5 червня їхала з Києва до Кракова (маршрут Львів-Вроцлав, поч. 21.00) автобус № ВО 7909 ЕО. Найгіршого ставлення до пасажирів, неорганізованості та безвідповідальності ще не бачила!!! 1. Придбала квиток цього перевізника бо на сайті заявлено, що є туалети. Навіть зателефонувала по тел 67- 484 5727, где мені підтвердили, що вони є та вони працюють під час руху. Тем не менш, ЖОДНОГО пасажиру до туалетів допущено не було! Чому тоді взагалі анонсується відсутня послуга, а оплата за квіток - найдорожча, ніж у інших перевізників?! Люди змушені були стояти в чергах на усіх стоянках до платних вбиралень! У відповідь на моє зауваження водій відповів, що "туалет забит" та запропонував "весь його вміст висипати до мене в сумку".
2. Автобус виїхав з Києва (С. Петлюри, 32) на півгодини пізніше, відповідно запізнився на свій запланований час перетину кордону. 3. В розкладі вказано, що автобус зупиняється спочатку на автостанції Кракова, а потім в аеропорту. Тем не менш, водії вирішили їхати відразу до аеропорту, навіть не попередив пасажирів, які купляли квитки до автостанції Кракова! 4. Один з водіїв (бейджики у обох водіїв були відсутні) поводився зі мною зухвало та хамив, відмовившись назвати свої ПІБ. 5. Анонсовані кондиціонери в автобусі не працюють, вдень температура в салоні на 2-м поверсі досягла +31 градус. Нікому не раджу зв'язуватись з такими перевізниками!
Переваги:
я все-ж такі доїхала до Кракова!
Недоліки:
1. не надаються анонсовані послуги
2. не працюють кондіціонери
3. водії грубо порушують розклад, не зупиняються на запланованих стоянках
найгірший міжнародний перевізник - Відгуки про Pavluks-Trans
1. Придбала квиток цього перевізника бо на сайті заявлено, що є туалети. Навіть зателефонувала по тел 67- 484 5727, где мені підтвердили, що вони є та вони працюють під час руху. Тем не менш, ЖОДНОГО пасажиру до туалетів допущено не було! Чому тоді взагалі анонсується відсутня послуга, а оплата за квіток - найдорожча, ніж у інших перевізників?!
Люди змушені були стояти в чергах на усіх стоянках до платних вбиралень!
У відповідь на моє зауваження водій відповів, що "туалет забит" та запропонував "весь його вміст висипати до мене в сумку".
2. Автобус виїхав з Києва (С. Петлюри, 32) на півгодини пізніше, відповідно запізнився на свій запланований час перетину кордону.
3. В розкладі вказано, що автобус зупиняється спочатку на автостанції Кракова, а потім в аеропорту. Тем не менш, водії вирішили їхати відразу до аеропорту, навіть не попередив пасажирів, які купляли квитки до автостанції Кракова!
4. Один з водіїв (бейджики у обох водіїв були відсутні) поводився зі мною зухвало та хамив, відмовившись назвати свої ПІБ.
5. Анонсовані кондиціонери в автобусі не працюють, вдень температура в салоні на 2-м поверсі досягла +31 градус.
Нікому не раджу зв'язуватись з такими перевізниками!
відгук
Коментарі до відгуку