Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Метод боротьби з міст експрес - Відгуки про Meest ПОШТА
Мені вони морочили голову тиждень тільки обіцянками. В результаті я написав скаргу в державну службу захисту прав споживачів, про що повідомив цих імбецилів по телефону і тут. І вони почали шевелитись. Іще тиждень, і о чудо!, мою посилку принесли додому, а не в аптеку.
По моєму листу була ініційована позапланова перевірка цієї гнилої контори.
Я сподіваюсь, що якщо хоч кожний десятий з постраждалих від дій міста напише скаргу - їх задрочать перевірками. Може їм набридне робити ху**ю...
Скаргу можна відправити і ел. поштою - просто сфотогравувавши підписану паперову скаргу.
Ось тут і зразок, і форма для зв'язку
https://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/
відгук
Коментарі до відгуку
або так: https://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Kontaktna_Informatsiya_Dlya_Nadsilannya_Zvernen/122/
Найголовніше - це працює! Служби відповідають, повідомляють про перебіг справи. Правда, Укрпоштою. А потім мені вже телефонували з Львівської філії служби захисту прав споживачів і випитували деталі. А в кінці ще й надіслали листа з результатами перевірки.
Зразу скажу, процес не швидкий. Але мені вважається, що тут найголовніше завалити скаргами цей клятий міст ескпрес. До речі, апелювання до чужих подібних проблем не працює, як і колективні листи. Всі випадки розглядаються індивідуально, згідно скарги.
Можна й так, як Ви пропонуєте.
Я взагалі скаргу спершу відправив у державну службу контролю якості поштового зв'язку. Але це виявилося неправильно, бо порушені мої права, як споживача. Тому вони вже переправили мого листа у державну службу захисту прав споживачів.
Найголовніше - це працює! Служби відповідають, повідомляють про перебіг справи. Правда, Укрпоштою. А потім мені вже телефонували з Львівської філії служби захисту прав споживачів і випитували деталі. А в кінці ще й надіслали листа з результатами перевірки.
Зразу скажу, процес не швидкий. Але мені вважається, що тут найголовніше завалити скаргами цей клятий міст ескпрес. Потрібна кількість. До речі, апелювання до чужих подібних проблем не працює, як і колективні листи. Всі випадки розглядаються індивідуально, згідно скарги.