В цілому, до компанії питань немає, з програмою працювати зручно. Єдине питання це партнери яких рекомендує постер. Суть в тому, що нам необхідна була допомога під ключ з реєстрацію ПРРО. Єдиний підрядник якого рекомендує компанія це +380 95 614 7662 Максим Булка - це якийсь триндець. Маю 3 юр. особи і якщо по одній він зміг зробити, то дві інші,... Читати відгук В цілому, до компанії питань немає, з програмою працювати зручно. Єдине питання це партнери яких рекомендує постер. Суть в тому, що нам необхідна була допомога під ключ з реєстрацію ПРРО. Єдиний підрядник якого рекомендує компанія це +380 95 614 7662 Максим Булка - це якийсь триндець. Маю 3 юр. особи і якщо по одній він зміг зробити, то дві інші, як "запуск тесли на бензині" за ним доводиться бігати, просити. Мало того він не відповідає вчасно, а може відповісти через годин 5, або взагалі ігнор. Оплату за свою роботу він отримав, але далі таке враження, що треба якусь молитву прочитати чи ритуал зробити, щоб він звернув увагу так закінчив справу. Подзвонити не можливо, лише вайбер писати, або дзвінок, але хто ж тобі відповість.
Більше всього дивує це те, що з боку постер немає альтернативи, не можуть замінити підрядника, монополія якась.
Тому якщо треба допомога, шукайте людину на аутсорсі, договір і вперед.
Доброго дня, у нас система на планшеті. Тариф Крамниця, Business. У нас підключений принтер чеків, сканер штрих кодів та грошова скринька. Взагалом система нормальна. Вистачає для нормальної роботи. Але є н'юанси: 1) Важлива річ для нашого магазину - швидко провести інвентаризацію. У системі не реалізована можливість шукати товар по штрих коду при інвентаризації. На знаходження назви товару, його введення вручну... Читати відгук Доброго дня, у нас система на планшеті. Тариф Крамниця, Business. У нас підключений принтер чеків, сканер штрих кодів та грошова скринька. Взагалом система нормальна. Вистачає для нормальної роботи. Але є н'юанси:
1) Важлива річ для нашого магазину - швидко провести інвентаризацію. У системі не реалізована можливість шукати товар по штрих коду при інвентаризації. На знаходження назви товару, його введення вручну та звірки у разі декількох результатів пошуку виходить несправидлива велика кількість часу. До Інвентаризації всього магазину ми залучаємо 4-х людей та використовуємо від 14 годин часу загалом. 2) Недостаток я рахую є нереалізована можливість продавати товар як упаковкою так і на вагу або поштучно з тієї самої упаковки. До прикладу ми продаємо упаковку цукерок вага нетто яких 1 кг. Але вага брутто 1,05 кг. Тут важливо зауважити, що у нас вага яка підключена до планшета та автоматично передає покази. Єдина можливість продавати такий товар як ваговий та упаковкою - це ввести його як ваговий товар. Але коли людина купляє упаковку, вага товару - 1.05 кг, ціна вже буде завищена, нам приходиться проводити додаткові маніпуляції що б ввести вагу рівно 1 кг вручну (задача не з простих). 3) В загалом якщо у вас багато товарів - це більш продуктовий магазин і ви вибираєте тарифі із категорії Крамниця, томущо там ліміт товарів більший. Але у майже кожному продуктовому магазині є кавомашинки. Собівартість кави та залишок інградієнтів з яких ви не зможете рахувати у тарифі Крамниця, тому що тех картки не передбачені. Це мінус для нас, ми зараз це все вивіряємо вручну, вишукуючи транзакції, робимо розрахунки, перевіряємо продаж кави та потім складаємо всі цифри разом. 4) Видалення повернутих чеків у адмін панелі потрібно робити вручну. Потрібно постійно пам'ятати про те що потрібно видаляти повернуті чеки у адмін панелі. Простіше було б що б при поверненні чеку, чек також і видалявся з адмін панелі автоматично. 5) Ми тривалий час не могли зрозуміти чому постер пише про підтримку офлайн режиму але він у нас не працює. Коли відключався інтернет постер переставав працювати. Касир у нас вводить постачання та розраховує клієнтів. Під час дня він переключаєтсья з терміналу у адмін панель для введення товару. Але якщо інтернет пропав і ви переключилися під час цього у адмін панель, прочекавши у іншому вікні приблизно 2-і хвилин, у термінал назад ви уже не зможете зайти без інтернету. 6) На жаль, валютні рахунки які ми створили додатково не підтягуютсья у розрахунок прибутку. 7) Іноді ми хотіли б що б деякі товари можна було розмістити окремо на головному екрані касира, при тому що б товар все ще мам зв'язок зі своєю категорією, але такої можливості наразі немає. 8) Не можна відрити касову скриньку за допомогою системи при оплаті. Така можливість є при формуванні замовлення та автоматично при нажиманні на кнопку оплатити (але перший варіант - це зарано, другий - за пізно). У вікні оплати де цієї функції немає, порахована здача яку ми бачимо. Ми вже два ключі зломали частим відкриттям грошової скриньки за їх допомогою.
