Шукайте інші варіанти поїздки! Хіба любите ризики, непередбачуваність та маєте зайві нерви. - Відгуки про Компания "Одрі"

Компания "Одрі"
Відгук додано 9 серпня, 2022 год 727 переглядів
Ми забронювали квитки на автобус перевізника "ODRI" через сервіс бронювання https://contrabus.ua на 06.08.2022 за маршрутом "Львів - Лейпциг".
Сервіс бронювання contrabus.ua на своєму сайті гарантує, що працює тільки з перевіреними автобусними перевізниками, які оперують сучасними справними автобусами. Також, в публічному договорі-оферті зобов'язується інформувати клієнта про усі зміни та деталі щодо поїздки.

ПРОТЕ, майте на увазі, в тому ж договорі є пункт, де зазначається, що їхня відповідальність закінчується в момент посадки пасажира в автобус!!! В подальшому, у випадку виникнення будь-якої ситуації під час поїздки, вони апелюють, що не мають жодного відношення до автобусу, водіїв та компанії-перевізника, оскільки є лише посередниками.

А тепер сам відгук по поїздці на автобусі перевізника "ODRI":
Прибувши завчасно на Стрийський автовокзал ми дочекалися брендованого автобуса з іншим ніж нам повідомили ДНЗ. Як виявилося, наше прізвище на відповідну кількість місць було в списку водіїв саме цього автобусу. Один з двох водіїв почав псіхувати у відповідь на запитання людей при посадці, тому втік в автобус, попросивши напраника його замінити. Напарник спілкувався чемно, спокійно, ввічливо. Пасажирів в автобус спочатку не пускали, місць усім не назвали. В результаті частина пасажирів, хто почув свої місця, самовільно зайшли в автобус, решта чекали під дверима доки під докори водія мали забігти в останню хвилину перед відправленням. В квитку було вказано рейс на 20:40, виїхав автобус кілька хвилин після 21:00.

Як виявилось, автобус з вказаним нам ДНЗ прибув серед інших 4 автобусів на Німеччину з маршрутами в інші міста від тої ж компанії “ODRI”, які приїхали на автовокзал близько 21:00. Всього було 5 автобусів.

3 з цих автобусів поїхали на Шегині, 2 інших, включаючи наш, поїхали в напрямку Рави-Руської. В районі Червонограду автобус звернув на Устилуг. Водії повідомили пасажирів, що там буде менша черга і тому вони швидше пройдуть кордон. В 23:15 06.08.2022 автобус стояв третів в пасі для автобусів на українській стороні.
На польській стороні при контрольному огляді автобусу виявилося, що водії заправили зайві недозволені 50 л дизелю (вгадайте для чого), тому митниця виписала їм штраф (близько 13000 грн в еквіваленті) та зкерувала весь багаж на контрольну стрічку через рентген-апарат.
Судячи з відгуків клієнтів, доступних на відкритих ресурсах, водії даного перевізника відомі своєю любов’ю перевозити посилки часто нехтуючи часом та комфортом пасажирів. Ось і цього разу водії в паніці підкидали на багажну стрічку передачки між реальним багажем пасажирів навіть не зважаючи на зауваження польського митника.
Усім пощастило, що зауважень до багажу ніби не було. Проте, з польського кордону автобус виїхав близько 12:30 07.08.2022 після понад 13 годин простою там. Можливості купити їжу чи воду там не було, воду пасажирам надали польські службовці. Від них же знервовані пасажири отримали правдиву причину затримки автобусу: зайві 50 л дизелю та неоплата водій/компанією виписаного за це штрафу.

На звернення, зауваження, прохання пасажирів до водіїв тільки один з них відповідав стримано ні про що.
На звернення, скарги, прохання пасажирів по телефону до працівників сервісу бронювання “contrabus.ua” та компанії перевізника “ODRI” у відповідь був лише ігнор та відповідь, що компанія займається вирішенням проблеми. Що саме робить компанія для цього пояснити не могли. В результаті, “менеджери” просто перестали відповідати на дзвінки пасажирів.

Втома та знервованість водіїв далися в знаки, тому автобус прибув до Лейпцигу на 1,5 години пізніше ніж під час поїздки вони пообіцяли пасажирам. Лише один з двох водіїв намагався залагодити з пасажирами скупим вибаченням та вдячністю за розуміння під час кожного звернення через мікрофон. Вдячні водіям, що взагалі доїхали живі і більше без пригод!

