Ирина Дробот Відгук додано 18 серпня, 2025 год1 перегляд
Жахливий сервіс і повна неповага до пасажирів. Користувалася автобусом Львів–Херсон — затримка склала 5 годин без жодного попередження.
- Диспетчери дозволяють собі хамське ставлення, елементарних вибачень від компанії не було. Не має поваги до пас - Відсутня будь-яка система інформування пасажирів про затримку рейсу: ні SMS, ні дзвінка, ні повідомлення. Люди були змушені просто чекати, не маючи можливості вчасно спланувати свою подорож чи знайти альтернативу.
Час затримки ніхто чітко не пояснював — лише відмовки, брехня та «казки».
- Через відсутність конкретної інформації я не мала можливості скоригувати свій маршрут, поміняти квиток на інший автобус і вчасно дістатися до місця призначення, уникаючи комендантської години.
- Компанія, яка публічно позиціонує себе як «найкращий перевізник», не має елементарної системи інформування пасажирів і не демонструє належної культури сервісу;
Мій висновок: якщо не хочете зіпсувати собі настрій, час і нерви — ніколи не користуйтеся перевізником Pavluks -Trans.
Переваги:
Плюси відсутні.
Недоліки:
1.співробітники (зокрема експедитор у салоні) фактично не виконують жодних функцій, окрім грубого ставлення до пасажирів, та не несуть відповідальності за ситуацію.
2. Відсутня будь-яка система інформування пасажирів про затримку рейсу: ні SMS, ні дзвінка, ні повідомлення.
3. Знайти автобус на автостанції було справжнім «квестом»: у квитку відсутній номер автобуса, на автобусі немає таблиці з маршрутом, а водії не знають і не можуть надати пасажирам жодної інформації;
Жахливий сервіс - Відгуки про Pavluks-Trans
- Диспетчери дозволяють собі хамське ставлення, елементарних вибачень від компанії не було. Не має поваги до пас
- Відсутня будь-яка система інформування пасажирів про затримку рейсу: ні SMS, ні дзвінка, ні повідомлення. Люди були змушені просто чекати, не маючи можливості вчасно спланувати свою подорож чи знайти альтернативу.
Час затримки ніхто чітко не пояснював — лише відмовки, брехня та «казки».
- Через відсутність конкретної інформації я не мала можливості скоригувати свій маршрут, поміняти квиток на інший автобус і вчасно дістатися до місця призначення, уникаючи комендантської години.
- Компанія, яка публічно позиціонує себе як «найкращий перевізник», не має елементарної системи інформування пасажирів і не демонструє належної культури сервісу;
Мій висновок: якщо не хочете зіпсувати собі настрій, час і нерви — ніколи не користуйтеся перевізником Pavluks -Trans.
відгук
Коментарі до відгуку