Poster, будь ласка, зробіть рішення вище вказаних пунктів, і я поставлю Вам вищу оцінку ;)
Переваги:
1) Інтуєтивний інтерфейс;
2) Достатня швидкість системи
3) Можливість підключення периферії
Недоліки:
1) Відсутня можливість пошуку товару по штрих коду при проведенні інвентаризації з терміналу та амдін панелі.
2) Нереалізована функція контролю товару який продається як цілий так і частинами (упаковка цукерок -> поштучні цукерки/або на вагу)
3) Відстуня можливість контролю залішку та собівартості інградієнтів продуктів які підлягають приготуванню для тарифу Крамниця.
4) Неавтоматизований процес видалення повернутих чеків. Потрібен постійний контроль Адміністратора для видалення поверненних чеків з адмін панелі.
5) Не повна підтримка оффлайн режиму. При переходу з терміналу на інше вікно та перебуванні поза терміналом протягом около 2 хв, назад без інтеренту у систему вже не зайти.
6) Ново створені рахунки (наприклад доларові) не підтягуються у підрахунок доходів.
7) Не має розширеної можливості організовувати товари на екрані продавця. Не можна окрему(-і) одиницю(-і) винести із категорія на початковий екран для зручності.
8) Не має функції відкриття грошової скриньки на еркані оплати.
Добрий день, Денисе! Велике дякую за такий грунтовний відгук та ваш час, що так детально описали побажання по доробці у роботі магазину. Це дуже важливо для нас, щоб розуміти які складнощі виникають при роботі з програмою.
Останнім часом, ми сфокусувались на доопрацюванні функцій для кафе та ресторанів, а ті покращення, що ви описали, більше поєднуються з роботою в рітейлі. Скажу чесно, ми не брали описані функції в розробку та не можу гарантувати, що візьмемо їх найближчим часом. При цьому всі побажання дбайливо записуємо та слідкуємо за тенденцією запитів від клієнтів.
Стосовно офлайн режиму, з цим треба детальніше розібратись, він не повинен так працювати . Якщо ви не виходите з додатку, то для продовження роботи інтернет не потрібен. Дуже хочу з вами поговорити по цьому питанню та інших побажань, тому будь ласка, напишіть як з вами зв’язатись у підтримку через телеграм @poster_support_bot або на пошту [email protected]. Показати 1 відповідь
Poster POS
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Партнери постер
Більше всього дивує це те, що з боку постер немає альтернативи, не можуть замінити підрядника, монополія якась.
Тому якщо треба допомога, шукайте людину на аутсорсі, договір і вперед.
Дякую.
Відгуки від Магазину продуктів харчування 40 м2 2000 карточок товарів
Взагалом система нормальна. Вистачає для нормальної роботи. Але є н'юанси:
1) Важлива річ для нашого магазину - швидко провести інвентаризацію. У системі не реалізована можливість шукати товар по штрих коду при інвентаризації. На знаходження назви товару, його введення вручну... Читати відгук Доброго дня, у нас система на планшеті. Тариф Крамниця, Business. У нас підключений принтер чеків, сканер штрих кодів та грошова скринька.
