ПриватБанк

Отзывы клиентов Приватбанка. Отзывы об услугах банка
1.4
1 425 відгуків / 363 727 переглядів
ПриватБанк
ПриватБанк – Лідер банківського ринку України. Заснований у 1992 році, Приват Банк є лідером банківського ринку країни та найбільшим банком з вітчизняним капіталом. На 1 січня 2009 року розмір чистих активів ПриватБанку становить 80,165 млрд. грн. Статутний фонд банку складає 5,684 млрд. грн., власний капітал – 7,67 млрд. грн. Кредитний портфель банку – 72,788 млрд. грн. Чистий прибуток ПриватБанку за підсумками 2008 року склав 1,292 млрд. грн.
У ході дослідження ринку банківських послуг у 2008 році, проведеного компанією GFK Ukraine, 23,3% опитаних українців назвали ПриватБанк найбільш привабливим для себе українським банком. ПриватБанк також є найпопулярнішим і найвідомішим банківським брендом України - 64% мешканців країни знають ПриватБанк без підказки. ПриватБанк також лідер серед українських комерційних банків за кількістю клієнтів: його послугами користується понад 23% населення України. На сьогоднішній день банк обслуговує 334 тисячі корпоративних клієнтів, приватних підприємців – 314 тисяч та понад 12,5 мільйонів рахунків фізичних осіб. Обсяг залучених банком коштів юридичних осіб станом на 1 січня 2009 року становить 20,7 млрд. грн., у тому числі депозитний портфель юросіб – 12,430 млрд. грн. Обсяг коштів фізичних осіб, залучених ПриватБанком на 1 січня 2009 року, становить 32,754 млрд. грн., у тому числі депозитний портфель фізосіб - 27,1 млрд. грн.
У 2009-му році Global Finance сьомий рік поспіль визнає ПриватБанк найкращим банком в Україні, так само як і інші впливові видання в різні роки присуджували ПриватБанку звання "The Bank of Year" (журнал "The Banker") та "Кращий банк" (журнал - "Euromoney").
ПриватБанк – соціально значущий банк
Проводячи послідовну політику зміцнення стабільності банку та вдосконалення якості обслуговування, ПриватБанк вважає одним із пріоритетних напрямів своєї роботи розвиток комплексу сучасних послуг для індивідуального клієнта. На сьогоднішній день банк пропонує громадянам України понад 150 видів найсучасніших послуг, серед яких поточні, вкладні операції, карткові продукти, різноманітні програми споживчого кредитування, які здійснюються у партнерстві з провідними вітчизняними торговельними, ріелторськими компаніями та автовиробниками. ПриватБанк є уповноваженим Урядом України банком із виплати пенсій та соціальної допомоги громадянам, а також виплати компенсацій жертвам нацистських переслідувань. Сьогодні свою пенсію та соціальні виплати у ПриватБанку отримують понад 1,5 мільйона осіб. Також свої кошти довіряють ПриватБанку майже третина всіх вкладників України. Понад 35% клієнтів українських банків обирають ПриватБанк при відкритті поточного рахунку та понад 28% користуються послугами банку під час здійснення грошових переказів.
 
Національна мережа банківського обслуговування
Національна мережа банківського обслуговування ПриватБанку, що включає понад 3 000 філій і відділень по всій Україні, дозволяє будь-якому клієнту отримати найвищий рівень обслуговування практично в будь-якій точці країни. Широке коло закордонних партнерів ПриватБанку не тільки демонструє його визнання як повноправного учасника світової банківської системи, а й, найголовніше, дозволяє найбільш широко задовольняти потреби клієнтів банку, пов'язані з їхньою міжнародною діяльністю. Приватбанк підтримує кореспондентські відносини з найбільшими іноземними банками, ефективно співпрацюючи з ними на різних сегментах фінансового ринку. ПриватБанк є уповноваженим банком з обслуговування кредитних ліній Світового банку реконструкції та розвитку (МБРР), Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Українсько-Німецького Фонду, спрямованих на розвиток малого та середнього бізнесу. ПриватБанк єдиний із українських банків має закордонну філію на Кіпрі, також банк активно розвиває систему сучасних фінансових послуг у Росії, Латвії, Португалії, Грузії через свої дочірні банки "Москомприватбанк", Paritate Banka, TAOПриватБанк. Представництва банку працюють у Казахстані та Китаї.
ПриватБанк – лідер у сфері впровадження передових банківських послуг
ПриватБанк є визнаним лідером вітчизняного ринку платіжних карток. На сьогоднішній день банком випущено понад 18,5 млн. пластикових карток (близько 40% від загальної кількості карток, емітованих українськими банками). У мережі обслуговування пластикових карток банку працює 6 837 банкоматів, пластикові картки банку приймають до оплати понад 46,6 тисячі торгово-сервісних точок по всій Україні. Наявність широкої мережі обслуговування карткових продуктів дозволяє ПриватБанку активно впроваджувати послуги автоматизованої видачі корпоративним клієнтам заробітної плати з використанням пластикових карток. Інноваційна політика ПриватБанку орієнтована на впровадження на українському ринку принципово нових передових банківських послуг, які надають клієнтам нові можливості управління своїми фінансами. ПриватБанк першим в Україні запропонував своїм клієнтам послуги інтернет-банкінгу "Приват24" та GSM-банкінгу, а також послуги з продажу через мережу своїх банкоматів та POS-терміналів електронних ваучерів провідних операторів мобільного зв'язку та IP-телефонії.
 
