Придбав кросівки 22.06.25 в магазині на Бандери 20Б. Через 3 тижні помітив невеличку дірку на внутрішній частині правого кросівка. Поки дійшов додому дірка стала вже від носка до середини кросівка. В магазині в поверненні відмовили через начебто "механічне пошкодження". Ну добре, можливо дійсно десь зачепив та порізав. В майстерні відремонтували, а я відтоді почав слідкувати за тим, аби не пошкодити... Читати відгук Придбав кросівки 22.06.25 в магазині на Бандери 20Б. Через 3 тижні помітив невеличку дірку на внутрішній частині правого кросівка. Поки дійшов додому дірка стала вже від носка до середини кросівка. В магазині в поверненні відмовили через начебто "механічне пошкодження". Ну добре, можливо дійсно десь зачепив та порізав. В майстерні відремонтували, а я відтоді почав слідкувати за тим, аби не пошкодити ще раз. І тут вчора помітив таку саму дірку, але вже на лівому кросівку. На цей раз я вже точно ніде не чіпляв кросівком (та і що це за якість така, що треба постійно дивитися де ти йдеш). Отже, роблю висновок що ці кросівки підробка або відвертий брак. Дуже шкодую що в день коли намагався повернути кросівки, я в цьому ж магазині придбав інші, теж New Balance. Тепер чекаю коли й вони порвуться
Добрий день! Нам щиро прикро, що сталась така ситуація. Хочемо запевнити Вас, що в нашій мережі представлені виключно оригінальні товари, які постачаються напряму від офіційних дистриб’юторів та підтверджені сертифікатами якості. Рішення щодо відмови у поверненні чи обміні товару приймається на основі експертного огляду, і якщо фахівець вказав на механічне пошкодження, ми, на жаль, не маємо можливості змінити цей висновок. Радимо на майбутнє, як тільки Ви помітили ознаки виробничого дефекту, якнайшвидше звернутися до продавця та повідомити про ситуацію. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Megasport продає браковане взуття. Одна пара кросівок — нормальна, інша — помітно ширша, п’ята не фіксується і “шльопає” при кожному кроці. Це явно не те, що можна назвати якісним товаром. Але замість вирішення проблеми — шаблонна відписка, жодної відповідальності, і перекладання провини на покупця. Сервіс на нулі: замість визнати очевидний дефект, компанія відмовляється повертати гроші, навіть коли надані всі докази.... Читати відгук Megasport продає браковане взуття. Одна пара кросівок — нормальна, інша — помітно ширша, п’ята не фіксується і “шльопає” при кожному кроці. Це явно не те, що можна назвати якісним товаром. Але замість вирішення проблеми — шаблонна відписка, жодної відповідальності, і перекладання провини на покупця. Сервіс на нулі: замість визнати очевидний дефект, компанія відмовляється повертати гроші, навіть коли надані всі докази. Не рекомендую — тут вам продадуть брак і залишать сам на сам з проблемою.
Доброго дня! Ваше звернення було уважно розглянуто у відділі гарантійного обслуговування та юристами. За результатами огляду взуття та проведених вимірювань взуття фахівцями - було підтверджено, що обидві напівпари є одного розміру та відповідають державним стандартам, допускам та нормам, які допускаються при масовому виробництві. Ознак виробничого дефекту виявлено не було. Ми з розумінням ставимося до кожного звернення, навіть якщо не завжди можемо повністю задовольнити очікування. У цьому випадку, з огляду на встановлену відсутність істотного недоліку, повернення коштів або обмін взуття, на жаль, є неможливим відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів». Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас розчарування. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу — готові надати додаткові роз’яснення або підтримку у разі потреби.
Купила в "Megasport" у ТРЦ Ретровіль кросівки Puma для дочки. Проносивши лише місяць, замітили що відклеїлась підошва в одному кросівку. Чоловік протер їх, помив підошву, щоб це мало охайний вигляд, заніс в магазин щоб повернути по гарантії або ж обміняти. Під час огляду співробітником магазину було вирішено, що взуття надмірно вологе ,має подряпини та містить усі ознаки, що... Читати відгук Купила в "Megasport" у ТРЦ Ретровіль кросівки Puma для дочки. Проносивши лише місяць, замітили що відклеїлась підошва в одному кросівку. Чоловік протер їх, помив підошву, щоб це мало охайний вигляд, заніс в магазин щоб повернути по гарантії або ж обміняти. Під час огляду співробітником магазину було вирішено, що взуття надмірно вологе ,має подряпини та містить усі ознаки, що його прали у пральній машині. В пралці кросівки не прались, і це видно по їх стану в середині. Якби це взуття дісно було би випране в пральній машині, то були б чисті всередині. Чоловік написав скаргу, на що компанія відповіла те ж саме що і не компететний в цьому питанні співробітник магазину(який не може відрізнити випране взуття від грязного), посилаючись на те що це "механічне пошкодження" , кошти вони не повернуть та товар не замінять. Хоча не можу сказати, що це офіційний лист, який не містить дати та вихіного номеру, (просто від імені якого діє представник), де вони вміло спираються на законодавство а самі не виконують вимоги. Питання вякості та оригінальності продукції Puma в даному магазині для мене тепер відкрите. Не можу рекомендувати даний магазин. Шкодую про витрачений час та кошти. Прочитавши відгуки багатьох, бачу що нічого не докажеш.
Нам щиро прикро, за ситуацію яка склалась. Після Вашого звернення, взуття було передано на огляд, відповідно до стандартної процедури, яку передбачає гарантійна політика. За результатами огляду було виявлено низку ознак, які, згідно з висновком фахівців, свідчать про порушення умов експлуатації (зокрема, ймовірність машинного прання, надмірна вологість, механічні пошкодження у вигляді подряпин). Саме ці фактори, на жаль, стали причиною відклеювання підошви, а не виробничий брак. Ми поважаємо Вашу думку і розуміємо, що Ви маєте інший погляд на ситуацію. У зв’язку з цим ми вдячні за Ваше звернення та готові надати додаткові роз’яснення, якщо вони будуть необхідні. Ваші зауваження будуть враховані для підвищення якості обслуговування та комунікації з клієнтами. Нам важливо зберігати Вашу довіру, і ми завжди відкриті до діалогу. Якщо у Вас залишилися додаткові питання — будь ласка, звертайтеся.
