Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Міст знйодить чергове дно, щоб його пробити - Відгуки про Meest ПОШТА
01.2025 та приїхала на моє відділення 20.02.25, не зважаючи на те, що майже 3 дні її пішки несли зі Львова до Київа. На дворі вже 2-га чвертка 21-го сторіччя, а представники компанії не мають (з їхніх слів) інформації щодо поточного місцезнаходження їхніх контейнерів. На прохання зареєструвати скаргу з вимогою зворотнього зв'язку, сказли, що зворотнього зв'язку вони не надають. На зауваження щодо строків доставки - одна відповідь: "Таки правила" -, але де ці терміни доставки опубліковані на сайті надати відповіді не змогли. Нормально так... Це перша проблема по цій посилці.
Друга проблема: Моє відділення в межах ТРЦ ПЕРЕЇХАЛО з одного торгового місця на більше за 50 метрів від старої локації. Що зробив міст? Правильно - у кабінеті показало, що моє відділення закрилося, я маю вибрати нове відділення, старе відділення я видалити не можу, бо на нього їдуть посилки (але чомусь хтось його перейменував - міст каже, що це я сам зробив!!!), я маю дзвонити та робити переадресацію цпо кожній пачці, бо в додатку викидає помилку. Набрав - мені сказали приблизно наступне: Міст Пошта контролює всі локальні відділення та поштомати в Україні та надає їм відповідні номера, а Міст Shopping, до якого належить доддаток, більше не приділах - на сайті, при спробі додати нову адресу, на мапі відображаються старі номера відділень, які більше не дійсні. Ба більше, номер мого старого відділення був 95, після переїзду воно стало НОМЕРОМ 95 - а я маю займатися нездоровою фігньою та марнувати свій час (маю багато посилок на доставці) на нелепі тілоорухи череж рукожопість працівників Мосту. І, як завжди, про ці "пакращення" Міст всіх автоматично та завчасно повідомив...
Ну і третя проблема, вже по всіх посилках: на моє прохання змінити номера телефонів одержувачів (маю 2 зареєстрованих одержувача) мені сказали, що такою функції в них не існує. І якщо я хочу змінити номер телефона, Я МАЮ ВИДАЛИТИ СВІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС (якому вже майже 14 років) ТА СТВОТИТИ НОВИЙ!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Щодо зміни номеру телефону або ж адреси доставки посилок з Meest Shopping рекомендуємо звернутись за тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343, працюють з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 18.00, в суботу з 10.00 до 16.00. Також, Ви можете звернутися в їхню он-лайн допомогу або відправити запит на електронну адресу [email protected] або чат: https://telegram.im/@myMeestBot
Соломія, Meest.
****
Доброго ранку.
CV949125494US Наразі посилка ще в дорозі. Немає точної дати прибуття, адже очікуємо оформлення документів за новими правилами та доставки фізично на ММПО.
Нагадуємо, що:
У зв'язку з новими вимогами митних органів Європи, є певна затримка з оформленням морських контейнерів у портах. Це пов'язано з новими правилами митного оформлення і відсутністю програмного забезпечення для роботи брокерів, що призводить до довшого оформлення та відповідно до великих черг, у портах. Ми активно співпрацюємо з митними органами та портами для прискорення процесу оформлення. Ми постійно відстежуємо ситуацію в портах і оперативно реагуємо на будь-які зміни. Наша компанія вживає всіх необхідних заходів для того, щоб ваші вантажі були доставлені в зазначені терміни. Просимо з розумінням віднестися до цієї ситуації, що класифікована як форс-мажор.
https://archive.sendpul.se/v/6zp0/kan/
****
Проблема не вирішинна. Компанії, такі як ваша, завчасно отримують інформацію про зміни у правилах пересилки, томуу не треба по вухах їздити вашими відмазками. Ви завчасно не зробили свою роботу, а винуватий клієнт? Nice try, but it won't fly.
Нормальна компанія починає "розбір польотів" з вибачення, а не з тикання клієнтів лицем в якесь mumbo-jumbo. Ви навіть пальцем не порухали задля того, щоб повідомити клієнтів за нові правила та проблему, яка через це виникла. Ви вважаєте це за нормальну, адеквату роботу?
П.С.: Форс-мажор з вашого боку, і ви це маєте компенсувати як по українських законах, так і по американських / канадських.