20.10.23 о 00:30 ночі бронювала 2 квитки за маршрутом Хмельницький-Київ на сайті Бла Бла Кар. Я прибула до 1 автовокзалу( як і було зазначено в квитку) за 15 хвилин до відправлення. Очікуючи свій автобус, я поцікавилась чи не прибув він вже до мого приїзду, ніякого автобусу за таким маршрутом не було. В зазначений час (0:30) автобуса також не було. Прочекавши ще 15 хвилин, я спробувала зателефонувати до перевізника, проте ніхто слухавки не піднімав. Через деякий час, я спробувала зателефонувати знову на інші зазначені номери, проте мені так само ніхто не відповідав. Я пробула на платформі ще близько години, проте більше ніяких автобусів за таким маршрутом не прибувало. На наступний день, я звернулася до гарячої лінії бла бла кар і попросила оператора написати звернення про повернення коштів за два квитки. 24.10.23 мені приходить відповідь, що повернення коштів неможливе, оскільки автобус прибув. Я звернулася до перевізника, де мені підтвердили той факт, що автобус все ж прибув і моє прохання щодо повернення коштів задовільнити не можливо. Але зі своєї сторони, я можу зі 100% впевненістю сказати, що автобуса на платформі не було, а той факт, що інші пасажири здійснили посадку, мені не зрозумілий. Я впевнена, що з таким непорозумінням зіштовхнулася не я одна, тому варто вжити подальші заходи, аби такого більше не повторювалося. Повторюсь, я купувала квитки на офіційному сайті, сплатила повну суму, отримала електронний квиток, враховуючи всі ці фактори, я думаю, що перевізники мали б попіклуватись про те, аби запевнитися, що пасажири або точно прибудь, або точно не прибудь до автобуса. Банально хоча б можна було передзвонити мені, в той час, коли я в 00:30 стояла і чекала на свій автобус. Тому, в найближчий час, я точно не буду користуватися послугами даного перевізника.
Компания Модультранс предоставляет услуги в сфере внутренних и международных пассажирских перевозок автобусами еврокласса. Обширный автобусный парк автобус различной вместимостью сможет удовлетворить любые потребности клиентов, а квалифицированный персонал сделает поездку максимально комфортной и безопасной. Пассажирские перевозки по расписанию, автобусные туристические поездки, частные заказы - эти и многие услуги компания Модультранс предлагает... детальніше
Автобус не прибув - Відгуки про ПП Модультранс
На наступний день, я звернулася до гарячої лінії бла бла кар і попросила оператора написати звернення про повернення коштів за два квитки. 24.10.23 мені приходить відповідь, що повернення коштів неможливе, оскільки автобус прибув.
Я звернулася до перевізника, де мені підтвердили той факт, що автобус все ж прибув і моє прохання щодо повернення коштів задовільнити не можливо.
Але зі своєї сторони, я можу зі 100% впевненістю сказати, що автобуса на платформі не було, а той факт, що інші пасажири здійснили посадку, мені не зрозумілий.
Я впевнена, що з таким непорозумінням зіштовхнулася не я одна, тому варто вжити подальші заходи, аби такого більше не повторювалося.
Повторюсь, я купувала квитки на офіційному сайті, сплатила повну суму, отримала електронний квиток, враховуючи всі ці фактори, я думаю, що перевізники мали б попіклуватись про те, аби запевнитися, що пасажири або точно прибудь, або точно не прибудь до автобуса.
Банально хоча б можна було передзвонити мені, в той час, коли я в 00:30 стояла і чекала на свій автобус.
Тому, в найближчий час, я точно не буду користуватися послугами даного перевізника.
відгук
Коментарі до відгуку