Покупав плавки Arena в м. Днепро. В магазині продавцю відразу сказав, що мені потрібен розмір M або L. Продавець видав мені товар, сказав, що це L. На бирці не було вказано M або L, там були цифри, в яких я не розбираюся. Я довірився продавцу! Т.к. я міряв не на голе тіло (це ж магазин), то мені здалося, що розмір... Читати відгук Покупав плавки Arena в м. Днепро. В магазині продавцю відразу сказав, що мені потрібен розмір M або L. Продавець видав мені товар, сказав, що це L. На бирці не було вказано M або L, там були цифри, в яких я не розбираюся. Я довірився продавцу! Т.к. я міряв не на голе тіло (це ж магазин), то мені здалося, що розмір підходить. Однак, коли вернувся до дому і після стирки їх померяв, то зрозумів, що плавки великі на мене. Почав шукати інтернет який розмір позначають числа і зрозумів, що продавець мене обдурив - підсунув розмір XL. Не писав цей відгук якби товар можна було обміняти, але плавки обміну і поверненню не підлягають. Гроші на вітер через некомпетентного продавця.
Доброго дня! Ми б хотіли мати можливість додатково дослідити ваш відгук. Будь ласка, зв’яжіться з нами на [email protected] або зателефонуйте нашій команді 0 800 505 124. Будемо раді вислухати зауваження та пропозиції щодо роботи нашої мережі та працюватимемо над виправленням недоліків!
Придбав кросівки, прийшли браковані, на другий день розклеєлись. Звʼязався з службою підтримки сказали відправити та вони повернуть кошти. Через тиждень після того як вони отримали кросівки назад прийшло повернення коштів но Увага, на 1000грн менше ніж мало б бути, два дні відписували з вами звяжуть, з вами звяжуться і т.д. в кінці таки набрала менеджер в компетентнсоті якої виникають сумніви... Читати відгук Придбав кросівки, прийшли браковані, на другий день розклеєлись. Звʼязався з службою підтримки сказали відправити та вони повернуть кошти. Через тиждень після того як вони отримали кросівки назад прийшло повернення коштів но Увага, на 1000грн менше ніж мало б бути, два дні відписували з вами звяжуть, з вами звяжуться і т.д. в кінці таки набрала менеджер в компетентнсоті якої виникають сумніви і повідомали що гроші повернуть, знов чекати 14 днів. Для чого брехати про якісь технічні немправності якщо просто працівник при прийомі переплутав і пікнув не той товар? всі ми люди, можна ж нормально пояснити та визнати свою вину, проте мегаспорт пішов іншим шляхом, обман своїх клієнтів, перекладання відповідальності на інших та ін.
Переваги:
швидка доставка
Недоліки:
відсутня нормальна робота рекламації, менеджери перекладають одне на одного, ніхто нічого не знає, просто очікуйте колись може вам повернуться гроші але то дуже не точно
Доброго дня! Нам шкода, що ситуація з поверненням коштів викликала у Вас негативні емоції. Ви звернулись на рахунок повернення товару до нас 15 березня ( товар ще не був Вами повернутий), а 19 березня Вам було повернуто кошти. Ми визнаємо, що припустилися помилки у розрахунках – це був людський фактор, і ми щиро перепрошуємо за незручності. Як тільки Ви повідомили нас про це 23 березня , ми оперативно виправили ситуацію та 24 березня повернули різницю , адже ні в якому разі не мали на меті затримувати повернення коштів або створювати додаткові труднощі. Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо надавати якісний сервіс. Дякуємо, що звернули нашу увагу! Показати 1 відповідь
За декілька місяців замовив три майки, всі майки порвались після першого прання на одному і тому самому місці(попереду знизу) Перший раз думав що я десь зачепив, коли приїхала друга майка після прання я гадав тому що в машинці була ще кофта с замком і типу що це через замок Але на третій майці я просто закинув до пральної машинки та... Читати відгук За декілька місяців замовив три майки, всі майки порвались після першого прання на одному і тому самому місці(попереду знизу) Перший раз думав що я десь зачепив, коли приїхала друга майка після прання я гадав тому що в машинці була ще кофта с замком і типу що це через замок Але на третій майці я просто закинув до пральної машинки та вона також порвалась на тому самому місці після першого прання.
Доброго дня! Ми перевірили інформацію щодо артикулу BQ1260-010 після вашого звернення. Раніше скарг на цю модель не надходило. Виявлене пошкодження є наслідком зовнішнього фізичного впливу. Нам шкода, що ця ситуація викликала у Вас негативні враження. Нам дуже прикро за ситуацію яка склалася. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Пробував оплатили з 4ьох різних карток на сайті, звернувся до оператору він написав, що я потрібен подзвонити в банк і запросити підтвердження, а виявилось, коли подзвонив магазин після замовлення товару накладним платежем що цей товар неможливо купити по онлайн оплаті Через недостовірну інформацію оператора в вайбер у згаяв купу свого часу.
Недоліки:
Недостовірна операція оператора
Неможливо оплатити товар на сайті та унікнути накладного платіжу
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що у Вас виникли труднощі з оплатою, і ми розуміємо Ваше невдоволення.
Ми перевірили Ваше звернення та хочемо пояснити ситуацію. На момент Вашої спроби оплати вона була можлива, однак, як видно з Вашого повідомлення, платіж не був підтверджений. Часто банки вимагають додаткового підтвердження операції, тому наш оператор і рекомендував Вам звернутися до банку.
Щодо питання способу оплати: у нас є різні склади, і деякі з них працюють лише за повною передоплатою, а деякі приймають післяплату. Можливо, коли Ви звернулися безпосередньо до магазину, він повідомив інформацію, актуальну саме для його умов відправки.
Нам важливо, щоб Ви отримали якісне обслуговування, тому, якщо у Вас залишилися питання або вам потрібна допомога, будемо раді допомогти.
Магазин Megasport зганьбився вщент! Його неввічливі продавці-консультанти не знають товару, який продають. У м. Одеса Megasport у "Гагарін Плаза" навіть відчинитися вчасно не вміє. Повинен відчинятись о 10:00, на годиннику вже 10:40, а він ще зачинений. "Повітряної тревоги" не було. З'ясовую причину - продавці-консультанти переклеюють нові ціники з акційними цінами. Невже акційні ціни стали відомі прямо зараз? І чи не... Читати відгук Магазин Megasport зганьбився вщент! Його неввічливі продавці-консультанти не знають товару, який продають. У м. Одеса Megasport у "Гагарін Плаза" навіть відчинитися вчасно не вміє. Повинен відчинятись о 10:00, на годиннику вже 10:40, а він ще зачинений. "Повітряної тревоги" не було. З'ясовую причину - продавці-консультанти переклеюють нові ціники з акційними цінами. Невже акційні ціни стали відомі прямо зараз? І чи не можно було їх приклеїти напередодні ввечері, або вранці перед відкриттям? Чи обов'язково цим займатися у робочий час магазину, коли вже прийшли потенційні покупці. P.S.: Більше ні я, ні мої друзі, ні мої хлопці-побратими нічого в Megasport купляти не будемо! Хай він і надалі буде зачинений! Раніше Megasport був мій улюблений магазин, а зараз завдяки "вдалому" керуванню "менеджерів" я з ним розлучаюсь назавжди !!!
