Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta — український мультикатегорійний маркетплейс. Тут можна одночасно придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому та багато інших товарів. Компанію заснував підприємець Андрій Логвін у 2010 році.
Місія Kasta — дивувати інноваціями в онлайн-шопінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають особливий досвід онлайн-покупок:...
детальніше Інтернет-магазини
Чудовий маркетплейс для покупців, для продавців - не дуже((( - Відгуки про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Шкода, що клієнт цього не розуміє і зовсім не цінує.
Наприклад, в моєму магазині було 398 замовлень і лише 33 відгуки, із них 3 негативних.
Якщо клієнт бачить негативний відгук на товар, навіть, обгрунтований продавцем, то цей клієнт ніколи в житті не замовить, бо він довірятеме аферисту-покупцю, а не продавцю з рейтингом 4,7, навіть, якщо на цей самий товар є позитивний відгук. Цей товар тепер можна буде продати лише на інших майданчиках, якщо пощастить.
Клієнт пише "я хотіла замовити, але побачила негативний відгук (не прийняли ношену спідницю) і тепер не буду замовляти". тобто негативний відгук від клієнта публікується моментально, без модерації, без перевірки. і як же ж добре, що одразу через 30 хвилин інший клієнт його побачив і не зробив замовлення. Любий клієнт, завдяки ретельній роботі продавця, вам не доводиться доношувати вихідні парадні спідниці за Мальвинами і Янами.
До прикладу, на іншому маркеплейсі у мене 1425 продажів і 587 відгуків.
Складається враження, що у адміністрації маркетплейсу робота з продавцями зводиться до "продавлювання" на знижки. Тобто, дайте сервіс і обслуговування височенні, якість високу і знижку 20%...
Тобто, вся робота продавця з-за заповнення оголошень, в тому числі 3 вида цін, просто перекреслюється одним махом. Бо є 5 видів цін, на що покупці у своїх відгуках на маркетплейсі неодноразово скаржаться, що замовляють по одній ціні, а через два дні вона падає.
відгук
Коментарі до відгуку
Я навіть на цю сторінку зайшов, тому що збираюсь негативний відгук залишити про товар і мені цікаво наскільки поширеною є практика приховування негативних відгуків.