Дуже погано що при відкритті зміни, відразу вводиться внесення. Адже коли світло вимикають все збивається, фіскалка не видає чек про внесення. А потім при закритті зміни різниця у коштах. Було б набагато краще коли відкриваєш зміну то щоб можна було оновити фіскалку і надрукувати тестовий чек
Якщо в найближчий час компанія не приділить час та кошти для того, щоб НОРМАЛЬНО пофіксити систему, буде відтік клієнтів назад в choice та в expirenza. Не витягує вклику кількість оплат за вечір; лажає при оплаті з iphone, що не припустимо; відгуки ні з того ні з сього злетіли; постійно «падає».
Загалом пропрацював з додатком більше 5-ти років та завжди був задоволений, як додатком так і тех підтримкою. В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора! Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох... Читати відгук Загалом пропрацював з додатком більше 5-ти років та завжди був задоволений, як додатком так і тех підтримкою. В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора! Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох місяців це нестерпно. Також, щоб зробити повернення - потрібно зрозуміти саме які чеки потрібно повернути, тут підсказує Poster, а робітник замість того, щоб йти до дому -сидить чекає інформацію, інколи до години, а інколи інформацію можна отримати лише зранку, інколи зміни закривались з дому віддалено вже вночі. Poster розводить руками. Каже, що проблема зі сторони Expirenza. І тут питання, якщо ви бачите, що застосунок працює не коректно і протягом трьох місяців проблема не вирішена, то навіщо він є у списку ваших застосунків? Видаліть його, якщо не можете вирішити проблему та питання буде саме по собі закрите.
Тех підтпимка почала давати відповіді дерез 24 години... якось так.
Дякую за відгук. Зазвичай, кожен застосунок проходить декілька перевірок перед тим як вийти у маркет. Ми слідкуємо за тим, щоб розробники випускали робочий продукт та своєчасно отримували зворотній зв’язок.
Наразі, Expirenza не доступна клієнтам. Виходячи з того, що інтеграція проходить beta-тестування, підключення здійснюється лише зі сторони mono. Мені дуже прикро, що ви отримали такий досвід при роботі з нами. Ми бачимо всі ваші звернення та продовжуємо розбиратись з проблемою, давайте тримати зв’язок через підтримку. Сподіваюсь, що вийде якомога швидше вирішити це питання.
Cпівбесіда складалася з 2-х етапів: групове та індивідуальне інтерв'ю. На груповому інтерв'ю все, за виключенням 3-го питання, було російською. На третьому питанні рекрутер перейшла на укра'нську і повідомила, що зараз будемо розмовляти українстькою мовою і "не треба соромитися розмовляти", т.я. можуть бути і україномовні клієнти. Я вважаю такі заяви неприпустими, т.я. ми живемо в Україні. В компанії Poster... Читати відгук Cпівбесіда складалася з 2-х етапів: групове та індивідуальне інтерв'ю. На груповому інтерв'ю все, за виключенням 3-го питання, було російською. На третьому питанні рекрутер перейшла на укра'нську і повідомила, що зараз будемо розмовляти українстькою мовою і "не треба соромитися розмовляти", т.я. можуть бути і україномовні клієнти. Я вважаю такі заяви неприпустими, т.я. ми живемо в Україні. В компанії Poster POS очевидно не чули про Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», про геополітичну ситуацію я взагалі мовчу .
#мовамаєзначення #законпромову
На обох співбесідах не було ні слова про англійську, хоча дана вакансія її потребувала. Після групової співбесіди мені на Telegram прислали таке: «На этой должности из 100% чатов на английском будет чаще всего меньше 50%, то есть по большей части ты будешь работать с украино и русскоговорящими клиентами. Что скажешь здесь? Это комфортно?»
Що стосується індивідуального інтерв’ю, то картинка, яку Poster POS так старанно вимальовує в соц. мережах не співпала з реальністю. «Цінності», «емпатія» і обіцянки про перспективи індивідуальний розвитку не маніфестували себе в конкретному випадку. У своєму резюме я вказала, що цікавлюся веб-розробкою і пройшла курс "MIT xPRO fullstack development with MERN". При чому я не мала на меті подаватися на it вакансії в Poster POS. Цим я лише сподівалася викликати позитивні емоції у рекрутерів і показати, що в мене є потенціал до навчання, а також знання англ. мови. Натомість, індивідуальне інтерв’ю почали з розповіді, що у них ніхто не переходив із чат підтримки у веб-розробку і «джунів» вони на ці вакагсії не беруть. Практично, покрутили пальцем біля скроні. Мені довелося захищатися і пояснювати, що це у мене на даному етапі лише на рівні мрії і що я розумію, що чат підтримка - це не веб-розробка. Питання «а как ты поступишь, если через год работы в Poster тебе предложат более выгодное предложение в другой компании» мене здивувало. Якийсь примітив... Взагалі не зрозуміло кого вони шукають на цю вакансію. Дивлячись на контингент на груповому інтервї’ю, їх таргет – це студенти без досвіду роботи, які можуть зв’язати три слова до купи. Все інше їх лякає. Відбір я не пройшла і Слава Богу!
Зазвичай намагаємося одразу розповідати кандидитам, у яких напрямках є можливість розвиватися у компанії. Саме тому хотіли на самому початку сформувати вірні очікування щодо застосування навичок з веб-розробки.