Жахлива мережа магазинів. Оформив замовлення 2594184, відразу на сайті сплатив, чекав доставки, а вони вже тиждень не можуть відправити замовлення, кожного дня по телефону говорять що не приїхав курʼєр міст. І кожного дня курʼєр до них не приїздить. Не звʼязуйтеся з даною мережею магазинів, якщо цінуєте свій час, гроші і не любите обману.
Переваги:
Плюси відсутні
Недоліки:
Обманюють по строкам доставки кожного дня, часто продають репліки, не оригінал, відмовляють в поверненні товару.
Заказала на сайте мужские кроссовки , оплатила онлайн. Жду товар на новый почту Вместо этого, мне на Эл почту приходит письмо что товар не оплачен Звоню в службу поддержки, меня просят предоставить квитанции. Предоставила на Вайбер. Надеюсь что с ситуацией разберутся в ближайшее время Остался вопрос: все ли корректно у вас работает? Почему я должна добиваться свой оплаченный товар?... Читати відгук Заказала на сайте мужские кроссовки , оплатила онлайн. Жду товар на новый почту Вместо этого, мне на Эл почту приходит письмо что товар не оплачен Звоню в службу поддержки, меня просят предоставить квитанции. Предоставила на Вайбер. Надеюсь что с ситуацией разберутся в ближайшее время Остался вопрос: все ли корректно у вас работает? Почему я должна добиваться свой оплаченный товар? Я рассчитывала на определенный срок доставки. Теперь мне ждать ещё дольше? Как это понимать?
19 червня купляв кросівки PUMA Porsche Legacy Trinity Motorsport Shoe. Проходив в них від сили тиждень, а вже 28 червня помітив на передній частині кросівка серйозне пошкодження. Вирішив в той же день повернути, але продавці, оглянувши фізуально товар, відмовили у поверненні чи якомусь гарантійному ремонті, посилаючись на те що це "механічне пошкодження". Те саме відповіли і коли написав заяву... Читати відгук 19 червня купляв кросівки PUMA Porsche Legacy Trinity Motorsport Shoe. Проходив в них від сили тиждень, а вже 28 червня помітив на передній частині кросівка серйозне пошкодження. Вирішив в той же день повернути, але продавці, оглянувши фізуально товар, відмовили у поверненні чи якомусь гарантійному ремонті, посилаючись на те що це "механічне пошкодження". Те саме відповіли і коли написав заяву на директора магазину, сказавши що через потертість на передній частині кросівка, виглядає так ніби це механічне пошкодження спричинене гострим предметом і відмовились повертати кошти.
Виникає питання як до повернення товару в цьому магазині(а дивлячись на відгуку, це у них звичайна справа), там і питання якості продукції(не думаю що на оригінальних Puma, так просто за 10 днів, виникла подібна проблема). Нехай мені пояснять, якої якості мають бути кровіски, аби непомітно для себе(помітив недолік я вже тільки вдома) я мав їх якось механічно пошкодити у такий спосіб?!
Тобто весь ваш гарантійний ремонт чи повернення, просто ніщо, бо ви банально можете зіслатись на "потертість/пошкодження" підошви, а вона потертись може доволі легко від мінімальних навантажень(та банально граючи у футбол, хоча і того я у них не робив). Нагадую, товару на момент звернення про повернення коштів було менше 10 днів!!. Не рекомендую цей магазин з такою політикою повернення товару і гарантійним обслуговуванням!
В 11:20 часов оформил доставку через интернет красивок номер заказа 2528620. В 17:20 этого же дня решил проверить на новой почте есть ли посылка на мое имя, в итоге за 6 часов никто не соизволил отправить посылку, и это посылка будет отправлена с Днепра в Запорожье. Удобнее самому было поехать забрать товар. Сервис на самом низком уровне.
Багато разів купувала оф-лайн в Мегаспорт,довіряла магазину.Замовила онлайн речі,прискіпливо не оглянула на НП із-за довіри,вже дома,після того ,як відрізала бірки побачила на лосинах дві дирки.В заміні відмовили,по причині,що вони їх не зможуть реалізувати.
Впервые сделал заказ в Мегаспорт. Заказал кроссовки Champion, штаны Nike и кепку 47 Brand. Почему то сомнений в оригинальности ассортимента не было, по ощущениям магазин показался достойным. И как же я ошибался.. Нет слов.. Пришел целый набор отвратительных вонючих китайский подделок. Кроссовки на вес как пушинка, воняют китайской рыночной подделкой, материал страшно смотреть просто, подошва деревянная, будто из пластмассы, логотип... Читати відгук Впервые сделал заказ в Мегаспорт. Заказал кроссовки Champion, штаны Nike и кепку 47 Brand. Почему то сомнений в оригинальности ассортимента не было, по ощущениям магазин показался достойным. И как же я ошибался.. Нет слов.. Пришел целый набор отвратительных вонючих китайский подделок. Кроссовки на вес как пушинка, воняют китайской рыночной подделкой, материал страшно смотреть просто, подошва деревянная, будто из пластмассы, логотип на заднике наполовину стертый... Кепка мало того что вся кривая сделанная коленке так еще и не соответствует по окрасу и виду на фото. Нитки торчат, материал вообще молчу, склеено из чего попало. Буквально выбросил на помойку. С штанами история та же, сидят как черти что, мнутся, оттенок уродливый, как будто поношенные шаровары которые через пару дней будут смотреться как тряпка для мытья пола. Качеством даже не пахнет. Никогда бы не подумал что Мегаспорт это такая халтура. За такие то деньги. Отвратительно.
Отримавши промкод на знижку 10 процентів, в магазині на касі красовки в руках , сказали замовити на почту,тоді буде знижка, парадокс річ змагазину маю замовити то жах, і діло не в тому, а кросівки Адідас Торех якість язичок носок з браком в підошві клей сліди нерівності .
