Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta — український мультикатегорійний маркетплейс. Тут можна одночасно придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому та багато інших товарів. Компанію заснував підприємець Андрій Логвін у 2010 році.
Місія Kasta — дивувати інноваціями в онлайн-шопінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають особливий досвід онлайн-покупок:...
детальніше Інтернет-магазини
Для продавца: как организовать убыточный бизнес! - Відгуки про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Работая с маркетплейсами Prom, Эпицентр и Розетка, имея опыт предпринимателя со стажем 30 лет, даже предположить не мог, что на Kasta может иметь место такая "оригинальная" форма сотрудничества.
Мне хватило одного заказа, чтобы убрать все свои товары с этого сайта.
Привожу математику на примере этого заказа (S56ZENX).
Товар продан за 2850 грн. Комиссия Kasta на этот товар - 18%, т.е. 513 грн.
Таким образом, на свой счет я должен был получить: 2850 - 513 = 2337 грн. минус комиссия за перевод 2,3% = 2283 грн.
Себестоимость этого товара у меня - 1320 грн., поэтому мой доход должен был быть: 2283 - 1320 = 963 грн., а прибыль, с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, была бы 810 грн.
Такая картина была бы и на Prom, и на Эпицентр, и на Розетка, только % комиссии был бы разный.
А вот как решил развивать мой бизнес сайт Kasta:
Товар продан за 2850 грн., из них якобы (проверить не могу, да и нет смысла) 412 грн. живых денег и 1925 грн. бонусных со счета покупателя, плюс та же комиссия 513 грн.
На свой счет я получаю: 412 - 2,3% = 402 грн.
А вот 1925 грн. мне зачисляют на гарантийный счет на сайте и получить их в виде живых денег на закупку товара, покрытия своих расходов по бизнесу и т.д. я не могу, т.е. для меня это фантики, а не деньги.
При таком раскладе мой доход составляет: 402 - 1320 = - 918 грн., а с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, получается убыток 955 грн.
Так что, спасибо вам огромное, как-нибудь обойдусь без вас!)
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Ми щиро шкодуємо, що ваш перший досвід продажів на нашій платформі виявився негативним. Розуміємо ваше розчарування, особливо якщо очікування не виправдалися, і ситуація виглядала як збиткова для бізнесу.
Щодо використання бонусів — дійсно, частина покупців розраховується ними, і ми розуміємо, що це може викликати питання, якщо для вас пріоритет — тільки «живі» кошти.
Ваш зворотний зв’язок ми вже передали у відповідний відділ для подальшого аналізу. Ми завжди прагнемо вдосконалити умови співпраці з продавцями та прозоро комунікувати про всі фінансові аспекти.
Нам шкода, що нам не вдалося виправдати ваші очікування, але щиро бажаємо вам успіхів у подальшому розвитку вашого бізнесу!