Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Дно пробите, нижче немає куди - Відгуки про Meest ПОШТА
2411065BTQ9727J2
20.11 моя посилка прибула в Україну(у місто Львів)
Орієнтовна дата доставки, на відділення у місто Київ,була вказана 21.11 (посилка не була доставлена)
Так як 22.11 я вийшла на роботу, то зробила переадресування посилки на інше відділення, яке знаходиться біля роботи (вийшла працювати на 3 дні, і мала надію, що за 3 дні посилка переадресується і я зможу її забрати)
23.11 все так же не дочекавшись посилки, я зателефонувала до вас на гарячу лінію, для уточнення інформації стосовно місця знаходження посилки, мене запевнили, що затримка через навантаження в роботі служби і посилка буде доставлення на відділення у понеділок, 25.11
25.11 посилка не була доставлена.
26.11 посилка не була доставлена.
27.11 посилка все ще не була доставлена.
І ви не повірите, але 28.11 посилки до цього часу немає!!!
Вчора (28.11) я зателефонувала на вашу гарячу лінію в 10:00 і мені повідомили, що моя посилка сьогодні буде!!!
А коли я повторно зателефонувала в 17:50, мені вже сказали, що моя посилка не буде доставлена, бо відділення зачинилося!!
Як вам такий поворот подій???
Ви там в своєму розумі, всі гуртом???
Що значить закрилося відділення, яким чином тоді на зачинене відділення, мені зробили переадресування посилки!??
Скажіть, будь ласка, доставляти посилку більше 7 днів, це рахується нормою в вашій службі доставки???
Співробітники гарячої лінії, не володіють інформацією стосовно роботи відділень!!!
Один співробітник каже, що після переадресування я отримаю посилку завтра, інший співробітник каже, що я отримаю посилку через 2/3 дні!
Мене не влаштовує таке отримання послуги!!!
З задоволенням би не користувалась вашою службою доставки, та на жаль отримуючи посилки з Китаю, не можу самостійно вибирати службу доставки!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Карина, Meest.