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Відповідно до умов, промокод можливо використати лише на покупку товару у інтернет-магазині. Будь ласка, зв’яжіться з нами на [email protected] або зателефонуйте нашій команді 0 800 505 124 для уточнення інформації щодо отриманого замовлення. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Добрий день! Замовила на сайті через інтернет магазин МегаСпорт пару днів назад пуховик для чоловіка, вдома поміряла і побачили, що розмір не підійшов, хотіла обміняти на менший, але всі менеджера гарячої лінії відмовляють мені в цьому, спираючись на закон, де вказано, що пухово-пір’яні вироби не підлягають обміну. Пухово-пір’яні вироби - це подушки та простирадла в моєму розумінні. Після такого... Читати відгук Добрий день! Замовила на сайті через інтернет магазин МегаСпорт пару днів назад пуховик для чоловіка, вдома поміряла і побачили, що розмір не підійшов, хотіла обміняти на менший, але всі менеджера гарячої лінії відмовляють мені в цьому, спираючись на закон, де вказано, що пухово-пір’яні вироби не підлягають обміну. Пухово-пір’яні вироби - це подушки та простирадла в моєму розумінні. Після такого просто зникає бажання мати ще якісь справи в майбутньому з цією організацією ((( Вказую номер замовлення, щоб можна було перевірити, що я дійсно замовляла саме у них пуховик Пума-замовлення 2396422
Магазин Megasport Днепр ТЦ Дафи Купил кроссовки Champion, носил мало, не прошел год, как кроссовки начали разлазится в разных местах. По закону вернуть нет возможности. Больше в этом магазине ничего покупать не буду и никому не рекомендую приобретать товар в Megasport.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Згідно з правилами виробника, є чітко окреслюванні терміни для здійснення гарантійного повернення, а саме протягом 60 днів з початку сезону або з дня передачі кінцевому споживачу. В нашій мережі представлені виключно оригінальні товари провідних світових виробників, які мають відповідні сертифікати якості, підтверджені висновком Державної санітарно-епідеміологічної служби України. Для отримання сертифіката, відправте запит на електронну пошту [email protected]. Наші менеджери з радістю наддадуть всю необхідну інформацію! Нам дуже прикро за ситуацію яка склалася. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Придбав футболку Puma за 1762грн. Через місяць (одягнув десь 5 разів) використання сильно виблід воротник та трохи менше футболка в цілому! Звернувся до магазину,щоб повернути. Сказали-це не гарантійний випадок,це бавовна,вона має здатність втрачати колір! Можливо і так,але не через місяць,але не після першого прання!!! Таке відчуття,що придбав на базарі за 200грн. Мабуть футболки на базарі і в «Мегаспорті »... Читати відгук Придбав футболку Puma за 1762грн. Через місяць (одягнув десь 5 разів) використання сильно виблід воротник та трохи менше футболка в цілому! Звернувся до магазину,щоб повернути. Сказали-це не гарантійний випадок,це бавовна,вона має здатність втрачати колір! Можливо і так,але не через місяць,але не після першого прання!!! Таке відчуття,що придбав на базарі за 200грн. Мабуть футболки на базарі і в «Мегаспорті » шиють в одному і тому самому підвалі!
Попросив надати письмову відповідь в звʼязку з чим мені відмовляють в поверненні. Я чекав відповідь більше місяця! Телефонував декілька разів. Завжди знаходили якісь відмазки. Відповідь надали лише тоді коли звернувся на гарячу лінію. Відповідь прикріплю нижче.
Аналогічна ситуація в мене була в магазині «Адідас»- придбав костюм,виблід,прийшов в магазин,без питань забрали назад,жодної відмазки не сказали!!!
Судячи з попередніх коментарів «Мегаспорт»- це дно!!! Шкода,що так відносяться до своїх клієнтів! В будь-якій ситуації можна знайти компроміс!!!
Купив спортивний костюм за 5500грн. При покупці запевнили, що костюм ідеальний для повсякденного ходіння так і для тренувань. Через 1,5 місяці носіння я прасував його 2 рази. Після другого прання Штани вигоріли до рижого кольору. Поїхав в магазин так як була гарантія. В магазині запропонували написати заяву на ТОВ БАЛФОРТ. Написав заяву де розписав все, після чого чекав відповідь яку... Читати відгук Купив спортивний костюм за 5500грн. При покупці запевнили, що костюм ідеальний для повсякденного ходіння так і для тренувань. Через 1,5 місяці носіння я прасував його 2 рази. Після другого прання Штани вигоріли до рижого кольору. Поїхав в магазин так як була гарантія. В магазині запропонували написати заяву на ТОВ БАЛФОРТ. Написав заяву де розписав все, після чого чекав відповідь яку ніхто навіть не збирався надавати. Після 5 днів телефонних розмов з гарячою лінією мені надали відповідь від БОТА не вказавши ні виконавця абсолютно нічого. Потім все ж таки надали відповідь з представником по Довіренності яким виявися директор так званого магазину, Довіреності предявити не зміг так як потрібно з кимось совітуватися. Відповідь геніальна - Пред’явлені Вами штани мають сліди вигорання, що виникли в результаті сушіння одягу під відкритим сонячним промінням та/або довготривалого їх використання в аналогічних умовах. На всі мої подальші намагання поговорити відповідь одна. Їх не засмутив той факт що вигоріли штани тільки в одному місці кофта і всі інші місця залишилися нормальними. Тож пищу для всіх покупців - даний магазин продає повне ГІВНО а не товар. Я впевнений що вся їхня продукція фальсифікат і ви просто отримаєте ГІВНО. Як показала практика нічого не докажете.
Замовлення #2228883 Станом на 24.05.2023 року Замовив онлайн у MEGASPORT наступні речі: Nike Air Max SC - 3638 грн. / 1 шт. Nike Air Max 90 Futura - 4274.1 грн. / 1 шт. Вартість замовлення: 7912.1 грн. Повна 100% передоплата. Як виявилось потім, 1 із кросівок немає розміру, тому вони не можуть мені їх доставити (100% передоплата була), і... Читати відгук Замовлення #2228883
Станом на 24.05.2023 року
Замовив онлайн у MEGASPORT наступні речі:
Nike Air Max SC - 3638 грн. / 1 шт. Nike Air Max 90 Futura - 4274.1 грн. / 1 шт. Вартість замовлення: 7912.1 грн.
Повна 100% передоплата. Як виявилось потім, 1 із кросівок немає розміру, тому вони не можуть мені їх доставити (100% передоплата була), і повернуть кошти. 2гу пару мені доставлять.