Взагалом система нормальна. Вистачає для нормальної роботи. Але є н'юанси:
1) Важлива річ для нашого магазину - швидко провести інвентаризацію. У системі не реалізована можливість шукати товар по штрих коду при інвентаризації. На знаходження назви товару, його введення вручну та звірки у разі декількох результатів пошуку виходить несправидлива велика кількість часу. До Інвентаризації всього магазину ми залучаємо 4-х людей та використовуємо від 14 годин часу загалом.
2) Недостаток я рахую є нереалізована можливість продавати товар як упаковкою так і на вагу або поштучно з тієї самої упаковки. До прикладу ми продаємо упаковку цукерок вага нетто яких 1 кг. Але вага брутто 1,05 кг. Тут важливо зауважити, що у нас вага яка підключена до планшета та автоматично передає покази. Єдина можливість продавати такий товар як ваговий та упаковкою - це ввести його як ваговий товар. Але коли людина купляє упаковку, вага товару - 1.05 кг, ціна вже буде завищена, нам приходиться проводити додаткові маніпуляції що б ввести вагу рівно 1 кг вручну (задача не з простих).
3) В загалом якщо у вас багато товарів - це більш продуктовий магазин і ви вибираєте тарифі із категорії Крамниця, томущо там ліміт товарів більший. Але у майже кожному продуктовому магазині є кавомашинки. Собівартість кави та залишок інградієнтів з яких ви не зможете рахувати у тарифі Крамниця, тому що тех картки не передбачені. Це мінус для нас, ми зараз це все вивіряємо вручну, вишукуючи транзакції, робимо розрахунки, перевіряємо продаж кави та потім складаємо всі цифри разом.
4) Видалення повернутих чеків у адмін панелі потрібно робити вручну. Потрібно постійно пам'ятати про те що потрібно видаляти повернуті чеки у адмін панелі. Простіше було б що б при поверненні чеку, чек також і видалявся з адмін панелі автоматично.
5) Ми тривалий час не могли зрозуміти чому постер пише про підтримку офлайн режиму але він у нас не працює. Коли відключався інтернет постер переставав працювати. Касир у нас вводить постачання та розраховує клієнтів. Під час дня він переключаєтсья з терміналу у адмін панель для введення товару. Але якщо інтернет пропав і ви переключилися під час цього у адмін панель, прочекавши у іншому вікні приблизно 2-і хвилин, у термінал назад ви уже не зможете зайти без інтернету.
6) На жаль, валютні рахунки які ми створили додатково не підтягуютсья у розрахунок прибутку.
7) Іноді ми хотіли б що б деякі товари можна було розмістити окремо на головному екрані касира, при тому що б товар все ще мам зв'язок зі своєю категорією, але такої можливості наразі немає.
8) Не можна відрити касову скриньку за допомогою системи при оплаті. Така можливість є при формуванні замовлення та автоматично при нажиманні на кнопку оплатити (але перший варіант - це зарано, другий - за пізно). У вікні оплати де цієї функції немає, порахована здача яку ми бачимо. Ми вже два ключі зломали частим відкриттям грошової скриньки за їх допомогою.
Poster, будь ласка, зробіть рішення вище вказаних пунктів, і я поставлю Вам вищу оцінку ;)
Останнім часом, ми сфокусувались на доопрацюванні функцій для кафе та ресторанів, а ті покращення, що ви описали, більше поєднуються з роботою в рітейлі. Скажу чесно, ми не брали описані функції в розробку та не можу гарантувати, що візьмемо їх найближчим часом. При цьому всі побажання дбайливо записуємо та слідкуємо за тенденцією запитів від клієнтів.
Стосовно офлайн режиму, з цим треба детальніше розібратись, він не повинен так працювати . Якщо ви не виходите з додатку, то для продовження роботи інтернет не потрібен. Дуже хочу з вами поговорити по цьому питанню та інших побажань, тому будь ласка, напишіть як з вами зв’язатись у підтримку через телеграм @poster_support_bot або на пошту [email protected]. Показати 1 відповідь