Загубили посилку. я -700 дол бо посилка на 350 втрачена і ще одна на 350 у них в заручниках. - Відгуки про Meest ПОШТА

Meest ПОШТА
Відгук додано 4 січня, 2024 год 19 переглядів
Загубили посилку. я -700 дол бо посилка на 350 втрачена і ще одна на 350 у них в заручниках, бо навіть не знаю зможу отримати хоча б одну посилку з двох.

Коротко про головне, найголовніше Fedex надав мені офіційний документ що посилка була доставлена і за її отримання підписався офіційний представник компанії "meest", а компанія "meest" каже що в неї моєї посилки немає.

Мабуть Роман ( офіційний представник компанії "meest" ) розписався за отримання моєї посилки і вирішив просто її у мене вкрасти, я ж в Україні і до нього не доїду, тому мабуть він вирішив підло поцупити мою посилку або загубили і не хочуть нести за це відповідальність. Компанія "meest" каже що моєї посилки не має, хоча Федекс підтверджує отримання моєї посилки офіційним представником компанії "meest".

Компанія "meest" об'єктивно негативна, я шукаю підхід для вирішення питання вже третій тиждень і ніякого здвигу, я у них завжди сам винен що вони загубили чи поцупили мою посилку.

Що на своєму досвіді я зрозумів про "meest":
При будь-якій ситуації, будьте певні ви 100 відсотків завжди для них будете винуваті у будь-якому питані, навіть якщо сама компанія міст загубила посилку.
На сьогоднішній день я -350 доларів, а можливо і -700 ( друга моя посилка у них в заручниках ) а у Країні зараз і так скрутна ситуація, я ці комплектуючі везу для роботи своєї, щоб підіймати економіку нашої воюючої країни, а міст тільки ставить палки в колеса.
І не хоче допомагати чи йти на контакт

Дуже сумно що така велика компанія, так не добре себе поводить із своїми клієнтами. Meest ПОЧТА - Загубили посилку. я -700 дол бо посилка на 350 втрачена і ще одна на 350 у них в заручниках.

Переваги:
  1. Тільки мінуси
Недоліки:
  1. загубили чи вкрали посилку




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Meest ПОШТА 8 січня, 2024 год
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Для більш детальної інформації зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping

Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).

Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.

Е-mail: [email protected]

Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.

Маркіян, Meest.
Юрій 27 січня, 2024 год
Як і обіцяв повернуся написати про підсумки моєї ситуації.



Щоб не займати багато вашого часу, буду лаконічним, і звісно додам скріни і пруфи до відгуку.



У якості нагадування у мене є, офіційний документ від компанії "федекс" що офіційний представник компанії "meest" розписався за отримання моєї посилки ( також цей документ додам повторно ).

І по треку моєї посилку дуже легко відстежити що вона була вручена офіційному представнику компанії "meest".



Компанія "meest" веде себе як аферисти, будьте певні що якщо хоч трошки буде якась проблемна ситуація, то ви ніколи не отримаєте компенсації, буде винен хто завгодно тільки не компанія "meest". Міст каже що і я дурень не правильно роблю, і продавець якийсь не такий і не може відправити правильно посилку, і "федекс" підроблює офіційні документи.

А от "meest" супер молодці і винен хто завгодно, але не вони.



Дуже сумно що компанію "meest" не турбує їхні клієнти, "meest" працює як "останній день", їм не важливо що про них напишуть, аби тільки не платити мені 350 доларів компенсації. хоча вони реально винні у втраті моєї посилки і заробляють на цих перевезеннях мільйони, але жадібні навіть до 350 дол., навіть якщо вони самі загубили посилку.



Тепер мені точно зрозуміло чому так багато негативних відгуків по компанії "meest".



Meest ПОЧТА - Meest ПОЧТА - Meest ПОЧТА - Meest ПОЧТА -
Юрій 9 січня, 2024 год
Дякую за відповідь. 3 дні тому вже звернувся та чекаю на відповідь.



Розписав все дуже детально, додав всі докази по моїй ситуації (а це 10ть документів ) у доказ того що я в даній ситуації не винен.



У тому числі і офіційний документ про те що посилка ( загублена ) була передана, та за її отримання підписався офіційний представник компанії "meest".

Обов'язкова у цій гілці розкажу як вирішилась моя ситуація, та як реально поведе себе така велика компанія як "messt".



Не знаю як для компанії "messt", але для мене 350 доларів це величезні гроші, маю надію що "messt" об'єктивно роздивиться мою ситуацію, разом і наданими доказами і не кине свого клієнта на призволяще.



Мені обіцяли дати відповідь протягом 7-14 днів ( 3 дні вже пройшло ).



Обов'язково розкажу у цій гілці чим закінчилось моя пригода із втратою посилки.


Meest ПОШТА
Всі відгуки

1.5 5
26672 відгука / 2136992 перегляда
Meest ПОШТА
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 відгука
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків