Їхала з Івано-Франківська до Камʼянця-Подільського, квитки взяла завчасно, оскільки важливо було прорахувати час на шлях, мала плани. Прийшла на вокзал, на зазначений час автобусу немає. Додзвонилася до водія на що мені сказали: «А вам не приходило сповіщення про сканування поїздки?» «Ні не приходило, я вас чекаю на вокзалі» Подальший діалоги велися до того що тоді мені все ж треба... Читати відгук Їхала з Івано-Франківська до Камʼянця-Подільського, квитки взяла завчасно, оскільки важливо було прорахувати час на шлях, мала плани. Прийшла на вокзал, на зазначений час автобусу немає. Додзвонилася до водія на що мені сказали: «А вам не приходило сповіщення про сканування поїздки?» «Ні не приходило, я вас чекаю на вокзалі» Подальший діалоги велися до того що тоді мені все ж треба зачекати, бо автобус запізнюється по розкладу (чекала майже 2 години) Окейс всяке буває. Мене не лякають постійні переходи з одного автобусу на інший, але коли мені обіцяють пересадку в Чернівцях, це явно не має бути реакція «ну ми білет вам взяли, на автобус чернз півтори години» і коли вказую що і так дуже сильно затримуюся чернз їх темп роботи мені водій каже «мені сказали привезти вас сюди, білет маєте, чекайте автобус»
Чесно в перше стикнулась с таким жахом у своєму житті. Вчора в автобусі (маршрут Хмельницький-Лешно) водій дозволив собі расистські образи щодо мого чоловіка. Це принизливо й неприпустимо. Чекаю вибачень від перевізника та розслідування цієї ситуації. Нікому не місце для дискримінації.
Дуже розчарована перевізником Modultrans. Виїзд мав бути в 20:30, але автобус так і не приїхав. Диспетчер на питання про прибуття відповіла, що буде затримка на 30 хвилин, потім — що затори, а вже через майже дві години в 22:15, повідомила, що автобус не заїде до Кракова взагалі через “технічні причини”. Його чекало щонайменше шість пасажирів, ніхто не мав жодної... Читати відгук Дуже розчарована перевізником Modultrans. Виїзд мав бути в 20:30, але автобус так і не приїхав. Диспетчер на питання про прибуття відповіла, що буде затримка на 30 хвилин, потім — що затори, а вже через майже дві години в 22:15, повідомила, що автобус не заїде до Кракова взагалі через “технічні причини”.
Його чекало щонайменше шість пасажирів, ніхто не мав жодної реальної інформації, водії не брали трубку, а диспетчер просто брехала про ситуацію.
Повна відсутність відповідальності та поваги до клієнтів. Категорично не рекомендую цього перевізника.
Вперше бачу такого хамовитого водія. Агресивний, до людей гне матами і жодної нормальної комунікації. Всі у нього охуїли і заєбали) То можливо варто не їздити в рейси, шоб не псувати собі нерви та іншим? Поїздка дно, не рекомендую взагалі, оберіть краще іншого перевізника.
Найгірший перевізник, з яким я колись мала справу. Пересаджувалася у Варшаві на автобус до Львова. Квиток брала завчасно. Перевізник модультранс. Подзвонила десь за 20 хвилин (21:26, а рейс о 21:40) дізнатися, чи правильна адреса. Сказали, так і очікувати на 10 платформі. І що запізниться на 2 години. Стою на платформі, чекаю весь час. Більше дзвінків не поступало. Дзвоню о... Читати відгук Найгірший перевізник, з яким я колись мала справу. Пересаджувалася у Варшаві на автобус до Львова. Квиток брала завчасно. Перевізник модультранс. Подзвонила десь за 20 хвилин (21:26, а рейс о 21:40) дізнатися, чи правильна адреса. Сказали, так і очікувати на 10 платформі. І що запізниться на 2 години. Стою на платформі, чекаю весь час. Більше дзвінків не поступало. Дзвоню о 23:30+. Кажуть, що чекали та дзвонили, але жодного дзвінка я не отримала: постійно була на телефоні. І поїхали геть. Але не було потрібного автобуса на жодній платформі. Чому я маю постійно очікувати підвоха: адреса прибуття може бути іншою, окей подзвонила. Але щоб дизайн відрізнявся і про це не повідомити… а якщо пасажир без телефона і не зможе дізнатися? Я питала чи є якісь зміни. Сказали, що ніяких. Можливо, вони взяли інший дизайн і назву автобуса, але назвали це «ніяких змін»?! Смішно. Тим часом за ті три години, що я там простояла, усі перевізники були при своїх автобусах, як і має бути.