ПриватБанк – команда висококваліфікованих фахівців
Надійність і якість банківських операцій багато в чому залежать від досвіду і компетентності фахівців банку. Сьогодні персонал ПриватБанку - це команда висококваліфікованих фахівців, здатних оперативно вирішувати найскладніші завдання та задовольнити потреби клієнтів, що швидко зростають, у банківському обслуговуванні. На сьогоднішній день у банку працює понад 30 тисяч співробітників, з них 3000 – у головному офісі банку. Середній вік працівників банку становить 34 роки. Більшість співробітників ПриватБанку (75%) мають вищу освіту, що відповідає профілю займаної посади. У банку створено сприятливі умови для здобуття вищої та післядипломної освіти, більше половини співробітників щорічно підвищують свою кваліфікацію.

Просто нереально

Роман Роман понеділок, 3 листопада

Сегодня пополнил счёт на 500 гривен и сняли 45 спасибо большое это просто жесть
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк понеділок, 3 листопада
Доброго дня.
Ми бачимо Ваше повідомлення та розуміємо Ваше занепокоєння.
Щоб ми могли перевірити деталі саме Вашої операції та з'ясувати, чому було списано цю комісію, нам потрібна додаткова інформація по Вашому рахунку. На жаль, у цьому форматі ми не можемо цього зробити.
Будь ласка, зверніться до підтримки за телефоном 3700 або напишіть у чат на http://pb.ua/chat. Наші фахівці зможуть ідентифікувати Вас, побачити Ваші операції та надати детальне роз'яснення щодо цього поповнення.

Просто нереально

Роман Роман понеділок, 3 листопада
Сегодня пополнил счёт кредитки на привват Запорожье, 500 кинул 45 гривен комиссии, нормально?
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк понеділок, 3 листопада
Доброго дня. Спасибі, що повідомили нам! Розкажіть детальніше на http://pb.ua/chat, або ж за телефоном 3700 — ми хочемо все перевірити та допомогти у вирішенні питання.

Скарга на Приват банк

Валерія Валерія середа, 29 жовтня
Я, Луцька Валерія Сергіївна, висловлюю обурення щодо поведінки працівників відділення ПриватБанку, які 27,28,29 жовтня в місті Бориспіль Київський шлях 73, Київський шлях 39, Київський шлях 2/6 відмовили мені у відкритті рахунку для ФОП, мотивуючи це тим, що мені 18 років. Така відмова є безпідставною, оскільки чинне законодавство України не містить жодних обмежень щодо відкриття підприємницького рахунку особами, яким... Читати відгук Я, Луцька Валерія Сергіївна, висловлюю обурення щодо поведінки працівників відділення ПриватБанку, які 27,28,29 жовтня в місті Бориспіль Київський шлях 73, Київський шлях 39, Київський шлях 2/6 відмовили мені у відкритті рахунку для ФОП, мотивуючи це тим, що мені 18 років. Така відмова є безпідставною, оскільки чинне законодавство України не містить жодних обмежень щодо відкриття підприємницького рахунку особами, яким виповнилося 18 років. Під час спілкування працівники банку поводилися вкрай непрофесійно: перебивали, підвищували тон, проявляли грубість і зневажливе ставлення. Такі дії принижують гідність клієнта та порушують етичні стандарти обслуговування. Вважаю ситуацію неприпустимою та такою, що дискредитує репутацію банку. Прошу розглянути дану скаргу, провести перевірку дій працівників і звернути увагу керівництва на непрофесійне ставлення персоналу до клієнтів. А саме головне не надали мені бажану мені послугу, я не бажаю подальшого контакту з цим банком, і залишаю негативний відгук та погляд на цей банк
Переваги:
  1. Немає плюсів
Недоліки:
  1. Все в скарзі указано
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк середа, 29 жовтня
Доброго дня.
Перепрошуємо за можливі непорозуміння.
Напишіть, що сталося, на http://pb.ua/chat, або ж за телефоном 3700.

Банк, який підводить своїх клієнтів

Ірина Максимюк Ірина Максимюк четвер, 23 жовтня
Банк заблокував мій кредитний ліміт, коли я перебувала за кордоном. Без попереджень, не питаючи мене, просто заблокували кредит, замість грошей там з'явився нуль, хоча я розраховувала на ці кредитні кошти під час поїздки. Так кидати своїх клієнтів, це вже занадто. Точно більше ніколи не буду розраховувати на підтримку цього банку. Інший банк дав мені кредитні кошти відразу за кордоном, добре,... Читати відгук Банк заблокував мій кредитний ліміт, коли я перебувала за кордоном. Без попереджень, не питаючи мене, просто заблокували кредит, замість грошей там з'явився нуль, хоча я розраховувала на ці кредитні кошти під час поїздки. Так кидати своїх клієнтів, це вже занадто. Точно більше ніколи не буду розраховувати на підтримку цього банку. Інший банк дав мені кредитні кошти відразу за кордоном, добре, що є вибір і можна вирішити питання, хоча все рівно неприємний осад залишився.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Ненадійний
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк четвер, 23 жовтня
Доброго вечора. Розуміємо, що кредитний ліміт може бути як запасний варіант в тяжку годину. На даний час банк з кожним днем все більше відновлює кредитування: щодня перевіряється багато чинників по кожному клієнту для встановлення ліміту. Можемо вам порекомендувати активно користуватися карткою (поповнювати та робити з неї розрахунки) для збільшення шансів.
Як тільки буде прийнято рішення про збільшення ліміту, ми відправимо повідомлення.

