Poster POS переваги і недоліки

У Poster POS переваг більше ніж недоліків: має 54 переваги і 48 недоліків. Висновок зроблений на підставі 30 відгуків. Нижче наведені всі переваги та недоліки Poster POS . Відгуки клієнтів та користувачів
3.5 5
122 відгука / 11121 перегляд

Poster POS переваги

  1. - постійна підтримка
  2. - допомога реальна, а не "у нас усе ок, це щось у вас": розкажуть, що робити до кожної кнопочки, яку треба натиснути
  3. - абсолютно усе враховано для роботи закладу
  4. Зручність та швидкість роботи — інтерфейс продуманий, нічого зайвого.
  5. Гнучке налаштування меню — легко оновлювати позиції, ціни, модифікатори.
  6. Продумана аналітика — детальні звіти, які реально допомагають приймати управлінські рішення, відстежувати маржинальність і динаміку продажів.
  7. Підтримка — швидко реагують і завжди допомагають розв’язати питання.
  8. Хмарність — доступ до даних будь-де і будь-коли.
  9. 1. Легкий інтерфейс
  10. 2. Гарна підтримка
  11. 3. Дуже проста у роботі
  12. 4. Легка інтеграція
  13. Зручно ,швидко, надійно.
  14. сайт, підтримка, інвентаризації взагалі для мене найзручніші.
  15. Програма відповідає українському законодавству
  16. - мобільний офіціант. оперативна відправка замовлень. Для нас це важливий аспект в сервісі.
  17. - людяна техпідтримка
  18. Немає
  19. красіві картінки
  20. Легкість входу, саппорт, постійні оновлення, крута команда, 100% український продукт
  21. легко почати з ним
  22. за два місяці роботи як для магазину глюків майже не було
  23. 1) Інтуєтивний інтерфейс;
  24. 2) Достатня швидкість системи
  25. 3) Можливість підключення периферії
  26. Швидка реакція техпідтримки, ввічливий персонал
  27. Швидке підключення, консультант все пояснював
  28. Зручна аналітика
  29. Легко користуватись
  30. Зручно прораховувати собівартість, вносити поставки, слідкувати за переміщеннями товарів
  31. Швидкість роботи
  32. Служба підтримки
  33. Легко
  34. Средние цены. Высокий уровень поддержки. Широкий функционал.
  35. 1. зручність у використанні
  36. 2. зручний інтерфейс
  37. 3. інформативні звіти
  38. 4. практично відсутні збої в роботі застосунку
  39. Підтримка
  40. Інтуітивність
  41. Стабільність
  42. Много функционала
  43. Отзывчивая тех поддержка
  44. Почти не бывает сбоев
  45. Бухгалтерия
  46. Доставка
  47. Статистики
  48. Учет товара
  49. Тех карты
  50. Удобство работы
  51. Быстрая тех поддержка в любое время суток
  52. удобно просто
  53. Удобно
  54. Облако.