максимально вонючі та страті автобуси які треба вже давно списати катаються в Польщу. Просто позор. Та щей вони будуть їхати так повільно що запізнюється на 3 години. Через них я пропустила свій поїзд. Найгірший перевізник!!!
Перевізник відстій. Обходить стороною цих хамів і невігласів.Рейс Вроцлав Кам'янець Подільський неділя 22 червня запізнення на 5 годин про яке ніхто не повідомив. Обвинувачення в тому що купив квиток в касі вокзалу Катовіце ане в інтернеті.Диспечерка це вопше хамка якої світ не бачив.
Недоліки:
Хамство і халатне відношення до клієнтів. Постоянно запізнення.
Не РЕКОМЕНДУЮ.😡😡😡😡😡😡. Відхиляються від маршруту. В автобусі грязно. Не компетентні водії. Якщо хочете встигнути на поїзд-забудьте. Ви на нього не встигнете(це не про затримки на кордоні), водію просто треба баризі відвезти посилки. Можуть поїхати без пасажира.
Калуш-Ополе, 15.02.2025 Не знайшли оплату за квиток. Квитанцію показали водію, сказав що оплати немає. Звʼязались з диспетчером. Диспетчер повідомив що ми замовляли через агента і агент не підтверджує оплату. Потрібно оплатити за квиток повторно. Скидають на оплату номера карток а не ФОП. Бардак… потім не можна знайти відповідального і крайнього!!! Не рекомендую!!! І ще хамські водії, це ще було... Читати відгук Калуш-Ополе, 15.02.2025 Не знайшли оплату за квиток. Квитанцію показали водію, сказав що оплати немає. Звʼязались з диспетчером. Диспетчер повідомив що ми замовляли через агента і агент не підтверджує оплату. Потрібно оплатити за квиток повторно. Скидають на оплату номера карток а не ФОП. Бардак… потім не можна знайти відповідального і крайнього!!! Не рекомендую!!! І ще хамські водії, це ще було замінено до ситуації з оплатою, як тільки підійшли до автобуса.
Дуже не задоволена даним перевізником, сьогодні придбала 4ри білети Стрий-Львів в білеті чітко вказана 19:20 год. водій попереджений, що зі мною маленька дитина і ми під'їжджаємо на таксі. Водій таксі побачив, що автобус рушає і почав сигналізувати фарами, щоб зупинився, але водій обминув таксі і вирушив з вокзалу, після декількох перемовин з горе-водієм даного перевізника він погоджується почекати за містом,... Читати відгук Дуже не задоволена даним перевізником, сьогодні придбала 4ри білети Стрий-Львів в білеті чітко вказана 19:20 год. водій попереджений, що зі мною маленька дитина і ми під'їжджаємо на таксі. Водій таксі побачив, що автобус рушає і почав сигналізувати фарами, щоб зупинився, але водій обминув таксі і вирушив з вокзалу, після декількох перемовин з горе-водієм даного перевізника він погоджується почекати за містом, якщо ми за 2 хв. його наздоженемо.....прийшлось просити про допомогу таксі звичайно, що за додаткові кошти! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНОГО ПЕРЕВІЗНИКА!!!
Вкрали валізу з документами і зі всіма речами. Водій, коли це почув, просто висадив і все. ЖАХ! Замість того, щоб відпочити після тяжких заробітків, мусила писати заяву в міліцію.
Їхала із Гдині. Білети замовляли в інтернеті за 1350 грн у водіїв 200 злотих, тому розраховуйте на додаткові витрати. Було в автобусі 5 людей, яких водії розсадили на задніх місцях автобуса. За весь час поїздки дозволили тричі сходити в туалет. Це жесть!!!! Ніколи більше не буду вибирати цього перевізника. Автобус АТ 2225 ВТ. Жахливо!!!!!!
Білет замовляла за півтора місяця поїздки. Коли прийшла до автобуса, шофер ніяк не міг знайти мене з чоловіком у своєму так званому списку. Місця нам дали з самого заду( попросила ближче до переду, тву як у моєму цікавому стані мене постійно тошнило, але так, це мої особисті справи🙂. Їхали вони кожною собочою стежкою . Тобто в кожному селі в кожне... Читати відгук Білет замовляла за півтора місяця поїздки. Коли прийшла до автобуса, шофер ніяк не міг знайти мене з чоловіком у своєму так званому списку. Місця нам дали з самого заду( попросила ближче до переду, тву як у моєму цікавому стані мене постійно тошнило, але так, це мої особисті справи🙂. Їхали вони кожною собочою стежкою . Тобто в кожному селі в кожне містечко і у 3 аеропорти ми заїхали! Співчуваю щиро людям, які їдуть з ними аж до Хмельницького. Не рекомендую нікому.
