Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Вже котрий рік, а віз і досі там.. - Відгуки про Meest ПОШТА
Комунікація між офісом та службою доставки часто затягується до двох днів (при переадресації, уточненні, зазначенні часу і таке інше).
Якщо самоціль стухнути, та впасти під ноги конкурентів, то все робиться вірно. Якщо ж існує бажання й надалі існувати на ринку, а більш того розвиватися й зростати, то певно вже час замислитись керівництву, навіть рівня відділень, та почати роботу над помилками з налаштування роботи та робочих процесів.
В мене усе. Дякую.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Враження обумовлене наступним очікуванням наступної посилки, яка в котрий раз спотикається о клієнтоорієнтованість вашої компанії.
От взяти хоч вас, Тетяно. Я ж двома стрічками вище розжував, залишилось тільки до ротика покласти, основні проблеми в робочих процесах доставки, що в цілому і зібрали тут 90 відсотків обурених відгуків, а вам хоч обух на голові теши.. питаєте чим обумовлене!) Ви ж нічого не чуєте та не бачите)
От наприклад УкрПошта (коли вони доставляють посилку).. Якщо маленька, приносять, кладуть в поштову скриньку, або до квартири заносить поштар, якщо є хто вдома.
Або НоваПошта (приходить повідомлення, що вони отримали мою посилку на таможні, друге, що прямує зі складу до відділення видачі, третє, що знаходиться у відділенні).. а я вже сам обираю день, та час, коли є бажання або можливість йти по неї.
І ви... Повідомлення (прийняли посилку буде приблизно тоді), насправді доставили наступного дня, але.. дзвінок від кур'єра, я біля дверей. Я кажу, я радий, але вас не чекав. Каже ок, тоді наступного разу. (чому не можна було за дві години попередити? щоб людина розраховувала, не затримувалась на роботі, чи у справах, щоб в зазначений оговорений час вже чекала вдома.. ) Чисто випадково випадало декілька разів, що кур'єр дзвонив тоді, коли я був за 50 метрів від будинку, усі інші рази доводилось їздити на склад, щоб не втрачати час, на протилежну сторону міста..
Пропоную вам автоматизувати процес, створити анкету, що буде приходити хоч смс, або вайбером, і де людина буде обирати будь яку існуючу можливість поставки, що ви пропонуєте, та бажаний час отримання. А ви вже, при нестиковках, вже відписуєте, чи дзвоните в окремих випадках, коли не співпадає маршрут кур'єра. Це ж так просто 0_0