Мало того что придумали дебильную карточную систему, так ещё и приложение не возможно обновить из-за старой версии iOS. Теперь туда не езжу потому что все равно без Карточки ничего купить не могу. Пользуюсь услугами конкурентов, которых предостаточно. Половина отзывов в приложении такие же. С такой клиентоориентированностью они скоро в трубу вылетят.
Карта клієнта є унікальним ідентифікатором клієнта в мережі METRO. Завдяки їй клієнти можуть брати участь в різних акціях і цільових спеціальних пропозиціях. Карта є абсолютно безкоштовною і дозволяє нам орієнтувати різні групи товарів на різні групи клієнтів шляхом безпосередньої комунікації між спеціальними ціновими пропозиціями. Якщо не вдається оновити мобільний застосунок METRO, то Ви завжди можете у viber знайти в паблік аккаунт METRO bot UA, пройти швидку реєстрацію та Вам надається віртуальна картка, яку Ви показуєте з телефону для касира. Якщо Ви бажаєте отримати пластикову картку, необхідно підійти в торговий центр Metro на відділ "Вхід клієнта"(з 08:00 до 20:00). При собі необхідно мати посвідчення особи (паспорт або посвідчення водія).
Во всех маркетах есть подобные дисконтные программы, карточки (пластиковые, виртуальные), но нигде нет обязательного требования оформлять карту и тем более сканировать ее перед оплатой. Кому вы делаете хуже?! Только себе, теряя большой процент покупателей. С ботом я уже разобрался, проковырявшись на вашем сайте. Но многие просто плюнут на эти сложности и будут отовариваться в другом месте. Пусть ваши неповоротливые маркетологи наконец-то переберутся в 21-й век и отменят эти аусвайсы))
"METRO Cash & Carry" є однією з основних складових "METRO Group". Понад 80 тис. співробітників працюють у понад 600 магазинах компанії в 29 країнах світу. "METRO Cash & Carry" розпочав свій розвиток в Україні у 2003 році з відкриття першого в країні центру оптової торгівлі в Києві. Відтоді інвестиції компанії... детальніше
Плохое приложение - Відгуки про METRO Cash & Carry
відгук
Коментарі до відгуку
Карта клієнта є унікальним ідентифікатором клієнта в мережі METRO. Завдяки їй клієнти можуть брати участь в різних акціях і цільових спеціальних пропозиціях. Карта є абсолютно безкоштовною і дозволяє нам орієнтувати різні групи товарів на різні групи клієнтів шляхом безпосередньої комунікації між спеціальними ціновими пропозиціями. Якщо не вдається оновити мобільний застосунок METRO, то Ви завжди можете у viber знайти в паблік аккаунт METRO bot UA, пройти швидку реєстрацію та Вам надається віртуальна картка, яку Ви показуєте з телефону для касира. Якщо Ви бажаєте отримати пластикову картку, необхідно підійти в торговий центр Metro на відділ "Вхід клієнта"(з 08:00 до 20:00). При собі необхідно мати посвідчення особи (паспорт або посвідчення водія).
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання стосовно покращення сервісу, Ви можете звернутись на нашу гарячу лінію 0800 501 401, у соціальні мережі інстаграм https://www.instagram.com/metrocc_ua/ та фейсбук https://www.facebook.com/metro.ua/?locale=uk_UA, або на нашу електрону пошту [email protected]