Створення проблем для літніх клієнтів

Павло Павло 17 жовтня, 2025 год
Доброго здоров'я, панове, якщо хтось прочитає цей відгук. Я працюю соціальним працівником від БФ Карітас у прихистку для літніх ВПО та постійно допомагаю нашим бенефіціарам з фінансовими питаннями. Працівники Приватбанку після звернень на 3700 блокують карти бабусям, які самі не тямлять в цих питаннях. Окрім цього фінансові номери телефонів роблять незареєстрованими в системі Приватбанку і пропонують звернутися до відділення особисто.... Читати відгук Доброго здоров'я, панове, якщо хтось прочитає цей відгук. Я працюю соціальним працівником від БФ Карітас у прихистку для літніх ВПО та постійно допомагаю нашим бенефіціарам з фінансовими питаннями. Працівники Приватбанку після звернень на 3700 блокують карти бабусям, які самі не тямлять в цих питаннях. Окрім цього фінансові номери телефонів роблять незареєстрованими в системі Приватбанку і пропонують звернутися до відділення особисто. Маршрутка їздить раз на неділю, їхати в один бік півтори години, можливо стоячи по дуже розбитій дорозі. Здоров'я в цих людей не дуже добре. Витрати: 140 грн та 4 години часу. Мені звичайно потрібно їх супроводжувати до міста за свій рахунок. Машину винайняти коштує 800 грн. Ось таку халепу створюють співробітники Приватбанку.
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 17 жовтня, 2025 год
Доброго дня.
Дякуємо за ваш відгук та за те, що ви поділилися цією важливою інформацією. Ми розуміємо ваше занепокоєння та співчуваємо труднощам, з якими стикаються літні клієнти та соціальні працівники у зв'язку з блокуванням карток та проблемами з фінансовими номерами телефонів у ПриватБанку.

Блокування рахунків і карток проводиться згідно банківських процедур з метою збереження коштів клієнтів. Наші спеціалісти завжди працюють згідно умов та правил. Приносимо вибачення за незручності.

Прикривають злочинців

Владислав Владислав 15 жовтня, 2025 год
Зв'язався зі службою підтримки ПриватБанк. Нікому не рекомендується. Ситуація наступна: ФОП Бадзай Леся Андріївна розмістила на ОЛХ оголошення про допомогу в пошуку архівних документів. Сплатив аванс на карту ФОП відкриту в Приватбанку.5169 3305 2346 3229 Ця особа надіслала мені підробні документи і відмовилася повертати аванс. Надав приват банку відео переписки, скріншоти, ухвалу суду про відкриття кримінального провадження - вони не... Читати відгук Зв'язався зі службою підтримки ПриватБанк. Нікому не рекомендується. Ситуація наступна: ФОП Бадзай Леся Андріївна розмістила на ОЛХ оголошення про допомогу в пошуку архівних документів. Сплатив аванс на карту ФОП відкриту в Приватбанку.5169 3305 2346 3229 Ця особа надіслала мені підробні документи і відмовилася повертати аванс. Надав приват банку відео переписки, скріншоти, ухвалу суду про відкриття кримінального провадження - вони не можуть нічого зробити, посилають в кіберполіцію. Я давно вже туди написав і відкрив справу. Найсмішніше те, що в 2016 році вони з незрозумілих причин заблокували мені карту через підозру у шахрайстві без пояснення причин. Я звертався до поліції тоді поліція сказала що жодних кримінальних справ проти мене немає. Ніколи не користуйтеся їх послугами. Вони з ними в долі. [ ПриватБанк - Прикривають злочинців ПриватБанк - Прикривають злочинців ПриватБанк - Прикривають злочинців ПриватБанк - Прикривають злочинців
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 15 жовтня, 2025 год
Доброго дня. На жаль, шахрайство стрімко розвивається.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати правилам з метою уникнення шахрайства, для чого розміщуємо на наших сервісах інформацію та відповідні поради з метою запобігання шахрайським діям.
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку.

В разі будь-яких додаткових питань ви завжди можете звернутись до нас за будь-яким зручним каналом комунікації.