Шкодую, що не звернула увагу на відгуки про водіїв цієї компанії. Це була найгірша поїздка просто. Коли деяких пасажирів пересаджували в інший автобус, я підійшла до водія уточнити дещо, адже він висловився нечітко. Замість відповіді так чи ні, отримала зверхність, лекцію і хамство. Коли на моє місце зайшла пасажирка з квитком в Польщу, я підійшла до одного з водіїв спитати,... Читати відгук Шкодую, що не звернула увагу на відгуки про водіїв цієї компанії. Це була найгірша поїздка просто. Коли деяких пасажирів пересаджували в інший автобус, я підійшла до водія уточнити дещо, адже він висловився нечітко. Замість відповіді так чи ні, отримала зверхність, лекцію і хамство. Коли на моє місце зайшла пасажирка з квитком в Польщу, я підійшла до одного з водіїв спитати, де є вільне місце, куди мені пересісти. Замість відповіді отримала насмішки і слова "мені байдуже, що хочете, те і робіть, мене то взагалі не хвилює". Хоча водій має мікрофон і міг просто спитати, біля кого є вільне місце, але він вирішив принижувати пасажирів. Коли я подзвонила диспетчеру, вона просто кинула слухавку. Під час другого дзвінка відповіла, що нічим не може допомогти. Просто вбога контора, яка вважає, що в неї все добре. Але з таким ставленням до людей це скоро закінчиться.
Квиток взяла тиждень тому. У день виїзду попросили підтвердити поїздку. Підтвердила. За три години до виїзду попередили, що автобус не їхатиме задекларованим маршрутом і запропонували інший рейс на 1.5 год раніше. Місце дали на бамбетлі в кінці автобуса. Дуже не задоволена!
Добрий день! Не думала, що таке може статися, але як виявляється у даній компанії можливо все! Мій квиток анулювали в день поїздки і навіть не зателефонували, тому я дізналась, що мене викреслили зі списку пасажирів прямо в автобусі. Водій відмовився мені будь-що пояснювати, дав номер диспетчера, яка спершу звинуватила мене і сказала, що я сама анулювала свій квиток. Потім виявилося,... Читати відгук Добрий день! Не думала, що таке може статися, але як виявляється у даній компанії можливо все! Мій квиток анулювали в день поїздки і навіть не зателефонували, тому я дізналась, що мене викреслили зі списку пасажирів прямо в автобусі. Водій відмовився мені будь-що пояснювати, дав номер диспетчера, яка спершу звинуватила мене і сказала, що я сама анулювала свій квиток. Потім виявилося, що їхня «компанія» зробила це самостійно. Коли я запитала, яка причина, почула дивовижну відповідь - «так буває»)))). Тому перед тим як обирати даного перевізника, будьте готові вночі бігати по вокзалу та шукати як дібратися до свого місця призначення, бо перевізник на якого ви розраховували, може з легкістю вас залишити на вулиці.
Нажаль їдемо з Чорногорії із супроводжуючою Зоряною. Людина взагалі не компетентна і хамовита. Рейс автобусом 5012 ( виїзд 05.08.2024). Шофери кондиціонери не включають навіть на прохання людей з маленькими дітьми. Зоряна відповідає що хтось має платити 20000 тисяч. В автобусі душогубка. І зупинки не були кожні 4 години. Робили раз на 6 годин. З маленькими дітьми це нереально Нікому не... Читати відгук Нажаль їдемо з Чорногорії із супроводжуючою Зоряною. Людина взагалі не компетентна і хамовита. Рейс автобусом 5012 ( виїзд 05.08.2024). Шофери кондиціонери не включають навіть на прохання людей з маленькими дітьми. Зоряна відповідає що хтось має платити 20000 тисяч. В автобусі душогубка. І зупинки не були кожні 4 години. Робили раз на 6 годин. З маленькими дітьми це нереально Нікому не рекомендую!!!
