Бронювала квиток зі Львова до Братислави через додаток перевізника Pavluks-Trans. Не отримала ніякої інформації про дорогу (як їдемо, через який кордон, плану зупинок і так далі) Тільки час та місце прибуття автобуса. Коли я прибула до Львова, вирішила піти до інформаційних червоних будиночків від цього перевізника на вокзалі. І знову - ніхто нічого не знає, не може проконсультувати, допомогти або зорієнтувати. Повний непрофесіоналізм і відсутність навичок комунікації з клієнтом/кою. Підійшовши другий раз, отримала незадоволену відповідь, що автобус буде зліва (автовокзал з 4 сумками дуже швидко не встигаєш оглянути😌) і знову ніяких номерів транспорту або мінімального вигляду автобуса. З третього разу я дізналась, що мій автобус запізнюється і буде «десь там зліва» і на ньому буде писати DMD (а це інший перевізник) Чому так вийшло незрозуміло. Досвід поїздки з DMD був жахливий. На сайті Павлюк нічого про це не сказано і працівники на автовокзалі про це не попереджали. А ще і квиток на сайті DMD виявився на 550 грн дешевший, ніж я купила у Pavluks-Trans. Дрібниця, але неприємно. Будьте обережні❤️
Відгук щодо інформаційних точок Pavluks-Trans та зміна перевізника - Відгуки про Pavluks-Trans
відгук
Коментарі до відгуку