Здравствуйте! Я нахожусь в другом городе, и переадресация невозможна по личным причинам. Я оплатила посылку позавчера через приложение Новой Почты, чтобы забрать её по прибытии домой. Статус посылки позавчера, после оплаты, был "Оплачено". Но вчера вечером узнаю, что мою посылку отправили обратно. Это как понимать?! Дозвониться на горячую линию НП невозможно. номер посылки 20 4001 8786 1408
Добрий день, Карино! Вантаж було повернено відправникові за умовами автоматичного повернення вантажу на 5-й день з моменту доставки його у відділення отримувача у разі його незабору. Радимо звернутися до відправника, для вирішення цього питання. Оплату було відмінено і вона має повернутися.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Ответы на вопрос
Вантаж було повернено відправникові за умовами автоматичного повернення вантажу на 5-й день з моменту доставки його у відділення отримувача у разі його незабору. Радимо звернутися до відправника, для вирішення цього питання. Оплату було відмінено і вона має повернутися.