Чекав повернення коштів 4 дні... Повернули кошти за 1 пару.
Однак, з незрозузілих мені причин, магазин сам скасував і 2 пару не повідомляючи мене про це....
(про що я дізнався сам, коли почав їм звонити на 5 день після замовлення)
Доброго дня, Вадим! Дякуємо за Ваше звернення. Уточнили інформацію щодо Вашого замовлення. Ваше замовлення було оформлено 19.05.2023 о 12:18 на суму 7912,00 гривень. На період, коли товари проходили перевірку на складі ця сума була заблокована на Вашій карті, згодом виявили, що однієї пари взуття немає в наявності, її видалили з Вашого замовлення та розблокували її вартість на Вашій картці. Після чого відбулося списання банком та нашою компанією суми 3 638,00 гривень 19.05.2023 о 14:43 за другу пару взуття. За помилкою нашого менеджера Ваше замовлення було скасовано і повернуто суму 3638 гривень на карту 22.05.2023 о 10:32. Також, відправимо Вам підтвердження щодо повернення коштів. З менеджером, який зробив помилку була проведена бесіда та вжиті відповідні заходи. В якості вибачення, на Вашу клубну карту буде нараховано 1000 бонусів, які Ви зможете використати, як знижку до - 30% на товари "Нова колекція". Термін їх дії 14 днів. Ви можете звернутися у будь-який час, коли вам буде зручно, для нарахування. Компанія MEGASPORT перепрошує за ситуацію яка склалася, для нас вона є недопустимою. Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про нас. Будемо намагатися зробити все можливе, щоб у Вас змінилася думка. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Купил красовки PUMA MAPF1 Wired Run 20 март 2023 две пары за которые отдол 6915.50гр. лежали в коробке до 15 мая 2023 обратил внимание 19 мая 2023 что они разные пришол в магазин 23.мая 2023. В магазине попались не одыкватные продавцы которые сказали что Я виноват сам то как я должен был смотреть сам на брак. В ихнюю обязанность... Читати відгук Купил красовки PUMA MAPF1 Wired Run 20 март 2023 две пары за которые отдол 6915.50гр. лежали в коробке до 15 мая 2023 обратил внимание 19 мая 2023 что они разные пришол в магазин 23.мая 2023. В магазине попались не одыкватные продавцы которые сказали что Я виноват сам то как я должен был смотреть сам на брак. В ихнюю обязанность не входит проверять брак. Я думаю в таком магазине брака не должно быть. В магазинах с браком не продают или продают сосиской. Я разочарован слов нет!
Пару дней назад посещал магазин в Киеве, в торговом центре PlazaSportOutlet.Я бы не рекомендовал этот магазин одежды из-за отношения к клиентам и безразличия управляющего. Он не выполняет свои обязанности должным образом и не следит за качеством обслуживания клиентов. Я заметил, что персонал не обучен и не знает, как правильно помогать покупателям. Кроме того, магазин не имеет широкого ассортимента товаров, и... Читати відгук Пару дней назад посещал магазин в Киеве, в торговом центре PlazaSportOutlet.Я бы не рекомендовал этот магазин одежды из-за отношения к клиентам и безразличия управляющего. Он не выполняет свои обязанности должным образом и не следит за качеством обслуживания клиентов. Я заметил, что персонал не обучен и не знает, как правильно помогать покупателям. Кроме того, магазин не имеет широкого ассортимента товаров, и в нем часто бывают проблемы с размерами и качеством одежды. Я обратился к управляющему с просьбой решить эти проблемы, но он не проявил должного внимания и отнесся к моей жалобе небрежно. Я не доволен обслуживанием в этом магазине и считаю, что управляющий не заслуживает своей должности
Вибрали дитині кросівки за 1309 гр - цінник на мотузці саме на цій парі. Коли ми сказали, що нам кросівки підходять, продавчиня взяла коробку із ними та швидко пішла до каси. На касі цінник з кросівка був вже зрізаний, а до оплати нам назвали суму із іще одною (!) знижкою за ціною... 1490гр. На питання де цінник було сказано,... Читати відгук Вибрали дитині кросівки за 1309 гр - цінник на мотузці саме на цій парі. Коли ми сказали, що нам кросівки підходять, продавчиня взяла коробку із ними та швидко пішла до каси. На касі цінник з кросівка був вже зрізаний, а до оплати нам назвали суму із іще одною (!) знижкою за ціною... 1490гр. На питання де цінник було сказано, що вже викинули і шукати не будуть, що то ми недодивилися і т.д... Ми були з дітьми, та скандалу не робили - зберегли настрій дітей. Та раджу бути дуже уважними з персоналом. "Ловкость рук" в чистому вигляді, як то кажуть. Іще й з тебе дурня ліплять.
Доброго дня! Ми почули Ваше занепокоєння та цінуємо Ваш відгук. Компанія MEGASPORT перепрошує за ситуацію яка склалася, для нас вона є недопустимою. Ваше звернення передано до керівництва для врегулювання. Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про нас. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Заказала кроссовки, изначально уточнила продукция оригинальная или нет, мне сказали да. В итоге качество ужасное, буду возвращать по закону прав потребителей, я это расцениваю как мошеннические действия, коды не пробиваются, надписи не оригинальные, качество отвратительное
Замовив 2 пари кросівок: Пума і анта... розмір 28см стопи.... Анта прийшла 29 см.... повернення за мій рахунок тому що вони допускають 1.5см похибки в своїх замірах....... Жахливий підхід до роботи... якщо людина замовляє 28см стопу то +-1.5см це не доаустимв похибка....
Товар может и хороший,Но обслуживание персонала отвратительное,мало того что обманули ребенка так ещё имели наглость предложить компенсацию за ситуацию 300 бонусов в место 6000 тысяч,это просто низко,не ожидал такого от Мегаспорт,фууу.
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за незручності. Відправте, будь ласка, номер Вашого замовлення, вайбер: 073 075 07 07. Будемо вдячні за зворотній зв'язок. Ми докладемо зусилля, щоб Ваша думка про нас змінилась.