Poster POS недоліки

  1. - хотілося б дешевше. хоч би відсотків на 20.
  2. Деякі додаткові модулі та інтеграції доступні лише за окрему плату — хотілося б більше можливостей у базовому тарифі.
  3. Інколи виникає бажання глибшої кастомізації інтерфейсу та звітів під особливості конкретного закладу.
  4. Мобільний додаток для управління можна зробити трохи функціональнішим(Poster Boss).
  5. Але це радше побажання на майбутнє — на зручності роботи в цілому майже не позначається. Продукт справді крутий і продовжує розвиватися ??
  6. 1. Недостатньо функционалу там де треба, і достатньо там де не треба
  7. 2. Важкий функціонал який і не потрібен для малих закладів.
  8. 3. Не зручний складський облік
  9. Постійні збої в роботі, через це заклад може по пів дня очікувати тех підтримку
  10. - тільки від бугалтерів є питання, але й вони вирішуються. Плюс цікавився розвитком продукту, то в розробці є план фокусу на цей аспект.
  11. дорого
  12. тупо
  13. непрофесійно
  14. Все вирішується
  15. будь що інше ультра погано
  16. Дуже Дорого, за 10 закладів виходить 15-18 тисяч
  17. Тех підтримка не бере слухавку. Пишуть в час, а це забирає багато часу, а питання не вирішується. Дуже погана не професійна робота програмістів.
  18. Жахливий просто найжахливіший клієнтський та технічний сервіс
  19. Майже все.
  20. якщо товар у вас відсутній на складі а ви робите його продаж - товар на залишках іде від'ємним значенням. Тобто ви продаєте товар якого нема, і програма ніяк про це не повідомляє.
  21. підхід компанії до діючих абонентів - якщо у вас низький тарифний план - за вами ніхто розмовляти і вирішувати проблеми не хоче. Стандартна фраза - пишіть в меседжери, і їм по барабану чи є у вас електрика і інтернет чи нема.
  22. 1) Відсутня можливість пошуку товару по штрих коду при проведенні інвентаризації з терміналу та амдін панелі.
  23. 2) Нереалізована функція контролю товару який продається як цілий так і частинами (упаковка цукерок -> поштучні цукерки/або на вагу)
  24. 3) Відстуня можливість контролю залішку та собівартості інградієнтів продуктів які підлягають приготуванню для тарифу Крамниця.
  25. 4) Неавтоматизований процес видалення повернутих чеків. Потрібен постійний контроль Адміністратора для видалення поверненних чеків з адмін панелі.
  26. 5) Не повна підтримка оффлайн режиму. При переходу з терміналу на інше вікно та перебуванні поза терміналом протягом около 2 хв, назад без інтеренту у систему вже не зайти.
  27. 6) Ново створені рахунки (наприклад доларові) не підтягуються у підрахунок доходів.
  28. 7) Не має розширеної можливості організовувати товари на екрані продавця. Не можна окрему(-і) одиницю(-і) винести із категорія на початковий екран для зручності.
  29. 8) Не має функції відкриття грошової скриньки на еркані оплати.
  30. Не завжди видає правильно прибуток саме товарів ( з тех. картками все добре)
  31. Немає мобільної версії, а дуже хотілося б (це більше побажання, а не мінус0
  32. не знайдено
  33. Не можна відсортувати замовлення по алфавіту, суммі замовлення, адресі доставлений, номеру замовлення
  34. Не видно ім'я клієнта, якщо не написати його в коментарі
  35. Слабкий фукціонал, зміна тарафних планів здійснють за своїм бажанням, вимагають оплати коштів за 2 місяці на перед чере свої внутрішні зміни в компанії без попередження клієнтів. Підсумок ніякої гнучкості, відповідальності та адекватності роботи
  36. Я их не заметил
  37. 1. відсутність адмін панелі в мобільній версії
  38. 2. неможливість фіксації часу перебування людини в закладі (фіксація годин)
  39. Ціна
  40. Сотрудники поддержки компетентны только в элементарных вопросах
  41. Отсутствие поддержки в решении проблем
  42. За акцию "Каждый 6 напиток в подарок" нужно платить 800р в месяц
  43. Нет, скорее всего люди которые писали о минуса, просто даже не пытались наладить под себя и даже посмотреть видео в которых все прекрасно рассказано!
  44. Расчеты с поставщиками в разрезе нет такой возможности, таб5ль учета рабочего времени в разрезе по дням нет такого, отчет по денежным средствам нет такого, отчет по прибылям убыткам нет такого точнее что то есть но он формируется не понятно как, вечное закрытие периодов (спрашивается вы работали вообще в общепите ???) Вобщем писать оч много.
  45. цена
  46. Жаль потраченного времени
  47. Всё остальное
  48. Всё остальное.
Програми
Perfectum
Perfectum

Рейтинг: 4.4
109 відгуків
Gemius
Gemius

Рейтинг: 1.7
44 відгука
Viber
Viber

Рейтинг: 1.7
60 відгуків
Proxy-Solutions.net
Proxy-Solutions.net

Рейтинг: 4.4
21 відгук
​ChatGPT
​ChatGPT

Рейтинг: 2.3
27 відгуків
Quick Sender
Quick Sender

Рейтинг: 4.8
158 відгуків
ChatGPT Agent
ChatGPT Agent

Рейтинг: 4.5
2 відгука
Ontaxi - заказ такси онлайн
Ontaxi - заказ такси онлайн

Рейтинг: 1.4
133 відгука
Wordpress
Wordpress

Рейтинг: 4
3 відгука
Программа Медок
Программа Медок

Рейтинг: 2.2
43 відгука