Стосовно чатів з англомовними клієнтами, дякуємо за зворотній зв'язок. Згодні, що у вакансії не до кінця зрозуміло яку частину робочого часу вони будуть займати. Наразі шукаємо менеджера, який лише допомогатиме англомовній команді за необхідністю.
Poster POS
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Зручна, але не продумано все
Не витягує оплати у вечірні години
Не вирішуються програмні баги
В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора!
Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох... Читати відгук Загалом пропрацював з додатком більше 5-ти років та завжди був задоволений, як додатком так і тех підтримкою.
В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора!
Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох місяців це нестерпно. Також, щоб зробити повернення - потрібно зрозуміти саме які чеки потрібно повернути, тут підсказує Poster, а робітник замість того, щоб йти до дому -сидить чекає інформацію, інколи до години, а інколи інформацію можна отримати лише зранку, інколи зміни закривались з дому віддалено вже вночі.
Poster розводить руками. Каже, що проблема зі сторони Expirenza. І тут питання, якщо ви бачите, що застосунок працює не коректно і протягом трьох місяців проблема не вирішена, то навіщо він є у списку ваших застосунків? Видаліть його, якщо не можете вирішити проблему та питання буде саме по собі закрите.
Тех підтпимка почала давати відповіді дерез 24 години... якось так.
Дякую за відгук. Зазвичай, кожен застосунок проходить декілька перевірок перед тим як вийти у маркет. Ми слідкуємо за тим, щоб розробники випускали робочий продукт та своєчасно отримували зворотній зв’язок.
Наразі, Expirenza не доступна клієнтам. Виходячи з того, що інтеграція проходить beta-тестування, підключення здійснюється лише зі сторони mono. Мені дуже прикро, що ви отримали такий досвід при роботі з нами. Ми бачимо всі ваші звернення та продовжуємо розбиратись з проблемою, давайте тримати зв’язок через підтримку. Сподіваюсь, що вийде якомога швидше вирішити це питання.
Cпівбесіда в чат підтримку (customer support chat manager English)
На груповому інтерв'ю все, за виключенням 3-го питання, було російською.
На третьому питанні рекрутер перейшла на укра'нську і повідомила, що зараз будемо розмовляти українстькою мовою і "не треба соромитися розмовляти", т.я. можуть бути і україномовні клієнти.
Я вважаю такі заяви неприпустими, т.я. ми живемо в Україні.
В компанії Poster... Читати відгук Cпівбесіда складалася з 2-х етапів: групове та індивідуальне інтерв'ю.
На груповому інтерв'ю все, за виключенням 3-го питання, було російською.
На третьому питанні рекрутер перейшла на укра'нську і повідомила, що зараз будемо розмовляти українстькою мовою і "не треба соромитися розмовляти", т.я. можуть бути і україномовні клієнти.
Я вважаю такі заяви неприпустими, т.я. ми живемо в Україні.
В компанії Poster POS очевидно не чули про Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», про геополітичну ситуацію я взагалі мовчу .
#мовамаєзначення #законпромову
На обох співбесідах не було ні слова про англійську, хоча дана вакансія її потребувала. Після групової співбесіди мені на Telegram прислали таке: «На этой должности из 100% чатов на английском будет чаще всего меньше 50%, то есть по большей части ты будешь работать с украино и русскоговорящими клиентами. Что скажешь здесь? Это комфортно?»
Що стосується індивідуального інтерв’ю, то картинка, яку Poster POS так старанно вимальовує в соц. мережах не співпала з реальністю. «Цінності», «емпатія» і обіцянки про перспективи індивідуальний розвитку не маніфестували себе в конкретному випадку.
У своєму резюме я вказала, що цікавлюся веб-розробкою і пройшла курс "MIT xPRO fullstack development with MERN". При чому я не мала на меті подаватися на it вакансії в Poster POS. Цим я лише сподівалася викликати позитивні емоції у рекрутерів і показати, що в мене є потенціал до навчання, а також знання англ. мови. Натомість, індивідуальне інтерв’ю почали з розповіді, що у них ніхто не переходив із чат підтримки у веб-розробку і «джунів» вони на ці вакагсії не беруть. Практично, покрутили пальцем біля скроні. Мені довелося захищатися і пояснювати, що це у мене на даному етапі лише на рівні мрії і що я розумію, що чат підтримка - це не веб-розробка.
Питання «а как ты поступишь, если через год работы в Poster тебе предложат более выгодное предложение в другой компании» мене здивувало. Якийсь примітив...
Взагалі не зрозуміло кого вони шукають на цю вакансію. Дивлячись на контингент на груповому інтервї’ю, їх таргет – це студенти без досвіду роботи, які можуть зв’язати три слова до купи. Все інше їх лякає.
Відбір я не пройшла і Слава Богу!
Зазвичай намагаємося одразу розповідати кандидитам, у яких напрямках є можливість розвиватися у компанії. Саме тому хотіли на самому початку сформувати вірні очікування щодо застосування навичок з веб-розробки.
Стосовно чатів з англомовними клієнтами, дякуємо за зворотній зв'язок. Згодні, що у вакансії не до кінця зрозуміло яку частину робочого часу вони будуть займати. Наразі шукаємо менеджера, який лише допомогатиме англомовній команді за необхідністю.