Придбала взуття в магазині Мегаспорт (Чернівці) , яке мені дуже сподобалося. Зручне та комфортне. Взула 10-12 разів, і зсередини вся підкладка просто протерлася до дірок. Маючи багато кросівок, від дешевих до дорогих, я бачу таке вперше. Звернулася на гарячу лінію, мені сказали взяти взуття з коробкою та квитанціями про оплату і підійти в магазин, де мають прийняти... Читати відгук Придбала взуття в магазині Мегаспорт (Чернівці) , яке мені дуже сподобалося. Зручне та комфортне. Взула 10-12 разів, і зсередини вся підкладка просто протерлася до дірок. Маючи багато кросівок, від дешевих до дорогих, я бачу таке вперше. Звернулася на гарячу лінію, мені сказали взяти взуття з коробкою та квитанціями про оплату і підійти в магазин, де мають прийняти заявку, оскільки ще діє гарантійний термін на експлуатацію взуття. Коли я підійшла в магазин, керуюча мені відповіла, що в Україні взагалі НЕ існує терміну експлуатації взуття. Я намагалася їй щось довести, але, здається, все марно. Взяли у мене номер телефону, і відповідь була така: "Я вам передзвоню через 2-3 дні, а дальше робіть, що хочете..." Дуже неприємно( Очікую результату через 2-3 дні. Фото додаю, щоб було зрозуміло, що зовні вони просто в ідеальному стані і списати на неправильне носіння буде просто абсурдом.
Добрий день, Олеся! Раніше з Вами спілкувався менеджер та повідомив , що товар не підлягає поверненню, оскільки дефект механічний, можливо була неправильна експлуатація взуття та на разі виробничого дефекту ми не помітили. Наша компанія несе відповідальність за якість товарів та працює лише з офіційними постачальниками. Товари, що підлягають поверненню по гарантії - оцінюються нашими експертами з відділу якості товару та узгоджуються з нашими постачальниками згідно з відповідними критеріями. Нам прикро , що так сталось, але є певні правила компанії та вимоги до прийняття товару по гарантії яких ми дотримуємось. Будемо вдячні за розуміння, гарного Вам дня!
Впервые заказывал кроссовки онлайн,взял по предоплате,по итогу один кроссовок оказался бракованным(изначально немного отличался по цвету).На почте я этого не заметил, через неделю ситуация ухудшилась.Из ткани начали лезть какие-то белые нити, выглядит будто испачкано чем-то. Общался с поддержкой, скидывал фото, сказали что заводской дефект. Заполнил документы, отправил по гарантии. После этого 3 дня никакого фидбека не получал, периодически связывался сам с... Читати відгук Впервые заказывал кроссовки онлайн,взял по предоплате,по итогу один кроссовок оказался бракованным(изначально немного отличался по цвету).На почте я этого не заметил, через неделю ситуация ухудшилась.Из ткани начали лезть какие-то белые нити, выглядит будто испачкано чем-то. Общался с поддержкой, скидывал фото, сказали что заводской дефект. Заполнил документы, отправил по гарантии. После этого 3 дня никакого фидбека не получал, периодически связывался сам с поддержкой, там уверяли что все ок, процесс возвращения средств уже начат и я их получу согласно срокам. По итогу через 3 дня звонят мне и говорят, что кроссовки пришли в ненадлежащем состоянии(влажные и недостаточно чистая подошва), соответственно деньги не вернут. Повторно в надлежащем состоянии отправить по непонятным мне причинам тоже нельзя. Сказали, единственный способ - нести их независимому эксперту дабы тот подтвердил заводской брак и только потом пытаться повторно отправить. Но все понимают, что заниматься этим никто не будет. После всего этого я зашел сюда и увидел, что не один я столкнулся с такой ситуацией) Веб сервис, предоплата и дефект)
В общем, цепляются за любую возможность не возвращать деньги. И самое смешное, что причина, которую мне огласили звучала +- так «так,товар дійсно с дефектом,але ви його відправили з порушенням умов». Круто конечно, но какая разница, ведь их только в утиль пустить, или вы ещё кому-то собирались продать?
Доброго дня, Максим! Нам дуже шкода, що довелося зіткнутися із цією ситуацією. Ваше питання займаються наші співробітники. Постараємось вирішити питання якнайшвидше. З повагою, компанія "MEGASPORT"
заказал кросовки зделал предоплату отправили бракованые с витрины внутреность покошлатилась от примерок ))отказался .сухо обяснили ждите деньги на протяжении 14 дней.пока жду ....
Недоліки:
нивкоем случае неделайте предоплату отправят витринный товар
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за незручності. Відправте, будь ласка, номер Вашого замовлення, вайбер: 073 075 07 07. Будемо вдячні за зворотній зв'язок. Ми докладемо зусилля, щоб Ваша думка про нас змінилась.
Очень жаль что мегаспорт так скатился. Являясь постоянным клиентом столкнулся с откровенным то от жлобством то ли некомпетентностью. Несколько раз оплачивал товар и получал возврат денег по их вине(то склад не тот,то ещё что то). Особенно последний раз вернули деньги после начала войны,после пообещали по старой цене провести оплату и потом сами же через час передумали. Такая большая сеть... Читати відгук Очень жаль что мегаспорт так скатился. Являясь постоянным клиентом столкнулся с откровенным то от жлобством то ли некомпетентностью. Несколько раз оплачивал товар и получал возврат денег по их вине(то склад не тот,то ещё что то). Особенно последний раз вернули деньги после начала войны,после пообещали по старой цене провести оплату и потом сами же через час передумали. Такая большая сеть и такая неадекватная политика. Кто даёт вам права сначала снимать деньги с карты ,потом возвращать Деньги и заново продавать вещь?это очень странно….
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за незручності. Відправте, будь ласка, номер Вашого замовлення, вайбер: 073 075 07 07. Будемо вдячні за зворотній зв'язок. Ми докладемо зусилля, щоб Ваша думка про нас змінилась.
Кросівки New Balance 574 Classic GL
Отже, роблю висновок що ці кросівки підробка або відвертий брак. Дуже шкодую що в день коли намагався повернути кросівки, я в цьому ж магазині придбав інші, теж New Balance. Тепер чекаю коли й вони порвуться
Нам щиро прикро, що сталась така ситуація. Хочемо запевнити Вас, що в нашій мережі представлені виключно оригінальні товари, які постачаються напряму від офіційних дистриб’юторів та підтверджені сертифікатами якості.
Рішення щодо відмови у поверненні чи обміні товару приймається на основі експертного огляду, і якщо фахівець вказав на механічне пошкодження, ми, на жаль, не маємо можливості змінити цей висновок.
Радимо на майбутнє, як тільки Ви помітили ознаки виробничого дефекту, якнайшвидше звернутися до продавця та повідомити про ситуацію.
Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Кросівки з дефектом, відповідальності — нуль
Ваше звернення було уважно розглянуто у відділі гарантійного обслуговування та юристами.
