Неадекватний оператор - Відгуки про ПриватБанк

ПриватБанк
Відгук додано 9 вересня, 2020 год 547 переглядів
Всім привіт. Діло було ще 02 квітня 2020, але руки дійшли написати відгук тільки зараз, та це не важливо. Важливо те, що натрапила на зовсім неадекватного оператора. Сиділа з батьком у Приват24, тому що потрібен був електронний ключ, щоб авторизуватися на сайті ПФУ, подивитися деякі дані щодо його стажу. Батько сидів поряд, бо в нього поганий зір, тому ми були разом за комп"ютером, я йому зачитувала все з екрану. Нам потрібно було "підтвердити фінансовий номер" для того ЕЦП. Хотіла зробити це за допомогою Приват24, щоб не виходити з дому і не наражати старшого батька на небезпеку через коронавірус, (неважливо, існує він чи ні, та люди хворіють). Моя спроба виявилася невдалою, тому що оператор мене заблокував, коли виявив, що пише йому не особисто батько, а я (його донька), його це відразу сильно обурило і він заблокував Приват24 повністю. Через це довелося брати таксі, і їхати до банкомату, щоб активувати фінансовий номер через банкомат. Я не розумію логіку: який шахрай матиме фото паспорту мого батька, який він тільки недавно отримав, і ще й надсилатиме його оператору? І код, який приходить на мобільний телефон батька, щоб зайти в Приват24 - звідки шахрай це знатиме? Це треба бути магом, щоб отримати відразу всю інфу на руки. Господи, чому ці оператори такі тупі і неадекватні? За неадекватність оператора прийшлося розплачуватися нам, оплативши таксі туди і назад до банку... Не рекомендую. ПриватБанк - Неадекватний оператор ПриватБанк - Неадекватний оператор ПриватБанк - Неадекватний оператор ПриватБанк - Неадекватний оператор ПриватБанк - Неадекватний оператор ПриватБанк - Неадекватний оператор ПриватБанк - Неадекватний оператор ПриватБанк - Неадекватний оператор
Переваги:
  1. -
Недоліки:
  1. неадекватні оператори, інколи помилкове відображення даних (то списання по два рази, то зарахування не видно, то дані розбігаються), бо довго оновлюються ці дані
1 не згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника ПриватБанк 15 вересня, 2020 год
Консультація 3-іх осіб, невласників акаунта Приват24, з якого надходить звернення до нас - не проводиться в цілях безпеки. Ви завжди можете звернутись особисто за своїм питанням або ж слід звернутись саме власнику акаунту. Ми поважаємо своїх клієнтів і саме тому піклуємось про безпеку їх персональних даних, які ми не можемо надавати за зверненням 3-іх осіб.
Спільнота 2 лютого, 2021 год
Привату-подяка щодо піклування та збереження особистих даних кліентів.
Гость 22 вересня, 2020 год
Привату-респект! Щодо піклування та збереження особистих даних кліентів.
Эмилия 15 вересня, 2020 год
Так, звісно, я згідна. Але що робити, якщо тато погано бачить? Я його донька, і заходжу в його Приват24 тільки я. Ви могли здійснити дзвінок і підтвердити, що тато знаходиться біля мене, а не блокувати і тим самим змушувати нас оплачувати недешеве для нас таксі і звертатися у відділення. Як би Ви правилами і своїми шаблонними відповідями не прикривалися, все одно Ви вчинили не дуже гуманно по відношенню до нас.


ПриватБанк
Всі відгуки

1.4 5
1419 відгуків / 362956 переглядів
ПриватБанк
ПриватБанк – Лідер банківського ринку України. Заснований у 1992 році, Приват Банк є лідером банківського ринку країни та найбільшим банком з вітчизняним капіталом. На 1 січня 2009 року розмір чистих активів ПриватБанку становить 80,165 млрд. грн. Статутний фонд банку складає 5,684 млрд. грн., власний капітал – 7,67 млрд. грн. Кредитний... детальніше

Банки
Финансовая компания "UniGroup"
Финансовая компания "UniGroup"

Рейтинг: 5
311 відгуків
Райффайзен Банк Аваль
Райффайзен Банк Аваль

Рейтинг: 1.5
192 відгука
Ощадбанк
Ощадбанк

Рейтинг: 1.5
396 відгуків
izibank
izibank

Рейтинг: 1.3
19 відгуків
ЮниКредит Банк
ЮниКредит Банк

Рейтинг: 2
48 відгуків
А-БАНК
А-БАНК

Рейтинг: 1.5
123 відгука
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
121 відгук
Мегабанк
Мегабанк

Рейтинг: 4
84 відгука
OTP Банк
OTP Банк

Рейтинг: 1.3
228 відгуків
Monobank (Монобанк)
Monobank (Монобанк)

Рейтинг: 1.7
286 відгуків