Мошенники с Приват банка требуют несуществующий долг

Ельвира Ельвира 22 вересня, 2025 год

Мошенники с Приват банка прислали мне смс-ку о несуществующем долге, что якобы я должен погасить долг и они продали долг ТОВ Капиталресурс и вместе с ним мои персональные данные.
В 2021г. я через исполнительную службу погасил свой долг Приват банка и после того больше этим банком не пользовался. Спустя 4 года (18 сентября 2025 года)... Читати відгук
ПриватБанк - Мошенники с Приват банка требуют несуществующий долг ПриватБанк - Мошенники с Приват банка требуют несуществующий долг

Мошенники с Приват банка прислали мне смс-ку о несуществующем долге, что якобы я должен погасить долг и они продали долг ТОВ Капиталресурс и вместе с ним мои персональные данные.
В 2021г. я через исполнительную службу погасил свой долг Приват банка и после того больше этим банком не пользовался. Спустя 4 года (18 сентября 2025 года) мне пришла эта смс-ка на мой телефон от приват банка.
Недоліки:
  1. вешают долг которого в реальности нет
  2. продают персональные данные третьим лицам
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 22 вересня, 2025 год
Вітаємо.
Дякуємо за ваш відгук і повідомлення про проблему.
Будь ласка, надішліть на http://pb.ua/chat, або ж за телефоном 3700 детальний опис ситуації, щоб ми могли вирішити вашу проблему.

Не вздумайте брать карту для выплат ПРОСТІР

Саша Саша 18 вересня, 2025 год
Подсунули карту с этой недоразвитой платежной системой, которая якобы ничем не отличается от Visa и Mastercard. "Со слов" моментальные с Visa на отделении есть только универсальные с 1% комиссии - самое то для пенсионера))
Перевести с Моно, Райфа и Альфа-банка невозможно, потому как банк отправителя просто блокирует перевод. Оплатить бесконтактным способом покупки в АТБ и Сильпо невозможно, хотя... Читати відгук
Подсунули карту с этой недоразвитой платежной системой, которая якобы ничем не отличается от Visa и Mastercard. "Со слов" моментальные с Visa на отделении есть только универсальные с 1% комиссии - самое то для пенсионера))

Перевести с Моно, Райфа и Альфа-банка невозможно, потому как банк отправителя просто блокирует перевод. Оплатить бесконтактным способом покупки в АТБ и Сильпо невозможно, хотя в других супермаркетах проблем нет. Снять в сутки более 10 тысяч невозможно, при том что по лимитам никаких ограничений нет.

При любом обращении в поддержку, тебя пытаются выставить круглым идиотом, который не умеет пользоваться картой и банкоматами. Оказывается, бесконтактная оплата в Атб не работает из-за "размагничивания чипа" (еще советовали оплачивать контактным способом, раз бесконтактная оплата не работает), скрытый лимит 10 тыс на съем из-за того, что "в банкомате закончились наличные" а по поводу невозможности перевода с других банков все банально - мы ничего не видим. Ну как вы бл ь увидите, если банк отправителя не пропустил - "значит у них проблема".
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 18 вересня, 2025 год
Доброго дня. Спасибі, що повідомили нам! Розкажіть детальніше на http://pb.ua/chat, або ж за телефоном 3700 — ми хочемо все перевірити та допомогти у вирішенні питання.

Неповага Приватбанку до своїх же клієнтів.

Валерій Валерій 30 серпня, 2025 год
Коли до вас в повідомленні, або в листі банк звертається приблизно так - "Шановний клієнт, далі ваше ім'я", то зрозумійте одне - поважати і шанувати вас ніколи не будуть і не збираються цього робити. В ціх словах одне тільки бла, бла, бла.
Тепер стосовно своєї біди, яка виникла в мене з банком. В матері була прострочена пенсійна картка ... Читати відгук
Коли до вас в повідомленні, або в листі банк звертається приблизно так - "Шановний клієнт, далі ваше ім'я", то зрозумійте одне - поважати і шанувати вас ніколи не будуть і не збираються цього робити. В ціх словах одне тільки бла, бла, бла.
Тепер стосовно своєї біди, яка виникла в мене з банком. В матері була прострочена пенсійна картка і коли я в 2023 році прийшов до установи, то мені сказали, що докінця военного стану нею можна і далі користуватися, а вже в серпні 2025 р. заблокували. Ще тоді я просив приїхати на дім, зробити певну процедуру і видати нову, так як мати самостійно майже не ходить ( тільки до туалету), але нам чітко дали зрозуміти, що вони цього зараз не роблять ( бо воєнний стан). І в чому тоді ваша повага??? Це питання вам керівництво і працівники банку. Виходячи з ситуації, я зробив в додатку Dijital карту і з пенсійної картки перерахував сюди, щоб хоч комунальні послуги проплачувати. Далі виникли певні питання і не розуміючи чим це закінчиться, беру і дзвоню на гор. лінію 3700, бо потрібна допомога, а там вже ну дуже "гарна" людина захотіла поспілкуватися з власником рахунку, на що я дав відповідь : Вона не в тому стані, щоб вести діалог. Можете голос почути, але спілкуватися їй складно. Оператора це зовсім не цікавило, посипалися одне запитання за іншим, на які були відповіді не вірні. Далі звучить така фраза : Ми блокуємо ваш рахунок! Вважаю ту людину, яка це зробила гнилою істотою. Доживеш до 85 років і дай Боже, щоб з тобою сталося теж саме(стосовно стану здоров'я). Це тобі моє таке бажання. Тепер тільки одна ціль, якось забрати заблоковані кошти і забути про існування цього банку. Моя порада - проходьте мимо цієї установи.
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 30 серпня, 2025 год
Вітаємо.
Приносимо вибачення за незручності.
Рекомендуємо для представлення інтересів вашої мами в банку надати в будь-яке відділення ПриватБанку нотаріальне доручення з відповідним повноваженням або документи про опікунство.