Щодо передачі посилок.
Знайома, яка чекала на посилку саме з цього автобуса в Лейпцигу, змушена була підлаштуватися з дня на вечір, а тоді вже на пізню ніч, щоб її забрати. При цьому водії по телефону запевняли її, що приїдуть на 1,5-2 години раніше реального часу прибуття. І врешті просто не брали від неї трубку, то ж вона чекала прибуття автобусу з посилкою вже просто на власний розсуд до останнього.

Отже:
1. Автобус.
- кондиціонер не працює.
- wi-fi не працює.
- 3 розетки на весь автобус працюють не стабільно, погано заряджають лише під час руху автобусу.
- туалет без зливу!!!

2. Водії.
- 1 з 2 психічно-неврівноважений, псіхував всю дорогу, починаючи ще на запитання пасажирів при посадці на автовокзалі у Львові. Другий водій поводився адекватно.
- комунікувати з пасажирами не вміють і не хочуть.
На питання людей з маленькими дітьми: "Що їм робити посеред ночі в Лейпцигу через затримку автобуса на 15 годин по прямій вині водіїв?", водій відповів що не знає і це не його проблема.
- пояснити пасажирам суть та причину проблеми, терміни вирішення не вміють.
- штраф на митниці не могли оплатити, через що автобус простояв зайвих кілька годин.
- не контролюють час поїздки, не вміють спрогнозувати/порахувати час прибуття.
- дурять зустрічаючих посилки щодо часу прибуття, а потім і взагалі не беруть від них трубки.

3. Компанія-перевізник.
- дівчата-оператори чи менеджери (як вони себе називають), які приймають вхідні дзвінки абсолютно не вміють спілкуватися по телефону. З позитивного лише те, що обіцяють передати інформацію керівництву. Але судячи з кількості попередніх негативних тут відгуків, тематично однакових на протязі тривалого періоду, навіть якщо і інформують керівника - то це без результатно.
В решті, рівень їх професійних компетенцій та комунікативних здібностей обмежений, спілкування відбувається на рівні вуличної розмови як людини, якій відверто без різниці на тему розмови та чиїсь проблеми.
Наприклад:
щодо зауважень по технічній справності автобусу "менеджер" Ольга відповіла: "Ну а я що, перевіряю ті автобуси?",
"А я в чому винувата?",
"То не мої компетенції"...

- керівник (власник) Дідун Роман Володимирович (його ім'я підлеглі приховують при спілкуванні по телефону) жодним чином не реагує на скарги та звернення, якщо, звісно, співробітники йому передають цю інформацію.
На його особистій відповідальності те, що водії втомлені, невиспані, голодні, знервовані з повним салоном втомлених знервованих людей з маленькими дітьми їдуть 1000 км після 13 годин простою на кордоні (по їх же доведеній вині). Про яку безпеку перевезень може йти мова?

Висновки:
- пунктуальності перевезень нуль!
- безпеки перевезень нуль!
- сервісу в автобусі нуль!
- нормальної комунікації з пасажирами з боку водіїв нуль!
- супроводу та підтримки пасажирів з боку працівників офісу компанії-перевізника нуль!
- особистої залученості до вирішення проблем та відповідальності керівника за відсутність сервісу, безпеки перевезень та виправлення допущених помилок нуль!

Рекомендації:
В цілях власної безпеки не користуйтесь послугами автобусного перевізника “ODRI” навіть при відсутності альтернативи на вашу дату поїздки. Ви все одно приїдете не вчасно, як мінімум… Як максимум, вам гарантоване море негативних емоцій, нервів та безвідповідальність і байдужість на всіх рівнях в цій компанії.

Переваги:
  1. Вдячні водіям, що взагалі доїхали живі і більше без пригод!
Недоліки:
  1. - пунктуальності перевезень нуль!
  2. - безпеки перевезень нуль!
  3. - сервісу в автобусі нуль!
  4. - нормальної комунікації з пасажирами з боку водіїв нуль!
  5. - супроводу та підтримки пасажирів з боку працівників офісу компанії-перевізника нуль!
  6. - особистої залученості до вирішення проблем та відповідальності керівника за відсутність сервісу, безпеки перевезень та виправлення допущених помилок нуль!




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Компания "Одрі"
Всі відгуки

2.3 5
145 відгуків / 11990 переглядів
Компания "Одрі"
Компания "Одрі"

Пасажирські перевезення
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 відгуків
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 відгука
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1081 відгук
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 відгуків
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 відгуків
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків