Cпівбесіда в чат підтримку (customer support chat manager English) - Відгуки про Poster POS

Poster POS
Відгук додано 22 грудня, 2021 год 175 переглядів
Cпівбесіда складалася з 2-х етапів: групове та індивідуальне інтерв'ю.
На груповому інтерв'ю все, за виключенням 3-го питання, було російською.
На третьому питанні рекрутер перейшла на укра'нську і повідомила, що зараз будемо розмовляти українстькою мовою і "не треба соромитися розмовляти", т.я. можуть бути і україномовні клієнти.
Я вважаю такі заяви неприпустими, т.я. ми живемо в Україні.
В компанії Poster POS очевидно не чули про Закон України ​«Про забезпечення функціонування української мови як державної», про геополітичну ситуацію я взагалі мовчу .

#мовамаєзначення #законпромову


На обох співбесідах не було ні слова про англійську, хоча дана вакансія її потребувала. Після групової співбесіди мені на Telegram прислали таке: «На этой должности из 100% чатов на английском будет чаще всего меньше 50%, то есть по большей части ты будешь работать с украино и русскоговорящими клиентами. Что скажешь здесь? Это комфортно?»

Що стосується індивідуального інтерв’ю, то картинка, яку Poster POS так старанно вимальовує в соц. мережах не співпала з реальністю. «Цінності», «емпатія» і обіцянки про перспективи індивідуальний розвитку не маніфестували себе в конкретному випадку.
У своєму резюме я вказала, що цікавлюся веб-розробкою і пройшла курс "MIT xPRO fullstack development with MERN". При чому я не мала на меті подаватися на it вакансії в Poster POS. Цим я лише сподівалася викликати позитивні емоції у рекрутерів і показати, що в мене є потенціал до навчання, а також знання англ. мови. Натомість, індивідуальне інтерв’ю почали з розповіді, що у них ніхто не переходив із чат підтримки у веб-розробку і «джунів» вони на ці вакагсії не беруть. Практично, покрутили пальцем біля скроні. Мені довелося захищатися і пояснювати, що це у мене на даному етапі лише на рівні мрії і що я розумію, що чат підтримка - це не веб-розробка.
Питання «а как ты поступишь, если через год работы в Poster тебе предложат более выгодное предложение в другой компании» мене здивувало. Якийсь примітив...
Взагалі не зрозуміло кого вони шукають на цю вакансію. Дивлячись на контингент на груповому інтервї’ю, їх таргет – це студенти без досвіду роботи, які можуть зв’язати три слова до купи. Все інше їх лякає.
Відбір я не пройшла і Слава Богу!





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Poster POS 27 грудня, 2021 год
Віра, шкода, що у вас склалося таке враження.



Зазвичай намагаємося одразу розповідати кандидитам, у яких напрямках є можливість розвиватися у компанії. Саме тому хотіли на самому початку сформувати вірні очікування щодо застосування навичок з веб-розробки.



Стосовно чатів з англомовними клієнтами, дякуємо за зворотній зв'язок. Згодні, що у вакансії не до кінця зрозуміло яку частину робочого часу вони будуть займати. Наразі шукаємо менеджера, який лише допомогатиме англомовній команді за необхідністю.


Poster POS
Всі відгуки

3.1 5
103 відгука / 10850 переглядів
Poster POS
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.

Програми
Quick Sender
Quick Sender

Рейтинг: 4.8
158 відгуків
Perfectum
Perfectum

Рейтинг: 4.4
104 відгука
ChatGPT Agent
ChatGPT Agent

Рейтинг: 4.5
2 відгука
Ontaxi - заказ такси онлайн
Ontaxi - заказ такси онлайн

Рейтинг: 1.4
133 відгука
Proxy-Solutions.net
Proxy-Solutions.net

Рейтинг: 4.4
20 відгуків
​ChatGPT
​ChatGPT

Рейтинг: 2.4
25 відгуків
Wordpress
Wordpress

Рейтинг: 4
3 відгука
Программа Медок
Программа Медок

Рейтинг: 2.2
43 відгука
Bestclevers LMS
Bestclevers LMS

Рейтинг: 4.9
17 відгуків
Программа - ShopEditor
Программа - ShopEditor

Рейтинг: 2.5
2 відгука