Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Власні помилки перекладають на клієнта - Відгуки про Meest ПОШТА
Ось, наприклад остання ситуація, яка зі мною трапилася. Потрібно було доставити посилку з Італії, я зайшов у свій особистий кабінет, там були наявні дві адреси в Італії, я обрав ту, яку була ближча до відправника. Згодом виявилось, що друга адреса приймає тільки палети. Зайшовши у додаток Міст, це було дійсно так, але я користуюсь комп'ютерною версією сайту і саме там, будь-якого попередження, щодо використання адрес не зазначено.
Звернувшись до підтримки, вони відповіли, що я сам винен, що не знайшов актуальну інформацію на сайті. При цьому я надав скріншот і відеозапис, де видно, що заходячи в особистий кабінет, ніяких приміток чи попереджень про використання адрес немає.
На моє запитання, чому клієнти мають платити і піклуватися за помилки зроблені відділом, яки й обслуговує сайт Міст і не оновив актуальні данаі, мені була надана відповідь, що нічим допомогти не можуть.
* Для уникнення зворотнього зв'язку із зазначенням, що відгук був написаний ботом, номер мого особистого кабінету 023750.
відгук
Коментарі до відгуку
Для детальнішої інформації, щодо цієї ситуації, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping
Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).
Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.
Маркіян, Meest.