Приват или КГБанк?

Аноним Аноним 18 серпня, 2025 год
Приложение Privat24 требует разрешения: запись звука (сотрудники банка смогут в любой момент включить микрофон и слушать, о чем вы говорите) и видео (скрытно фотографировать вашей камерой), доступ к контактам (у банка есть весь список: каждый номер телефона и как подписан). При этом баранье соглашение, которое вы принимаете, не читая, дает возможность делать все это легально (с вашего разрешения).
Не слишком... Читати відгук
Приложение Privat24 требует разрешения: запись звука (сотрудники банка смогут в любой момент включить микрофон и слушать, о чем вы говорите) и видео (скрытно фотографировать вашей камерой), доступ к контактам (у банка есть весь список: каждый номер телефона и как подписан). При этом баранье соглашение, которое вы принимаете, не читая, дает возможность делать все это легально (с вашего разрешения).
Не слишком ли много хочет какой-то вонючий банк?
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 19 серпня, 2025 год
Доброго дня. Цінуємо ваш час та відгук. Ми розуміємо, що кожен користувач має свої очікування, тому ми працюватимемо над покращенням нашого застосунку.

Не можливо сплатити комунальні послуги

Олександр Олександр 16 серпня, 2025 год
Як і місяць потому, та й ще з півроку до цього. ) Все перевіряють платежи за комунальні послуги. Не можливо провести.
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 16 серпня, 2025 год
Доброго вечора. Спасибі, що повідомили нам! Розкажіть детальніше на http://pb.ua/chat, або ж за телефоном 3700 — ми хочемо все перевірити та допомогти у вирішенні питання.

Для використання функцій "кешбек" вимагають розкривати персональні до данні

Андрій Андрій 15 серпня, 2025 год
Для використання функцій "кешбек" вимагають розкривати персональні до данні .В кабінеті пропонують підключити до карткового рахунку функцію "кешбек", але вимагають надати дозвіл на передачу персональних данних третім особам.Я так розумію,що це для того, щоб податкова обчислювала втрати,та втручалася в життя громадян...Будуєте цифровий концтабір..ну,ну.
1 згоден
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 15 серпня, 2025 год
Доброго дня. Вдячні за ваш відгук та сподіваємось, що ми зможемо вирішити вашу проблему. Будь ласка, детально опишіть нам свою ситуацію на http://pb.ua/chat, або ж за телефоном 3700.

Змушують клієнтів надавати дозвіл

Вадим Вадим 15 серпня, 2025 год
Скажіть мені і людям будьласка навіщо ви під видом актуалізації данних вимагаєте надати вам дозвіл на передачу персональних данних третім особам та звільнити вас від відповідальності за це??? Люди бюдьласка читайте уважніше що ви підписуєте з цією бандитською установою!!!
Недоліки:
  1. Шахрайські дії
3 згодні
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 15 серпня, 2025 год
Доброго дня. Дозвіл на розкриття інформації про Клієнта (незалежно від податкового резидентства) може бути застосований лише у разі отримання офіційного запиту від іноземних банків з місцем реєстрації в Сполучених Штатах Америки (далі «США») в яких ПриватБанк має кореспондентські рахунки в межах вимог Закону США про боротьбу з відмиванням грошей, який санкціонує запити до іноземних банків, які підтримують кореспондентські рахунки в США.

Банківський геноцид від Приватбанку

Андрій Андрій 1 серпня, 2025 год
За кожну зняту,або переказану гривню може в любий момент прелітити блок,тобто блокування карткового рахунку... потім вимоги,ще вимоги та знову вимоги пред'явити документи,які фантазують власники банку...та взагалі ви не зможете отримати власні гроші...всі процеси на отримання власних грошей утворяться на походи до відділень,та з'ясування обставин в приват24.Загалом ,це замкнутий кут.Тому , якщо не хочете знайти халепу,то шукайте не державний банк, якщо... Читати відгук За кожну зняту,або переказану гривню може в любий момент прелітити блок,тобто блокування карткового рахунку... потім вимоги,ще вимоги та знову вимоги пред'явити документи,які фантазують власники банку...та взагалі ви не зможете отримати власні гроші...всі процеси на отримання власних грошей утворяться на походи до відділень,та з'ясування обставин в приват24.Загалом ,це замкнутий кут.Тому , якщо не хочете знайти халепу,то шукайте не державний банк, якщо ви не пенсіонер...
Переваги:
  1. Жодних
Недоліки:
  1. Суцільний
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 2 серпня, 2025 год
Вітаємо.
Вдячні за ваш відгук та сподіваємось, що ми зможемо вирішити вашу проблему. Будь ласка, детально опишіть нам свою ситуацію в листі на [email protected].

