Олександр Відгук додано 12 січня, 2023 год68 переглядів
Загалом пропрацював з додатком більше 5-ти років та завжди був задоволений, як додатком так і тех підтримкою. В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора! Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох місяців це нестерпно. Також, щоб зробити повернення - потрібно зрозуміти саме які чеки потрібно повернути, тут підсказує Poster, а робітник замість того, щоб йти до дому -сидить чекає інформацію, інколи до години, а інколи інформацію можна отримати лише зранку, інколи зміни закривались з дому віддалено вже вночі. Poster розводить руками. Каже, що проблема зі сторони Expirenza. І тут питання, якщо ви бачите, що застосунок працює не коректно і протягом трьох місяців проблема не вирішена, то навіщо він є у списку ваших застосунків? Видаліть його, якщо не можете вирішити проблему та питання буде саме по собі закрите.
Тех підтпимка почала давати відповіді дерез 24 години... якось так.
Дякую за відгук. Зазвичай, кожен застосунок проходить декілька перевірок перед тим як вийти у маркет. Ми слідкуємо за тим, щоб розробники випускали робочий продукт та своєчасно отримували зворотній зв’язок.
Наразі, Expirenza не доступна клієнтам. Виходячи з того, що інтеграція проходить beta-тестування, підключення здійснюється лише зі сторони mono. Мені дуже прикро, що ви отримали такий досвід при роботі з нами. Ми бачимо всі ваші звернення та продовжуємо розбиратись з проблемою, давайте тримати зв’язок через підтримку. Сподіваюсь, що вийде якомога швидше вирішити це питання.
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Не вирішуються програмні баги - Відгуки про Poster POS
В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора!
Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох місяців це нестерпно. Також, щоб зробити повернення - потрібно зрозуміти саме які чеки потрібно повернути, тут підсказує Poster, а робітник замість того, щоб йти до дому -сидить чекає інформацію, інколи до години, а інколи інформацію можна отримати лише зранку, інколи зміни закривались з дому віддалено вже вночі.
Poster розводить руками. Каже, що проблема зі сторони Expirenza. І тут питання, якщо ви бачите, що застосунок працює не коректно і протягом трьох місяців проблема не вирішена, то навіщо він є у списку ваших застосунків? Видаліть його, якщо не можете вирішити проблему та питання буде саме по собі закрите.
Тех підтпимка почала давати відповіді дерез 24 години... якось так.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякую за відгук. Зазвичай, кожен застосунок проходить декілька перевірок перед тим як вийти у маркет. Ми слідкуємо за тим, щоб розробники випускали робочий продукт та своєчасно отримували зворотній зв’язок.
Наразі, Expirenza не доступна клієнтам. Виходячи з того, що інтеграція проходить beta-тестування, підключення здійснюється лише зі сторони mono. Мені дуже прикро, що ви отримали такий досвід при роботі з нами. Ми бачимо всі ваші звернення та продовжуємо розбиратись з проблемою, давайте тримати зв’язок через підтримку. Сподіваюсь, що вийде якомога швидше вирішити це питання.