Сьогодні зайшла в метро у Вінниці, хотіла обновити картку але на рецепшені як завжди немає до кого звернутися. Вибрала товари, пішла з дитиною на касу а касир Мельник Світлана каже що моя картка заблокована і потрібно її перевипустити. Я звернулася до іншої людини попросити картку для здійснення покупки а касирка заборонила мені так зробити. Я залишила вибрані товари на касі. Я просто в шоці за таке обслуговування. Натомість обрала такі самі товари за дешевшою ціною і була дуже здивована. Тепер я не скоро захочу завітати до Метро, це самий відсталий магазин з противники касирами.
Нам дуже шкода, що у Вас залишилися негативні емоції після відвідування торговельного центру. Стосовно таких ситуацій Ви завжди можете звернутися на нашу безкоштовну гарячу лінію 0800-501-401 (щодня з 8:00 до 21:00).
"METRO Cash & Carry" является одной из основных составных "METRO Group". Более 80 тыс. сотрудников работают в свыше 600 магазинах компании в 29 странах мира. "METRO Cash & Carry" начал свое развитие в Украине в 2003 году с открытия первого в стране центра оптовой торговли в Киеве. С того времени инвестиции... подробнее
Касири проти покупця. - Отзывы о METRO Cash & Carry
Тепер я не скоро захочу завітати до Метро, це самий відсталий магазин з противники касирами.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що у Вас залишилися негативні емоції після відвідування торговельного центру. Стосовно таких ситуацій Ви завжди можете звернутися на нашу безкоштовну гарячу лінію 0800-501-401 (щодня з 8:00 до 21:00).