Сьогодні зайшла в метро у Вінниці, хотіла обновити картку але на рецепшені як завжди немає до кого звернутися. Вибрала товари, пішла з дитиною на касу а касир Мельник Світлана каже що моя картка заблокована і потрібно її перевипустити. Я звернулася до іншої людини попросити картку для здійснення покупки а касирка заборонила мені так зробити. Я залишила вибрані товари на касі. Я просто в шоці за таке обслуговування. Натомість обрала такі самі товари за дешевшою ціною і була дуже здивована. Тепер я не скоро захочу завітати до Метро, це самий відсталий магазин з противники касирами.
Нам дуже шкода, що у Вас залишилися негативні емоції після відвідування торговельного центру. Стосовно таких ситуацій Ви завжди можете звернутися на нашу безкоштовну гарячу лінію 0800-501-401 (щодня з 8:00 до 21:00).
"METRO Cash & Carry" є однією з основних складових "METRO Group". Понад 80 тис. співробітників працюють у понад 600 магазинах компанії в 29 країнах світу. "METRO Cash & Carry" розпочав свій розвиток в Україні у 2003 році з відкриття першого в країні центру оптової торгівлі в Києві. Відтоді інвестиції компанії... детальніше
Касири проти покупця. - Відгуки про METRO Cash & Carry
Тепер я не скоро захочу завітати до Метро, це самий відсталий магазин з противники касирами.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у Вас залишилися негативні емоції після відвідування торговельного центру. Стосовно таких ситуацій Ви завжди можете звернутися на нашу безкоштовну гарячу лінію 0800-501-401 (щодня з 8:00 до 21:00).