Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Если бы можно было поставить 0… - Відгуки про Meest ПОШТА
Мост, что ты делаешь с нашими посылками? Деребанишь под шумок? Моя посылка зашла в Украину 25. Стоимость моей посылки - $149 . Пошлины на посылки стоимостью меньше 150 евро кабмин, вроде, ещё в январе отменил?
Насчитали. Оплатила (за что, не понятно).
Ссут в уши, что у них растамаживантся гуманитарка. При этом все знают, что у Meest всегда был отдельный терминал.
Компания не смогла доставить посылку по Украине ЗА МЕСЯЦ! Она даже в пределах региона - Западной Украины доставить не может!
Компания решила просто насрать на клиентов. Причём, на клиентов в тяжелом положении, многие из которых выскользнули из дома с одним рюкзаком и сидят даже без сменной обуви или лишних трусов.
Meest, хочешь отделиться - исправляйся. Снимай видео объяснения. Шли посылки. Предоставляй компенсацию - подарочные карты, сертификаты. На фоне Новой Почты, вы, Meest, сегодня полное ДНО.
відгук
Коментарі до відгуку
p.s. єдине що — збільшення безмитного ліміту до 150 євро — це поки тільки законопроєкт, який ще на розгляді ВР (тобто він ще не пройшов вся етапи до набуття чинності). це вам суто для інформації, щоб орієнтувалися при наступних замовленням по сумі. Meest я аж ніяк не виправдовую. сама втратила через них гроші на товар, доставку, мито. А вони розказують про форсмажор. Нічого що у випадку настання форсмажору вони зобов'язані (за їхнім власним договором публічної оферти!) протягом 24 год надати клієнту письмове попередження про причини невиконання на даний момент своїх обов'язків+прикласти висновок від торгово-промислової палати про настання форсмажору. і при цьому вони звільняються тільки від відповідальності за несвоєчасне виконання зобов’язань, а не від невиконання їх взагалі після завершення форсмажорної ситуації. бо тут підтримка Meest радить деяким клієнтам взагалі забути про свої посилки!! видно, і компенсувати нічого не збираються. і ще пишуть про часткове відновлення доставки з-за кордону. так як вони будуть доставляти, якщо вони по Україні у спокійні регіони без бойових дій не можуть розвезти?
чекайте, зараз вам напише представник служби підтримки з шаблонним текстом "дайте трек-номер, дуже хочемо розібратися у ситуації". але реакції за цим не послідує, як показує практика
Про то, что поддержка в кабинете даже не утруждается писать объяснения с извинениями - даже говорить не буду. Все написали до меня .