Їхала цим перевізником з Любліна у Львів, поїздкою максимально НЕ задоволена. По перше, в автобусі було дуже холодно, просила виключити кондиціонер, ноль реакції, після поїздки я захворіла👍 По друге, водій не зупинився на старому вокзалі як було вказано в квитку, а взагалі ліворуч якогось магазину через дорогу вокзалу, ( я вперше в цьому місті, і мала його шукати) По... Читати відгук Їхала цим перевізником з Любліна у Львів, поїздкою максимально НЕ задоволена. По перше, в автобусі було дуже холодно, просила виключити кондиціонер, ноль реакції, після поїздки я захворіла👍 По друге, водій не зупинився на старому вокзалі як було вказано в квитку, а взагалі ліворуч якогось магазину через дорогу вокзалу, ( я вперше в цьому місті, і мала його шукати) По третє, в автобусі немає туалетів, жодного разу не було зупинки навіть на заправках, це при тому що в автобусі було багато малих дітей. Це більша половина з цього що можу відмітити, дрібниці вже не зачіпаю. 0/10
Попросили доплату за квиток, який я придбала черазз касу автовокзалу. Ще з таким не стикалася. Спочатку зателефонувала до диспетчера і забронювала два квитки. Квитки в них коштували 1500, на сайті Модуль транс ті ж квитки 1200. Я вирішили відмовити бронь і викупити онлайн квиток. Але проїжджаючи автовокзал вирішила купити квиток там. В касі автовокзалу квитки коштували 1100. Придбавши квиток через... Читати відгук Попросили доплату за квиток, який я придбала черазз касу автовокзалу. Ще з таким не стикалася. Спочатку зателефонувала до диспетчера і забронювала два квитки. Квитки в них коштували 1500, на сайті Модуль транс ті ж квитки 1200. Я вирішили відмовити бронь і викупити онлайн квиток. Але проїжджаючи автовокзал вирішила купити квиток там. В касі автовокзалу квитки коштували 1100. Придбавши квиток через годину мені телефонують з автовокзалу і повідомляють про те, що я повинна доплатити гроші за квиток в розмірі 300 гривень, бо перевізник підняв ціну. І чомусь мені він підняв ціну, хоча з ними не вперше їду. В результаті ніякого компромісу ми не знайшли і я здала квитки. Тому що по закону в мене були квитки якими я мала повне право скористатися, але навіщо починати подорож з нервами. Тестую іншого перевізника.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Брешуть по ціні
З Польщі платити тільки злотими, з України гривнями.
20.10.23 о 00:30 ночі бронювала 2 квитки за маршрутом Хмельницький-Київ на сайті Бла Бла Кар. Я прибула до 1 автовокзалу( як і було зазначено в квитку) за 15 хвилин до відправлення. Очікуючи свій автобус, я поцікавилась чи не прибув він вже до мого приїзду, ніякого автобусу за таким маршрутом не було. В зазначений час (0:30) автобуса також не було. Прочекавши... Читати відгук 20.10.23 о 00:30 ночі бронювала 2 квитки за маршрутом Хмельницький-Київ на сайті Бла Бла Кар. Я прибула до 1 автовокзалу( як і було зазначено в квитку) за 15 хвилин до відправлення. Очікуючи свій автобус, я поцікавилась чи не прибув він вже до мого приїзду, ніякого автобусу за таким маршрутом не було. В зазначений час (0:30) автобуса також не було. Прочекавши ще 15 хвилин, я спробувала зателефонувати до перевізника, проте ніхто слухавки не піднімав. Через деякий час, я спробувала зателефонувати знову на інші зазначені номери, проте мені так само ніхто не відповідав. Я пробула на платформі ще близько години, проте більше ніяких автобусів за таким маршрутом не прибувало. На наступний день, я звернулася до гарячої лінії бла бла кар і попросила оператора написати звернення про повернення коштів за два квитки. 24.10.23 мені приходить відповідь, що повернення коштів неможливе, оскільки автобус прибув. Я звернулася до перевізника, де мені підтвердили той факт, що автобус все ж прибув і моє прохання щодо повернення коштів задовільнити не можливо. Але зі своєї сторони, я можу зі 100% впевненістю сказати, що автобуса на платформі не було, а той факт, що інші пасажири здійснили посадку, мені не зрозумілий. Я впевнена, що з таким непорозумінням зіштовхнулася не я одна, тому варто вжити подальші заходи, аби такого більше не повторювалося. Повторюсь, я купувала квитки на офіційному сайті, сплатила повну суму, отримала електронний квиток, враховуючи всі ці фактори, я думаю, що перевізники мали б попіклуватись про те, аби запевнитися, що пасажири або точно прибудь, або точно не прибудь до автобуса. Банально хоча б можна було передзвонити мені, в той час, коли я в 00:30 стояла і чекала на свій автобус. Тому, в найближчий час, я точно не буду користуватися послугами даного перевізника.