За результатами огляду взуття та проведених вимірювань взуття фахівцями - було підтверджено, що обидві напівпари є одного розміру та відповідають державним стандартам, допускам та нормам, які допускаються при масовому виробництві. Ознак виробничого дефекту виявлено не було.
Ми з розумінням ставимося до кожного звернення, навіть якщо не завжди можемо повністю задовольнити очікування. У цьому випадку, з огляду на встановлену відсутність істотного недоліку, повернення коштів або обмін взуття, на жаль, є неможливим відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас розчарування. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу — готові надати додаткові роз’яснення або підтримку у разі потреби.
Погана якість товару
Нам щиро прикро, за ситуацію яка склалась.
Після Вашого звернення, взуття було передано на огляд, відповідно до стандартної процедури, яку передбачає гарантійна політика.
За результатами огляду було виявлено низку ознак, які, згідно з висновком фахівців, свідчать про порушення умов експлуатації (зокрема, ймовірність машинного прання, надмірна вологість, механічні пошкодження у вигляді подряпин). Саме ці фактори, на жаль, стали причиною відклеювання підошви, а не виробничий брак.
Ми поважаємо Вашу думку і розуміємо, що Ви маєте інший погляд на ситуацію. У зв’язку з цим ми вдячні за Ваше звернення та готові надати додаткові роз’яснення, якщо вони будуть необхідні.
Ваші зауваження будуть враховані для підвищення якості обслуговування та комунікації з клієнтами.
Нам важливо зберігати Вашу довіру, і ми завжди відкриті до діалогу.
Якщо у Вас залишилися додаткові питання — будь ласка, звертайтеся.
некомпетентний продавець
Ми б хотіли мати можливість додатково дослідити ваш відгук.
Будь ласка, зв’яжіться з нами на [email protected] або зателефонуйте нашій команді 0 800 505 124.
Будемо раді вислухати зауваження та пропозиції щодо роботи нашої мережі та працюватимемо над виправленням недоліків!
Не звʼязуйтесь з цією шарагою
в кінці таки набрала менеджер в компетентнсоті якої виникають сумніви... Читати відгук Придбав кросівки, прийшли браковані, на другий день розклеєлись. Звʼязався з службою підтримки сказали відправити та вони повернуть кошти. Через тиждень після того як вони отримали кросівки назад прийшло повернення коштів но Увага, на 1000грн менше ніж мало б бути, два дні відписували з вами звяжуть, з вами звяжуться і т.д.
в кінці таки набрала менеджер в компетентнсоті якої виникають сумніви і повідомали що гроші повернуть, знов чекати 14 днів. Для чого брехати про якісь технічні немправності якщо просто працівник при прийомі переплутав і пікнув не той товар?
всі ми люди, можна ж нормально пояснити та визнати свою вину, проте мегаспорт пішов іншим шляхом, обман своїх клієнтів, перекладання відповідальності на інших та ін.
Нам шкода, що ситуація з поверненням коштів викликала у Вас негативні емоції.
Ви звернулись на рахунок повернення товару до нас 15 березня ( товар ще не був Вами повернутий), а 19 березня Вам було повернуто кошти.
Ми визнаємо, що припустилися помилки у розрахунках – це був людський фактор, і ми щиро перепрошуємо за незручності.
Як тільки Ви повідомили нас про це 23 березня , ми оперативно виправили ситуацію та 24 березня повернули різницю , адже ні в якому разі не мали на меті затримувати повернення коштів або створювати додаткові труднощі.
Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо надавати якісний сервіс.
Дякуємо, що звернули нашу увагу! Показати 1 відповідь
Всі майки порвались після першого прання
Перший раз думав що я десь зачепив, коли приїхала друга майка після прання я гадав тому що в машинці була ще кофта с замком і типу що це через замок
Але на третій майці я просто закинув до пральної машинки та... Читати відгук За декілька місяців замовив три майки, всі майки порвались після першого прання на одному і тому самому місці(попереду знизу)
Перший раз думав що я десь зачепив, коли приїхала друга майка після прання я гадав тому що в машинці була ще кофта с замком і типу що це через замок
Але на третій майці я просто закинув до пральної машинки та вона також порвалась на тому самому місці після першого прання.
Ми перевірили інформацію щодо артикулу BQ1260-010 після вашого звернення. Раніше скарг на цю модель не надходило.
Виявлене пошкодження є наслідком зовнішнього фізичного впливу.
Нам шкода, що ця ситуація викликала у Вас негативні враження.
Нам дуже прикро за ситуацію яка склалася.
Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Не працює оплата і інтернеті
Пробував оплатили з 4ьох різних карток на сайті, звернувся до оператору він написав, що я потрібен подзвонити в банк і запросити підтвердження, а виявилось, коли подзвонив магазин після замовлення товару накладним платежем що цей товар неможливо купити по онлайн оплаті
Через недостовірну інформацію оператора в вайбер у згаяв купу свого часу.
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що у Вас виникли труднощі з оплатою, і ми розуміємо Ваше невдоволення.
Ми перевірили Ваше звернення та хочемо пояснити ситуацію. На момент Вашої спроби оплати вона була можлива, однак, як видно з Вашого повідомлення, платіж не був підтверджений. Часто банки вимагають додаткового підтвердження операції, тому наш оператор і рекомендував Вам звернутися до банку.
Щодо питання способу оплати: у нас є різні склади, і деякі з них працюють лише за повною передоплатою, а деякі приймають післяплату. Можливо, коли Ви звернулися безпосередньо до магазину, він повідомив інформацію, актуальну саме для його умов відправки.
Нам важливо, щоб Ви отримали якісне обслуговування, тому, якщо у Вас залишилися питання або вам потрібна допомога, будемо раді допомогти.
Megasport зганьбився
У м. Одеса Megasport у "Гагарін Плаза" навіть відчинитися вчасно не вміє. Повинен відчинятись о 10:00, на годиннику вже 10:40, а він ще зачинений. "Повітряної тревоги" не було. З'ясовую причину - продавці-консультанти переклеюють нові ціники з акційними цінами. Невже акційні ціни стали відомі прямо зараз? І чи не... Читати відгук Магазин Megasport зганьбився вщент! Його неввічливі продавці-консультанти не знають товару, який продають.
