Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Найгірша служба доставки в Україні!!! - Відгуки про Meest ПОШТА
Скористтися послугою цієї Шарашкіної контори мені повезло уже втретій раз, і ще жодного рзу не обійшлося без скарги до служби підтримки. Я цієї компанії не обирала і жодній людині не пораджу, натрапляю на неї коли її обирають продавці.
Перші рази був польський Sinsay, зараз AliExpres.
Перший раз, це було в 2021 році в мирній Україні, коли на сайті продавця зазначалися терміни доставки дло мого міста 3 робочі дні, коли я подзвонила через тиждень в Meest вони мені сказали, що у мене міжнародн посилка і вони мають право доставляти її місяць, на що я відповіла, що їх послугу не обирала, умови мені були не відомі, значить пишу скаргу продавцю за введення мене в оману і недобросовісну рекламу. На наступний день кур'єр привіз замовлення.
Вдруге, вже в кінці минулого року, знову Sinsay відправив посилку, яка мала бути доставлена мені кур'єром до дверей. Очікуючи посилку отримала в додатку сповіщення, що Meest було самостійно змінено доставку кур'єром за моєю адресою, на доставку у відділення, яке по географічному розташуванню найближче до моєї адреси, і це було відділення на території Калинівського ринку, щоб до нього добратися треб сісти в машину, оминути два інші відділення, знайти де припаркувати автомобіль, бо відділення працює лишень коли працює і сам ринок, пройти 1,5 км пішком через сам ринок. Але гаразд, вони звідки могли це все знати? Я їм зателефонувала, оформила переадресацію, зачекала три дні, і ситуація не змінилася, посилка так і залишилася на ринку, знову вони мені запропонували оформити переадресацію і зачекати ще три дні, послала чоловіка, оплатив, забрав посилку. Після цього мені почали приходити смс з проханням забрати товар, інакше його повернуть продавцю, на що я зателефонувала в службу підтримки , повідомила, що посилку забрала, гроші оплатила, оператор пообіцяла зафіксувати цю інформацію. СМС мені приходили ще пару тижнів, в кінці в додатку був статус, що я посилку не забрала і вона повертається продавцю. Отже я заплатила Meest 1700 грн, вони їх вкрали собі в кишеню, зробили повернення посилки продавцю, але так як її у них не було, то зробили, напевно, що її загубили при транспортуванню і продавцю страхову суму, яка була зазначена в наклдній - 46 грн. Хочеш жити умій крутитись! З продавцем я зв'язалася, повідомила про цю ситуацію, мали розбиратися.
І ось втретє, вже AliExpres шле посилку, я мовчу про те, що за 5 днів вона з Китаю до Львову прибула, і не суть питання в тому що зі Львову до Чернівців їхала 11 днів. Суть у тому, що 19.09 я зайшла в додаток і побачила, що посилка у Львові і має прибуте у те саме злощасне відділення на Калинівському ринку, одразу скористалася послугою переадресації, яка у них платна, і вирішила собі спокійно дочекатися сповіщення про прибуття у обране мною відділення. Але хрін вам, це ж Meest, у них же найтупіші працівники і вони цим статусом нікому не хочуть поступитися! 25.09 у додатку остання дія відображалася моя переадресація і все, зателефонувала в службу підтримки, мені повідомили, що моя посилка вже у відділенні НА КАЛИНІВСЬКОМУ РИНКУ, мою переадресацію бачить, чого туди поїхала не знає, попросить кур'єра перевезти посилку, займе до трьох днів. 27.09 знову змін у додатку нема, телефоную, моя посилка все там же, моєї сказги від 25.09 не бачить, попросить кур'єра перевезти посилку. На цей раз вже склалося, таки в той же день воно було у потрібному відділенні.
відгук
Коментарі до відгуку
Посилка прямувала для доставки у пункт видачі м. Чернівці вул. Калинівська, 13, оскільки Ви самостійно не обрали зручне відділення для доставки. Сповіщення з прохання обрати відділення для доставки було надіслано 11.09.2023.
Згідно даних у нашій системі, зараз відділення м. Чернівці вул. Хотинська, 41, вказане як улюблене, на яке за замовчуванням скеровуватимуться усі подальші посилки.
Маркіян, Meest.
Гаразд, я робила переадресацію 19.09, посилку в цей момент уже везли у незручне мені відділення. То з якої причини з 19.09 по 25.09 вона знаходилася у тому відділенні? Чому ви не здійснили її переадресацію, яку я замовила через додаток? Чому в додатку станом на 25.09 не було сповіщення, що вона взагалі на будь-якому відділенні?
Оновіть прогрмне забезпечення, якщо у вас такі з ним проблеми, або напишіть великими буквами, що переадресацію можна зробити не у всіх випадках, і перелічіть їх, от типу "дочекайтеся доки ваша посилка прибуде у зазначене відділення і тільки після того оформляйте передресацію, і не забудьте на наступний день зателефонувати оператору і ротом запитатися, чи бачать цю переадресацію"
І ще питання: за скільки до вас доїзжає Китай , наприклад, Укрпоштою?
Чи Новою?
В вас іхні 20-40 викликають так само багато емоцій?_)
На відміну від Укрпошти і Нової.
Укрпошта завжди приходить на задане відділення, і якщо пише у графіку, що виїхала зі Львову 1-го, а 3-го буде у відділенні то я після 17:00 спокійно йду й отримую 3-го свою посилку. Жодного разу ще не було затримок.
А Нова пошта взагалі мені доставляє кур‘єром до дверей! І теж у них є трекінг посилки, то терміни співпадають!