На сайте указано с аэропорта Жешув забирают и на жд вокзал Львов прибытие. Во первых забрали не с терминала и довезли до пригородных касс Львов, это совсем не тот адрес о котором заявлено в билете. Вот адрес конечной остановки Львов - Автостанция No8 Дворцовая площадь; дом 1. Я очень разочарована в этой поездке, так как с таким столкнулась впервые.... Читати відгук На сайте указано с аэропорта Жешув забирают и на жд вокзал Львов прибытие. Во первых забрали не с терминала и довезли до пригородных касс Львов, это совсем не тот адрес о котором заявлено в билете. Вот адрес конечной остановки Львов - Автостанция No8 Дворцовая площадь; дом 1. Я очень разочарована в этой поездке, так как с таким столкнулась впервые. Мама у меня еле дошла до вокзала, так как это ночь и идти здоровому человеку минут 20, мы шли ровно 1:10 Думала вызывать скорую, так как ей очень сложно идти и она уже падала.
Не повідомляють в квитку про пересадку, хоча квиток дорожчий ніж в інших перевізників. Доїжджала додому іншим автобусем, котрий підбирав людей на кожному стовпі на голову, так ще й і повний салон чемоданів нагрузили, що не було як вийти! А диспетчери і досі не дали зворотній зв'язок🤬
Доьрий день,ПП Стеців набирає жахливих водіїв . Хамить і обзиває пасажирів ,нервує коли щось запитуєш і кричить ,що він не зобовʼязаний відповідати .Робить пересадки на інші автобуси не попереджаючи людей .Для свого спокою не користуйтесь послугами цього перевізника .
Водій вирішив, що він не буде заїжджати на автовокзал, сказав що не поїде і порадив нам їхати до нього на жд вокзал. Поки йому не додзвонився менеджер і не сказав їхати за нами, він морочив голову. Не рекомендую!
Моя поїздка з 2 маленькими дітьми. Подзвонили за 3 год до виїзду і попередили водія і диспетчера що затримаємось на 15хв через рейс .Але водій не захотів чекати ні хвилини і поїхав,через 10 хв звонить мені і каже щоб я доганяла його на таксі серед ночі у Варшаві з двома маленькими дітьми.Я
Автобус ледь не розвалювався, водії збирали якісь кляті посилки на зупинках,тому зупинки були по 40 хвилин. З 5го разу водій затопив піч, що не дуже допомогла, бо то мабуть на вугіллі піч. В результаті ще й зламався автобус повністю, нам з дівчинкою ще однією довелося з іншого міста на таксі в аеропорт їхати . Жесть і сором. Тільки я встигла... Читати відгук Автобус ледь не розвалювався, водії збирали якісь кляті посилки на зупинках,тому зупинки були по 40 хвилин. З 5го разу водій затопив піч, що не дуже допомогла, бо то мабуть на вугіллі піч. В результаті ще й зламався автобус повністю, нам з дівчинкою ще однією довелося з іншого міста на таксі в аеропорт їхати . Жесть і сором. Тільки я встигла в останню хвилину на літак, а вона ні. А компанії ж глибоко пофіг- вони кажуть" ну трапляється". Зайві 50євро у кожного ж є.
Туалет не працює, "ідіть на автостанцію". Зашибісь, терпимо всі, навіть діти. Зарядка 1 на весь автобус по центру. Жодного смітника, я повинна була забрати все з собою, бо це мої проблеми
19/02/23 - о 16:00 прямим рейсом Wrocław - Чернівці, було відправлено передачу (допомогу) для своєї мами в Україну, це НЕ були мішки пакети й т.д., а гарно складена коробочка з макаронами, консервами тощо…, щоб не займала багато місця і водіям було зручніше. Зазвичай це коштувало для мене від 30 до 50зл. МАКСИМАЛЬНО, водій загнув ціну в 100зл (іноді білети навіть... Читати відгук 19/02/23 - о 16:00 прямим рейсом Wrocław - Чернівці, було відправлено передачу (допомогу) для своєї мами в Україну, це НЕ були мішки пакети й т.д., а гарно складена коробочка з макаронами, консервами тощо…, щоб не займала багато місця і водіям було зручніше. Зазвичай це коштувало для мене від 30 до 50зл. МАКСИМАЛЬНО, водій загнув ціну в 100зл (іноді білети навіть коштують дешевше). Після передачі грошей він посміхнувся мені в очі та без слів було зрозуміло «ура я обдурив цього студента» зважаючи на ситуацію в країні, та знаючи ціль цієї передачі та ціни в Україні на продукти я вважаю що можна було віднестися до цього з розумінням (по людські). Я зробив фото автобуса і запитав чи це буде той самий автобус, на що водії відповіли «Звичайно!» залишив номер моєї мами, також сказав, щоб набрали її завчасно.
Добре що мама була вдома і живе поряд, бо її набрало по черзі одразу якихось 3 різних автобуси (водії) сказали що будуть о 14:00, АЛЕ о 13:00 їй дзвонить взагалі інший автобус, інший водій зі словами та криками «Жіночко я маю Вас ще довго чекати ???». Мама бистро приїжджає на місце їй кажуть «через вас люди паряться в автобусі, треба далі їхати» Вона подивилась в автобус, а він в пустий… Але навіть якщо так, я відправляв передачу спеціально ПРЯМИМ РЕЙСОМ, щоб не було таких проблем і кінцевою зупинкою мали бути саме Чернівці
Коротко на що саме я скаржусь:
-Велика ціна перевезення передачі
-Насміхання водія
-Обман того що рейс прямий
-Неорганізованість
-Проінформували не завчасно і неправильно
І навіть пишучи це, я розумію що перевізник все одно найде відмазки, адже гроші ніхто не поверне не кажучи вже про моральне відшкодування
Компания Модультранс предоставляет услуги в сфере внутренних и международных пассажирских перевозок автобусами еврокласса. Обширный автобусный парк автобус различной вместимостью сможет удовлетворить любые потребности клиентов, а квалифицированный персонал сделает поездку максимально комфортной и безопасной. Пассажирские перевозки по расписанию, автобусные туристические поездки, частные заказы - эти и многие услуги компания Модультранс предлагает... детальніше
Прийшла на рейс, подзвонила водію, а мені кажуть що рейс скасовано
Прийшла на вокзал, на зазначений час автобусу немає. Додзвонилася до водія на що мені сказали: «А вам не приходило сповіщення про сканування поїздки?»
«Ні не приходило, я вас чекаю на вокзалі»
Подальший діалоги велися до того що тоді мені все ж треба... Читати відгук Їхала з Івано-Франківська до Камʼянця-Подільського, квитки взяла завчасно, оскільки важливо було прорахувати час на шлях, мала плани.
Прийшла на вокзал, на зазначений час автобусу немає. Додзвонилася до водія на що мені сказали: «А вам не приходило сповіщення про сканування поїздки?»
«Ні не приходило, я вас чекаю на вокзалі»
Подальший діалоги велися до того що тоді мені все ж треба зачекати, бо автобус запізнюється по розкладу (чекала майже 2 години)
Окейс всяке буває.
Мене не лякають постійні переходи з одного автобусу на інший, але коли мені обіцяють пересадку в Чернівцях, це явно не має бути реакція «ну ми білет вам взяли, на автобус чернз півтори години» і коли вказую що і так дуже сильно затримуюся чернз їх темп роботи мені водій каже «мені сказали привезти вас сюди, білет маєте, чекайте автобус»
Якби можна було поставити 0 був би нуль
Жахливий досвід
Жахливий перевізник!!!
Диспетчер на питання про прибуття відповіла, що буде затримка на 30 хвилин, потім — що затори, а вже через майже дві години в 22:15, повідомила, що автобус не заїде до Кракова взагалі через “технічні причини”.
Його чекало щонайменше шість пасажирів, ніхто не мав жодної... Читати відгук Дуже розчарована перевізником Modultrans. Виїзд мав бути в 20:30, але автобус так і не приїхав.
Диспетчер на питання про прибуття відповіла, що буде затримка на 30 хвилин, потім — що затори, а вже через майже дві години в 22:15, повідомила, що автобус не заїде до Кракова взагалі через “технічні причини”.
Його чекало щонайменше шість пасажирів, ніхто не мав жодної реальної інформації, водії не брали трубку, а диспетчер просто брехала про ситуацію.
Повна відсутність відповідальності та поваги до клієнтів. Категорично не рекомендую цього перевізника.
Запізнення ?
Жахлива поїздка
Всі у нього охуїли і заєбали) То можливо варто не їздити в рейси, шоб не псувати собі нерви та іншим?
Поїздка дно, не рекомендую взагалі, оберіть краще іншого перевізника.
