Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Доставили повністю пошкоджений товар. - Відгуки про Meest ПОШТА
Дано: посилка, яку треба доставити з одного міста в інше. Посилку прийняли. Посилка була ціла. Якби посилка була пошкоджена - це б було одразу видно і відчутно, адже в посилці була рідина. Посилку доставлено. Але доставлено пошкодженою. Сильно пошкодженою. І це одразу видно. І примітно те, що це було помітно і тим, хто вигружав посилку. Адже згори упаковки намотаний добрячий слой пакувальної стрічки. Чому ж я забрав посилку а не предявив пошкодження одразу? Все просто - нема кому предявляти, адже доставка була в поштомат. Ну ок. У всіх бувають помилки. Людський фактор ніхто не виключає. В кол-центрі мені підказали де знайти і як заповнити форму претензії (рекламації) - дівчинка в кол-центрі - оцінка відмінно (а відмінно від людини яка 5 років працювала в кол-центрі заслужити дуже важко).
Заповнив цю форму, надав фото, показав пошкодження і т.д. - у відповідь - розгляд питання до 10 робочих днів. В принципі, це в рамках закону. За 3 робочі дні надходить відповідь - що ваша претензія без відшкодування, адже "За результатами огляду товару було встановлено, що він був переданий до відправлення без належного пакування". Ну і далі купа посилань на закони і т.д.
Отже Meest прийняв цілий товар, доставив потрощений, взяв за послуги перевезення гроші і вважає винним неналежне пакування... при тому, що в такому пакуванні товар був принятий.
Висновок: на 200 грн я не обіднію, а вважатиму це платою за отриманий досвід; більше послугами Meest користуватись не буду (і вам не раджу); відповідні оцінки виставлю.
відгук
Коментарі до відгуку
Ольга, Meest