Створюють для клієнтів штучні проблеми

Андрій Андрій 29 липня, 2025 год
Останнім часом спостерігаю неадекватність з боку банка...При труднощах , котрі банк створює клієнту,то при зверненні деякі моменти зовсім не пояснюють,так ож іноді дивують тим що деякі правила просто вони вигадують,тому що бувало так,що коли на протязі певного часу звертався до різних фахівців з одним тим же питанням ,та отримував різні відповіді ... наприклад розгляд звернення у одного фахівця на протязі... Читати відгук Останнім часом спостерігаю неадекватність з боку банка...При труднощах , котрі банк створює клієнту,то при зверненні деякі моменти зовсім не пояснюють,так ож іноді дивують тим що деякі правила просто вони вигадують,тому що бувало так,що коли на протязі певного часу звертався до різних фахівців з одним тим же питанням ,та отримував різні відповіді ... наприклад розгляд звернення у одного фахівця на протязі робочого дня,у другого 5 днів... Виявилося,що є ліміт на купівлю,та зняття валюти з валютного депозиту взагалі,тобто не на добу не на місяць.Ви серйозно!!! ???Виявилося,що так але при зверенні не змогли відповісти яке обмеження по якому принципу не можу купити та отримати валюти, кажуть "ліміт вичерпний"... через добу,кажуть теж саме.Я так розумію для себе вигадують обмеження,та потім дивують клієнтів обставинами...взагалі створюють для клієнтів штучні проблеми...Це "найвищий" рівень сервісу!!!!
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Суцільні
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 29 липня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з труднощами та різними відповідями від фахівців. Для детального розгляду ситуації та надання роз'яснень щодо лімітів на купівлю та зняття валюти, будь ласка, напишіть деталі на [email protected].

Самий ЖАХЛИВИЙ банк України

Андрій Андрій 28 липня, 2025 год
Жахливий сервіс,та обслуговування.... Постійно,щось вимагають, просто замахали.Спочатку запрослили анкету,я заповнив у відділенні з часом документи на походження грошей, також в відділенні надав... потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову,щось вимагають.Зясувалось, треба письмове роз'яснення по використанню карткового рахунку надати.Знов подав через відділення всі документи та пояснення...За місяць разів шість приїжджав та на вимоги надавав документи... Читати відгук Жахливий сервіс,та обслуговування.... Постійно,щось вимагають, просто замахали.Спочатку запрослили анкету,я заповнив у відділенні з часом документи на походження грошей, також в відділенні надав... потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову,щось вимагають.Зясувалось, треба письмове роз'яснення по використанню карткового рахунку надати.Знов подав через відділення всі документи та пояснення...За місяць разів шість приїжджав та на вимоги надавав документи у відділення, фахівець їх кожен раз фотографував, та надсилав , деякий раз не вдавалося, тому не влаштовувала якість фото, одразу виправляли.
Та ось БІНГО!!!Всі гроші заблковані,ні отримати ні купити неможливо .. Виходить їздив через день марно.Коли банк був приватним,то це був зразок,а коли став державним,то став зразком Жахливлості серед банків.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Суцільний минус
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 28 липня, 2025 год
Вітаємо.Вдячні за ваш відгук та сподіваємось, що ми зможемо вирішити вашу проблему. Будь ласка, детально опишіть нам свою ситуацію в листі на [email protected].Вдячні за ваш відгук та сподіваємось, що ми зможемо вирішити вашу проблему. Будь ласка, детально опишіть нам свою ситуацію в листі на [email protected].

Самий Жахливий банк України

Андрій Андрій 28 липня, 2025 год
Жахливий сервіс,та обслуговування.... Постійно,щось вимагають, просто замахали.Спочатку зарослили анкету,я заповнив відділенні з часом документи на походження грошей,в відділенні надав... потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову,щось вимагают.Зясувалос, треба письмове розм'ясненя по використанню.Знов подав через відділення всі документи та пояснення...За місяць разів шість приїжджав та на вимоги надавав документи, фахівець їх фотографував, та надсилав ,... Читати відгук Жахливий сервіс,та обслуговування.... Постійно,щось вимагають, просто замахали.Спочатку зарослили анкету,я заповнив відділенні з часом документи на походження грошей,в відділенні надав... потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову,щось вимагают.Зясувалос, треба письмове розм'ясненя по використанню.Знов подав через відділення всі документи та пояснення...За місяць разів шість приїжджав та на вимоги надавав документи, фахівець їх фотографував, та надсилав , деякий раз не вдавалося, тому не влаштовує якість фото
Та БІНГО!!!Всі гроші забезпечені,ні отримати ні купити неможливо .. Виходить їздив через день марно.Коли був приватний,то це був зразок,а коли став державним,то зразок Жахливлості серед банків.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Суцільний місяць

Небезпека оцифрованого підпису!

