Cпівбесіда складалася з 2-х етапів: групове та індивідуальне інтерв'ю. На груповому інтерв'ю все, за виключенням 3-го питання, було російською. На третьому питанні рекрутер перейшла на укра'нську і повідомила, що зараз будемо розмовляти українстькою мовою і "не треба соромитися розмовляти", т.я. можуть бути і україномовні клієнти. Я вважаю такі заяви неприпустими, т.я. ми живемо в Україні. В компанії Poster POS очевидно не чули про Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», про геополітичну ситуацію я взагалі мовчу .
#мовамаєзначення #законпромову
На обох співбесідах не було ні слова про англійську, хоча дана вакансія її потребувала. Після групової співбесіди мені на Telegram прислали таке: «На этой должности из 100% чатов на английском будет чаще всего меньше 50%, то есть по большей части ты будешь работать с украино и русскоговорящими клиентами. Что скажешь здесь? Это комфортно?»
Що стосується індивідуального інтерв’ю, то картинка, яку Poster POS так старанно вимальовує в соц. мережах не співпала з реальністю. «Цінності», «емпатія» і обіцянки про перспективи індивідуальний розвитку не маніфестували себе в конкретному випадку. У своєму резюме я вказала, що цікавлюся веб-розробкою і пройшла курс "MIT xPRO fullstack development with MERN". При чому я не мала на меті подаватися на it вакансії в Poster POS. Цим я лише сподівалася викликати позитивні емоції у рекрутерів і показати, що в мене є потенціал до навчання, а також знання англ. мови. Натомість, індивідуальне інтерв’ю почали з розповіді, що у них ніхто не переходив із чат підтримки у веб-розробку і «джунів» вони на ці вакагсії не беруть. Практично, покрутили пальцем біля скроні. Мені довелося захищатися і пояснювати, що це у мене на даному етапі лише на рівні мрії і що я розумію, що чат підтримка - це не веб-розробка. Питання «а как ты поступишь, если через год работы в Poster тебе предложат более выгодное предложение в другой компании» мене здивувало. Якийсь примітив... Взагалі не зрозуміло кого вони шукають на цю вакансію. Дивлячись на контингент на груповому інтервї’ю, їх таргет – це студенти без досвіду роботи, які можуть зв’язати три слова до купи. Все інше їх лякає. Відбір я не пройшла і Слава Богу!
Зазвичай намагаємося одразу розповідати кандидитам, у яких напрямках є можливість розвиватися у компанії. Саме тому хотіли на самому початку сформувати вірні очікування щодо застосування навичок з веб-розробки.
Стосовно чатів з англомовними клієнтами, дякуємо за зворотній зв'язок. Згодні, що у вакансії не до кінця зрозуміло яку частину робочого часу вони будуть займати. Наразі шукаємо менеджера, який лише допомогатиме англомовній команді за необхідністю.
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Cпівбесіда в чат підтримку (customer support chat manager English) - Відгуки про Poster POS
На груповому інтерв'ю все, за виключенням 3-го питання, було російською.
На третьому питанні рекрутер перейшла на укра'нську і повідомила, що зараз будемо розмовляти українстькою мовою і "не треба соромитися розмовляти", т.я. можуть бути і україномовні клієнти.
Я вважаю такі заяви неприпустими, т.я. ми живемо в Україні.
В компанії Poster POS очевидно не чули про Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», про геополітичну ситуацію я взагалі мовчу .
#мовамаєзначення #законпромову
На обох співбесідах не було ні слова про англійську, хоча дана вакансія її потребувала. Після групової співбесіди мені на Telegram прислали таке: «На этой должности из 100% чатов на английском будет чаще всего меньше 50%, то есть по большей части ты будешь работать с украино и русскоговорящими клиентами. Что скажешь здесь? Это комфортно?»
Що стосується індивідуального інтерв’ю, то картинка, яку Poster POS так старанно вимальовує в соц. мережах не співпала з реальністю. «Цінності», «емпатія» і обіцянки про перспективи індивідуальний розвитку не маніфестували себе в конкретному випадку.
У своєму резюме я вказала, що цікавлюся веб-розробкою і пройшла курс "MIT xPRO fullstack development with MERN". При чому я не мала на меті подаватися на it вакансії в Poster POS. Цим я лише сподівалася викликати позитивні емоції у рекрутерів і показати, що в мене є потенціал до навчання, а також знання англ. мови. Натомість, індивідуальне інтерв’ю почали з розповіді, що у них ніхто не переходив із чат підтримки у веб-розробку і «джунів» вони на ці вакагсії не беруть. Практично, покрутили пальцем біля скроні. Мені довелося захищатися і пояснювати, що це у мене на даному етапі лише на рівні мрії і що я розумію, що чат підтримка - це не веб-розробка.
Питання «а как ты поступишь, если через год работы в Poster тебе предложат более выгодное предложение в другой компании» мене здивувало. Якийсь примітив...
Взагалі не зрозуміло кого вони шукають на цю вакансію. Дивлячись на контингент на груповому інтервї’ю, їх таргет – це студенти без досвіду роботи, які можуть зв’язати три слова до купи. Все інше їх лякає.
Відбір я не пройшла і Слава Богу!
відгук
Коментарі до відгуку
Зазвичай намагаємося одразу розповідати кандидитам, у яких напрямках є можливість розвиватися у компанії. Саме тому хотіли на самому початку сформувати вірні очікування щодо застосування навичок з веб-розробки.
Стосовно чатів з англомовними клієнтами, дякуємо за зворотній зв'язок. Згодні, що у вакансії не до кінця зрозуміло яку частину робочого часу вони будуть займати. Наразі шукаємо менеджера, який лише допомогатиме англомовній команді за необхідністю.