Недбалість до власних пасажирів
Пересаджувалася у Варшаві на автобус до Львова. Квиток брала завчасно. Перевізник модультранс.
Подзвонила десь за 20 хвилин (21:26, а рейс о 21:40) дізнатися, чи правильна адреса. Сказали, так і очікувати на 10 платформі. І що запізниться на 2 години. Стою на платформі, чекаю весь час.
Більше дзвінків не поступало.
Дзвоню о... Читати відгук Найгірший перевізник, з яким я колись мала справу.
Пересаджувалася у Варшаві на автобус до Львова. Квиток брала завчасно. Перевізник модультранс.
Подзвонила десь за 20 хвилин (21:26, а рейс о 21:40) дізнатися, чи правильна адреса. Сказали, так і очікувати на 10 платформі. І що запізниться на 2 години. Стою на платформі, чекаю весь час.
Більше дзвінків не поступало.
Дзвоню о 23:30+. Кажуть, що чекали та дзвонили, але жодного дзвінка я не отримала: постійно була на телефоні. І поїхали геть.
Але не було потрібного автобуса на жодній платформі. Чому я маю постійно очікувати підвоха: адреса прибуття може бути іншою, окей подзвонила. Але щоб дизайн відрізнявся і про це не повідомити… а якщо пасажир без телефона і не зможе дізнатися? Я питала чи є якісь зміни. Сказали, що ніяких. Можливо, вони взяли інший дизайн і назву автобуса, але назвали це «ніяких змін»?! Смішно.
Тим часом за ті три години, що я там простояла, усі перевізники були при своїх автобусах, як і має бути.
Вони зроблять все аби ваша поїздка стала адом
Хами яких світ небачив
Просто жах
Жахливо!!!
Не рекомендую
Жах! Вкрали валізу з документами.
Погано!!!!
Жахлива фірма
Місця нам дали з самого заду( попросила ближче до переду, тву як у моєму цікавому стані мене постійно тошнило, але так, це мої особисті справи🙂.
Їхали вони кожною собочою стежкою . Тобто в кожному селі в кожне... Читати відгук Білет замовляла за півтора місяця поїздки. Коли прийшла до автобуса, шофер ніяк не міг знайти мене з чоловіком у своєму так званому списку.
Місця нам дали з самого заду( попросила ближче до переду, тву як у моєму цікавому стані мене постійно тошнило, але так, це мої особисті справи🙂.
Їхали вони кожною собочою стежкою . Тобто в кожному селі в кожне містечко і у 3 аеропорти ми заїхали!
Співчуваю щиро людям, які їдуть з ними аж до Хмельницького.
Не рекомендую нікому.
Найгірший перевізник евер
Не рекомендую!
Жахливий перевізник!
Поїздка з Чорногорії.
Людина взагалі не компетентна і хамовита.
Рейс автобусом 5012 ( виїзд 05.08.2024).
Шофери кондиціонери не включають навіть на прохання людей з маленькими дітьми.
Зоряна відповідає що хтось має платити 20000 тисяч.
В автобусі душогубка.
І зупинки не були кожні 4 години.
Робили раз на 6 годин.
З маленькими дітьми це нереально
Нікому не... Читати відгук Нажаль їдемо з Чорногорії із супроводжуючою Зоряною.
Людина взагалі не компетентна і хамовита.
Рейс автобусом 5012 ( виїзд 05.08.2024).
Шофери кондиціонери не включають навіть на прохання людей з маленькими дітьми.
Зоряна відповідає що хтось має платити 20000 тисяч.
В автобусі душогубка.
І зупинки не були кожні 4 години.
Робили раз на 6 годин.
З маленькими дітьми це нереально
Нікому не рекомендую!!!
НЕ рекомендую
По перше, в автобусі було дуже холодно, просила виключити кондиціонер, ноль реакції, після поїздки я захворіла👍
По друге, водій не зупинився на старому вокзалі як було вказано в квитку, а взагалі ліворуч якогось магазину через дорогу вокзалу, ( я вперше в цьому місті, і мала його шукати)
По... Читати відгук Їхала цим перевізником з Любліна у Львів, поїздкою максимально НЕ задоволена.
По перше, в автобусі було дуже холодно, просила виключити кондиціонер, ноль реакції, після поїздки я захворіла👍
По друге, водій не зупинився на старому вокзалі як було вказано в квитку, а взагалі ліворуч якогось магазину через дорогу вокзалу, ( я вперше в цьому місті, і мала його шукати)
По третє, в автобусі немає туалетів, жодного разу не було зупинки навіть на заправках, це при тому що в автобусі було багато малих дітей.
