЕ ПОЛУЧАЕТ БАНК
- Упрощённый сбор согласий. Банк не обязан получать твою подпись на бумаге — достаточно клика, голоса, SMS.
- Юридическое покрытие навязанных услуг. Все спорные действия можно признать добровольно подписанными клиентом.
- Минимальная ответственность за ущерб, потолок — 100 грн, всё остальное ложится на клиента.
- Массовое заключение договоров. Можно автоматически и массово подключать кредиты, страховки, лимиты.
- Лёгкий отказ от споров. Все действия “подтверждены ПЕП” → суд встанет на сторону банка.
Я позвонил в банк, чтобы разобраться, задал сотрудникам службы поддержки прямой вопрос: могу ли я и дальше пользоваться услугами банка, не подписывая новую оферту? Объяснил, что в тексте есть пункты, с которыми я категорически не согласен.
В ответ услышал типичную манипуляцию: «Не переживайте, это обычное обновление, просто подпишите — и продолжите пользоваться, как раньше». Но реальные условия оферты говорят совсем о другом.
Получается, что банк сознательно вводит клиентов в заблуждение, что, по сути, нарушает законодательство Украины и подпадает под определение недобросовестной предпринимательской практики.
На аргумент, что все мои данные у банка уже есть — паспорт, ИНН, номер телефона, к которому привязано приложение, — и этого достаточно, чтобы пользоваться картой, отправлять и получать переводы, — у оператора не было внятного ответа.
В итоге мне прямо сказали: если я не подпишу оферту, банк может заблокировать или даже закрыть мой счёт. Включая доступ к тем деньгам, которые на нём остались.
Хранить средства на счёте становится юридически небезопасно. После анализа десятков украинских банков я понял — все они работают по схожей схеме навязывают клиенту цифровой контроль и снимают с себя ответственность. Монобанк, например, требует объяснять, откуда у вас даже 300 грн. Что просто смешно.
Проверять в нашей стране нужно только этот список: офис “президента”, депутатов всех мастей, все силовые структуры, судебную систему, банковскую.
Все эти структуры грабят и уничтожают коренной народ, а банки становятся послушным инструментом репрессий и цифрового рабства.
Мне пришлось искать альтернативу за пределами Украины, чтобы хранить и использовать свои деньги без угрозы их блокировки и цифрового концлагеря. Это заняло немало времени и хлопот при оформлении счета.
Пишу отзыв в надежде что руководство банка все-таки пойдет на встречу, хочу чтобы банк продолжил обслуживание на старых условиях без новой оферты.
Если вы столкнулись с такой же ситуацией — поставьте лайк, поддержите отзыв, делитесь информацией. Только вместе мы можем на что-то повлиять.
кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Також, якщо бажаєте отримати офіційну письмову відповідь Банку - можете відправити письмовий запит на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна або на пошту [email protected]. Дякуємо за розуміння!
Не можливо сплатити комунальні послуги
Зручний банкінг з ПриватБанком
Нам дуже важливо знати, що ви задоволені нашим мобільним додатком та рівнем обслуговування у відділеннях. Ми постійно працюємо над тим, щоб ПриватБанк був максимально зручним та надійним фінансовим партнером для кожного клієнта.
Ваша довіра та позитивна оцінка – найкраща мотивація для нас ставати ще кращими! 💚🫶
У 2025 році все ще найбільш функціональній банк
Завжди вивчайте умови послуги, якою користуєтесь, договори, які підписуєте, не порушуйте закони (якими вони в б не були, нажаль) і все буде добре.
Дякуємо, що ділитеся думками — це наш поштовх вперед!
Новий дизайн Приват24 створений так, щоб ним було зручно користуватися всім, без винятку. Ми врахували досвід наших клієнтів і відгуки тих, хто тестував застосунок першим. Будемо вдячні, якщо ви розкажете, на [email protected] , що саме вам не сподобалося — ваша думка для нас дуже важлива!
Самий конечний банк!!! Шахраї!!! Оминайте 10 дорогою! Виберіть інший банк і не загубите своє здоров
Шкодуємо, що у вас склалась негативна думка про наш банк. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок на [email protected].
Отвратительный сервис
Был активным пользователем зарплатой и кредитной карты. Что поимел!!!
1 личные данные утекло в сеть, начали звонить мошенники по закрепленным к катам фин номерам телефона. ЛАДНО допустим нерадивый работник слил в сеть за деньгу небольшую, но ведь это не все...
2 в виду активного пользования кредиткой, банк в одностороннем порядке... Читати відгук Приват как всегда "на высоте". Закину и свою ложку дёгтя.
Был активным пользователем зарплатой и кредитной карты. Что поимел!!!
1 личные данные утекло в сеть, начали звонить мошенники по закрепленным к катам фин номерам телефона. ЛАДНО допустим нерадивый работник слил в сеть за деньгу небольшую, но ведь это не все...
2 в виду активного пользования кредиткой, банк в одностороннем порядке стал подымать кредитный лимит!!!! Черти, кто вас просил и дал вам таких прав??? Если завтра вы или ваш сотрудник из пункта 1 мне в ноль карту сольете, руки в суде выкручиваться будете? Ладно 30 тыс уплывут, это не больно, но больше , просто так вам подарить это уже будет неприятно.
3 банк был послан на ххх , все карты сданы и получены справки что нигде ничем не должен.
4 но и это не все, нужно было у чпшника купить товар, человек на приват, скинул номер карты для оплаты, оказалось в кассе приват нельзя человеку денег завести, причина, а я не клиент их сраного банка. Да я и не планировал, человек думает что у него нормальный банк и его бизнес с ним будет нормально работать.
5 попался разговорчивый кларк этого недобанка, тот мне пояснил что банк спецом мне палки в колеса ставил, из за моей нелояльности. Вот такой наш приват, при коломойском такого барака не было.
Щиро шкодуємо, що у вас склалась негативна думка про наш банк.
ПриватБанк не передає дані клієнтів.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, саме для цього розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security .
https://privatbank.ua/safeness .
Протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта.
Не клієнт банку може здійснити платіж в касі відділення банку готівкою.
Якщо у вас виникають труднощі або додаткові питання, зверніться, будь ласка, на лінію клієнтської підтримки за номером 3700 або в підтримку Чат-онлайн з детальним описом ситуації, яка виникла.
Зручний банк для щоденних потреб
Розірвали відносини. Забрали гроші в дитини.