username000 username000 26 липня, 2025 год
Всі рахунки закрили у цих шахраїв. Спочатку підсовують планшет замість переру, що вже є порушення документообігу. Потім ставлять перед фактом передати права на свій підпис банку. Прикриваються указами і постановами, які суперечать Конституції і законам, тому хочуть "добровільну згоду". Потім збір біометричних даних та CBDC і ти вже цифрова особа і грошей в тебе немає. Порятунок це готівка, дорогоцінні метали,... Читати відгук Всі рахунки закрили у цих шахраїв. Спочатку підсовують планшет замість переру, що вже є порушення документообігу. Потім ставлять перед фактом передати права на свій підпис банку. Прикриваються указами і постановами, які суперечать Конституції і законам, тому хочуть "добровільну згоду". Потім збір біометричних даних та CBDC і ти вже цифрова особа і грошей в тебе немає. Порятунок це готівка, дорогоцінні метали, міжнародні платіжні системи та криптовалюта.
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 26 липня, 2025 год
Доброго дня. Відповідно до вимог “Положення про використання електронного підпису та
електронної печатки”, затвердженого Постановою НБУ від 20.12.2023 № 172, для
можливості подальшого використання клієнтом OTP-паролю, QR-коду, кнопки
«Підпис», IVR дзвінка тощо при отриманні послуг банку та укладанні правочинів (у т.ч.
кредитних договорів) між банком та клієнтом попередньо укладається Договір про
використання простого електронного підпису.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0172500-23#Text

"Цифровая подпись" от ПриватБанка: скрытая угроза для клиентов

Имя Имя 21 липня, 2025 год
Пользуюсь ПриватБанком больше 10 лет. Был доволен: приложение удобное, поддержка — терпимая, сбоев почти не было. Но ситуация резко изменилась.
То, что сейчас массово внедряют в Украине под видом «электронной цифровой подписи», по сути — элемент финансового цифрового концлагеря. Сначала — тотальный контроль через Дію, теперь — второй этап: принудительная цифровая подпись, а дальше будет полный отказ от наличных... Читати відгук
Пользуюсь ПриватБанком больше 10 лет. Был доволен: приложение удобное, поддержка — терпимая, сбоев почти не было. Но ситуация резко изменилась.

То, что сейчас массово внедряют в Украине под видом «электронной цифровой подписи», по сути — элемент финансового цифрового концлагеря. Сначала — тотальный контроль через Дію, теперь — второй этап: принудительная цифровая подпись, а дальше будет полный отказ от наличных и социальный рейтинг по китайскому образцу. Я категорически против такого сценария. Уже сейчас вы не можете элементарно завести себе карту банка и пользоваться своими деньгами.

Недавно в приложении появилось уведомление: “подпишите документы, чтобы продолжить пользоваться услугами”. Можно случайно нажать, и всё — вы уже согласны.

Я не поленился — прочитал весь текст этой оферты. И понял, что это юридическая ловушка, в которой клиент теряет контроль над своими деньгами и правами.

Совет для всех: если кто-то просит вас “подписать” или “согласиться” — не торопитесь. Последствия могут быть серьёзными. Лучше отказаться, чем попасть в долговую или юридическую ловушку.


Опасные пункты договора, цитирую:

1. Любое твоё действие – равно юридическая подпись. п.2.2–2.3
Нажатие на кнопку «Підтвердити», ввод OTP, Face ID, отпечаток пальца, даже голос в трубке → всё это считается подписью под договором или обязательством.

Риск: можно неосознанно подписать кредит, страховку или другой финансовый продукт, уже молчу что будет если цифровая подпись попадет в руки мошенников.


2. Ты сам несёшь почти всю ответственность п.2.8
Если кто-то воспользуется твоим номером, ПИНом, телефоном, — банк компенсирует максимум 100 грн. Всё остальное — твоя проблема.

Риск: любой взлом или подмена (SIM, вирус, фишинг) — ты оплачиваешь последствия.

3. Банк сам решает, что будет считаться “подписью” п.2.7
Банк может в одностороннем порядке выбрать тип подписи (SMS, кнопка, QR, голос и т.д.) и считать её действительной.

Риск: ты не контролируешь форму, в которой тебя обязывают — тебя могут “подписать” через автоответчик.


4. Автоматическое продление договора п.3.1
Если ты не уведомишь банк за 30 дней до окончания срока, договор продлевается автоматически на 3 года.

Риск: невозможно выйти из этих условий без активных юридических действий.


5. Действует задним числом п.3.3
Банк заявляет, что этот договор распространяется и на прошлые действия, ещё до подписания.

Риск: могут “узаконить” спорные операции или подключённые услуги, которые были выполнены раньше.


6. Распространение на страхование п.3.2
Договор позволяет банку подписывать страховые контракты от имени клиента, выступая посредником.

Риск: ты можешь «вдруг» оказаться застрахованным и обязанным платить.


ВЫГОДЫ, КОТОРЫЕ ПОЛУЧАЕТ БАНК
- Упрощённый сбор согласий. Банк не обязан получать твою подпись на бумаге — достаточно клика, голоса, SMS.
- Юридическое покрытие навязанных услуг. Все спорные действия можно признать добровольно подписанными клиентом.
- Минимальная ответственность за ущерб, потолок — 100 грн, всё остальное ложится на клиента.
- Массовое заключение договоров. Можно автоматически и массово подключать кредиты, страховки, лимиты.
- Лёгкий отказ от споров. Все действия “подтверждены ПЕП” → суд встанет на сторону банка.