Це більша половина з цього що можу відмітити, дрібниці вже не зачіпаю.
0/10
Жах! Обслуга
Компанія бариг і договорняків
Спочатку зателефонувала до диспетчера і забронювала два квитки. Квитки в них коштували 1500, на сайті Модуль транс ті ж квитки 1200. Я вирішили відмовити бронь і викупити онлайн квиток. Але проїжджаючи автовокзал вирішила купити квиток там. В касі автовокзалу квитки коштували 1100. Придбавши квиток через... Читати відгук Попросили доплату за квиток, який я придбала черазз касу автовокзалу. Ще з таким не стикалася.
Спочатку зателефонувала до диспетчера і забронювала два квитки. Квитки в них коштували 1500, на сайті Модуль транс ті ж квитки 1200. Я вирішили відмовити бронь і викупити онлайн квиток. Але проїжджаючи автовокзал вирішила купити квиток там. В касі автовокзалу квитки коштували 1100. Придбавши квиток через годину мені телефонують з автовокзалу і повідомляють про те, що я повинна доплатити гроші за квиток в розмірі 300 гривень, бо перевізник підняв ціну. І чомусь мені він підняв ціну, хоча з ними не вперше їду. В результаті ніякого компромісу ми не знайшли і я здала квитки. Тому що по закону в мене були квитки якими я мала повне право скористатися, але навіщо починати подорож з нервами.
Тестую іншого перевізника.
Автобус не прибув
На наступний день, я звернулася до гарячої лінії бла бла кар і попросила оператора написати звернення про повернення коштів за два квитки. 24.10.23 мені приходить відповідь, що повернення коштів неможливе, оскільки автобус прибув.
Я звернулася до перевізника, де мені підтвердили той факт, що автобус все ж прибув і моє прохання щодо повернення коштів задовільнити не можливо.
Але зі своєї сторони, я можу зі 100% впевненістю сказати, що автобуса на платформі не було, а той факт, що інші пасажири здійснили посадку, мені не зрозумілий.
Я впевнена, що з таким непорозумінням зіштовхнулася не я одна, тому варто вжити подальші заходи, аби такого більше не повторювалося.
Повторюсь, я купувала квитки на офіційному сайті, сплатила повну суму, отримала електронний квиток, враховуючи всі ці фактори, я думаю, що перевізники мали б попіклуватись про те, аби запевнитися, що пасажири або точно прибудь, або точно не прибудь до автобуса.
Банально хоча б можна було передзвонити мені, в той час, коли я в 00:30 стояла і чекала на свій автобус.
Тому, в найближчий час, я точно не буду користуватися послугами даного перевізника.
Не советую
Думала вызывать скорую, так как ей очень сложно идти и она уже падала.
Не повідомляють про пересадку, не комфортні умови перевезення!
Жахливо ПП Стеців
Водій- некомпетентний!!!
Жахливо!!!
Подзвонили за 3 год до виїзду і попередили водія і диспетчера що затримаємось на 15хв через рейс .Але водій не захотів чекати ні хвилини і поїхав,через 10 хв звонить мені і каже щоб я доганяла його на таксі серед ночі у Варшаві з двома маленькими дітьми.Я
Гірше й неможливо
Не рекомендую нікому
Зарядка 1 на весь автобус по центру. Жодного смітника, я повинна була забрати все з собою, бо це мої проблеми
Жахливе обслуговування клієнтів
Добре що мама була вдома і живе поряд, бо її набрало по черзі одразу якихось 3 різних автобуси (водії) сказали що будуть о 14:00, АЛЕ о 13:00 їй дзвонить взагалі інший автобус, інший водій зі словами та криками «Жіночко я маю Вас ще довго чекати ???». Мама бистро приїжджає на місце їй кажуть «через вас люди паряться в автобусі, треба далі їхати» Вона подивилась в автобус, а він в пустий… Але навіть якщо так, я відправляв передачу спеціально ПРЯМИМ РЕЙСОМ, щоб не було таких проблем і кінцевою зупинкою мали бути саме Чернівці
Коротко на що саме я скаржусь:
-Велика ціна перевезення передачі
-Насміхання водія
-Обман того що рейс прямий
-Неорганізованість
-Проінформували не завчасно і неправильно
І навіть пишучи це, я розумію що перевізник все одно найде відмазки, адже гроші ніхто не поверне не кажучи вже про моральне відшкодування