Я позвонил в банк, чтобы разобраться, задал сотрудникам службы поддержки прямой вопрос: могу ли я и дальше пользоваться услугами банка, не подписывая новую оферту? Объяснил, что в тексте есть пункты, с которыми я категорически не согласен.

В ответ услышал типичную манипуляцию: «Не переживайте, это обычное обновление, просто подпишите — и продолжите пользоваться, как раньше». Но реальные условия оферты говорят совсем о другом.

Получается, что банк сознательно вводит клиентов в заблуждение, что, по сути, нарушает законодательство Украины и подпадает под определение недобросовестной предпринимательской практики.

На аргумент, что все мои данные у банка уже есть — паспорт, ИНН, номер телефона, к которому привязано приложение, — и этого достаточно, чтобы пользоваться картой, отправлять и получать переводы, — у оператора не было внятного ответа.

В итоге мне прямо сказали: если я не подпишу оферту, банк может заблокировать или даже закрыть мой счёт. Включая доступ к тем деньгам, которые на нём остались.

Хранить средства на счёте становится юридически небезопасно. После анализа десятков украинских банков я понял — все они работают по схожей схеме навязывают клиенту цифровой контроль и снимают с себя ответственность. Монобанк, например, требует объяснять, откуда у вас даже 300 грн. Что просто смешно.

Проверять в нашей стране нужно только этот список: офис “президента”, депутатов всех мастей, все силовые структуры, судебную систему, банковскую.

Все эти структуры грабят и уничтожают коренной народ, а банки становятся послушным инструментом репрессий и цифрового рабства.

Мне пришлось искать альтернативу за пределами Украины, чтобы хранить и использовать свои деньги без угрозы их блокировки и цифрового концлагеря. Это заняло немало времени и хлопот при оформлении счета.

Пишу отзыв в надежде что руководство банка все-таки пойдет на встречу, хочу чтобы банк продолжил обслуживание на старых условиях без новой оферты.

Если вы столкнулись с такой же ситуацией — поставьте лайк, поддержите отзыв, делитесь информацией. Только вместе мы можем на что-то повлиять.
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 23 липня, 2025 год
Доброго дня. Відповідно до вимог “Положення про використання електронного підпису та електронної печатки”, затвердженого Постановою НБУ від 20.12.2023 № 172, для можливості подальшого використання клієнтом OTP-паролю, QR-коду, кнопки «Підпис», IVR дзвінка тощо при отриманні послуг банку та укладанні правочинів (у т.ч. кредитних договорів) між банком та клієнтом попередньо укладається Договір про використання простого електронного підпису. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0172500-23#Text . Якщо договір не підписати, то у подальшому неможливо буде використовувати спрощений механізм підписання документів, підтвердження операцій, отримання послуг за допомогою OTP-паролю, QR-коду, кнопки «Підпис», IVR дзвінка тощо. Альтернативою стане використання
кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Також, якщо бажаєте отримати офіційну письмову відповідь Банку - можете відправити письмовий запит на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна або на пошту [email protected]. Дякуємо за розуміння!

Не можливо сплатити комунальні послуги

Олександр Олександр 17 липня, 2025 год
Вже декілька місяців поспіль не можу нормально сплатити за комунальні послуги. Постійно цей платіж блокується і відправляється на перевірки, вимушений чекати декілька годин або до ранку, щоб його провести. Неодноразові скарги на 3700 ніякого результату не дають. Кожного разу обіцяють, що наступного місяця буде все добре, але все так і продовжується. Взагалі не розумію що коїться — це ж навіть... Читати відгук Вже декілька місяців поспіль не можу нормально сплатити за комунальні послуги. Постійно цей платіж блокується і відправляється на перевірки, вимушений чекати декілька годин або до ранку, щоб його провести. Неодноразові скарги на 3700 ніякого результату не дають. Кожного разу обіцяють, що наступного місяця буде все добре, але все так і продовжується. Взагалі не розумію що коїться — це ж навіть не якійсь незрозумілий переказ чи отримання. Це — КОМУНАЛКА. Служу в ЗСУ (Інтернет і зв’язок не постійні) з 2022 року, крім зарплати на ПриватБанк нічого не отримаю — що в мене можно ПОСТІЙНО перевіряти? Схаменіться, будь ласка — не там моніторите.
ПриватБанк Відповідь представника ПриватБанк 18 липня, 2025 год
Доброго дня. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок на [email protected].
Банки
Финансовая компания "UniGroup"
Финансовая компания "UniGroup"

Рейтинг: 5
319 відгуків
Ощадбанк
Ощадбанк

Рейтинг: 1.5
397 відгуків
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
122 відгука
Универсал банк
Универсал банк

Рейтинг: 1.9
49 відгуків
Юнекс Банк
Юнекс Банк

Рейтинг: 2.6
17 відгуків
А-БАНК
А-БАНК

Рейтинг: 1.5
125 відгуків
Ренессанс Кредит
Ренессанс Кредит

Рейтинг: 1.6
155 відгуків
Альфа-Банк
Альфа-Банк

Рейтинг: 2.1
282 відгука
​Sense Bank
​Sense Bank

Рейтинг: 1.5
45 відгуків