У м. Одеса Megasport у "Гагарін Плаза" навіть відчинитися вчасно не вміє. Повинен відчинятись о 10:00, на годиннику вже 10:40, а він ще зачинений. "Повітряної тревоги" не було. З'ясовую причину - продавці-консультанти переклеюють нові ціники з акційними цінами. Невже акційні ціни стали відомі прямо зараз? І чи не можно було їх приклеїти напередодні ввечері, або вранці перед відкриттям? Чи обов'язково цим займатися у робочий час магазину, коли вже прийшли потенційні покупці.
P.S.: Більше ні я, ні мої друзі, ні мої хлопці-побратими нічого в Megasport купляти не будемо!
Хай він і надалі буде зачинений!
Раніше Megasport був мій улюблений магазин, а зараз завдяки "вдалому" керуванню "менеджерів" я з ним розлучаюсь назавжди !!!
Обходьте цю мережу стороною
Ситуация с покупкой кроссовок
Вместо этого, мне на Эл почту приходит письмо что товар не оплачен
Звоню в службу поддержки, меня просят предоставить квитанции. Предоставила на Вайбер.
Надеюсь что с ситуацией разберутся в ближайшее время
Остался вопрос: все ли корректно у вас работает? Почему я должна добиваться свой оплаченный товар?... Читати відгук Заказала на сайте мужские кроссовки , оплатила онлайн. Жду товар на новый почту
Вместо этого, мне на Эл почту приходит письмо что товар не оплачен
Звоню в службу поддержки, меня просят предоставить квитанции. Предоставила на Вайбер.
Надеюсь что с ситуацией разберутся в ближайшее время
Остался вопрос: все ли корректно у вас работает? Почему я должна добиваться свой оплаченный товар?
Я рассчитывала на определенный срок доставки. Теперь мне ждать ещё дольше? Как это понимать?
Кросівки PUMA Porsche Legacy Trinity Motorsport Shoe
Те саме відповіли і коли написав заяву... Читати відгук 19 червня купляв кросівки PUMA Porsche Legacy Trinity Motorsport Shoe. Проходив в них від сили тиждень, а вже 28 червня помітив на передній частині кросівка серйозне пошкодження. Вирішив в той же день повернути, але продавці, оглянувши фізуально товар, відмовили у поверненні чи якомусь гарантійному ремонті, посилаючись на те що це "механічне пошкодження".
Те саме відповіли і коли написав заяву на директора магазину, сказавши що через потертість на передній частині кросівка, виглядає так ніби це механічне пошкодження спричинене гострим предметом і відмовились повертати кошти.
Виникає питання як до повернення товару в цьому магазині(а дивлячись на відгуку, це у них звичайна справа), там і питання якості продукції(не думаю що на оригінальних Puma, так просто за 10 днів, виникла подібна проблема). Нехай мені пояснять, якої якості мають бути кровіски, аби непомітно для себе(помітив недолік я вже тільки вдома) я мав їх якось механічно пошкодити у такий спосіб?!
Тобто весь ваш гарантійний ремонт чи повернення, просто ніщо, бо ви банально можете зіслатись на "потертість/пошкодження" підошви, а вона потертись може доволі легко від мінімальних навантажень(та банально граючи у футбол, хоча і того я у них не робив). Нагадую, товару на момент звернення про повернення коштів було менше 10 днів!!.
Не рекомендую цей магазин з такою політикою повернення товару і гарантійним обслуговуванням!
Отвратительное отношение к интернет заказам
Покупка в Мегаспорт
Китайские подделки
Хотів придбати кросівки
Будь ласка, зв’яжіться з нами на [email protected] або зателефонуйте нашій команді 0 800 505 124 для уточнення інформації щодо отриманого замовлення. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Mega sport не рекомендую
Замовила на сайті через інтернет магазин МегаСпорт пару днів назад пуховик для чоловіка, вдома поміряла і побачили, що розмір не підійшов, хотіла обміняти на менший, але всі менеджера гарячої лінії відмовляють мені в цьому, спираючись на закон, де вказано, що пухово-пір’яні вироби не підлягають обміну. Пухово-пір’яні вироби - це подушки та простирадла в моєму розумінні.
Після такого... Читати відгук Добрий день!
Замовила на сайті через інтернет магазин МегаСпорт пару днів назад пуховик для чоловіка, вдома поміряла і побачили, що розмір не підійшов, хотіла обміняти на менший, але всі менеджера гарячої лінії відмовляють мені в цьому, спираючись на закон, де вказано, що пухово-пір’яні вироби не підлягають обміну. Пухово-пір’яні вироби - це подушки та простирадла в моєму розумінні.
Після такого просто зникає бажання мати ще якісь справи в майбутньому з цією організацією (((
Вказую номер замовлення, щоб можна було перевірити, що я дійсно замовляла саме у них пуховик Пума-замовлення 2396422
Плохое качество товара
Купил кроссовки Champion, носил мало, не прошел год, как кроссовки начали разлазится в разных местах. По закону вернуть нет возможности. Больше в этом магазине ничего покупать не буду и никому не рекомендую приобретать товар в Megasport.
В нашій мережі представлені виключно оригінальні товари провідних світових виробників, які мають відповідні сертифікати якості, підтверджені висновком Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
Для отримання сертифіката, відправте запит на електронну пошту [email protected].
Наші менеджери з радістю наддадуть всю необхідну інформацію!
Нам дуже прикро за ситуацію яка склалася.
Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Не рекомендую
Таке відчуття,що придбав на базарі за 200грн.
Мабуть футболки на базарі і в «Мегаспорті »... Читати відгук Придбав футболку Puma за 1762грн. Через місяць (одягнув десь 5 разів) використання сильно виблід воротник та трохи менше футболка в цілому! Звернувся до магазину,щоб повернути. Сказали-це не гарантійний випадок,це бавовна,вона має здатність втрачати колір! Можливо і так,але не через місяць,але не після першого прання!!!
Таке відчуття,що придбав на базарі за 200грн.
Мабуть футболки на базарі і в «Мегаспорті » шиють в одному і тому самому підвалі!
Попросив надати письмову відповідь в звʼязку з чим мені відмовляють в поверненні. Я чекав відповідь більше місяця! Телефонував декілька разів. Завжди знаходили якісь відмазки. Відповідь надали лише тоді коли звернувся на гарячу лінію.
Відповідь прикріплю нижче.
Аналогічна ситуація в мене була в магазині «Адідас»- придбав костюм,виблід,прийшов в магазин,без питань забрали назад,жодної відмазки не сказали!!!
Судячи з попередніх коментарів «Мегаспорт»- це дно!!!
Шкода,що так відносяться до своїх клієнтів!
В будь-якій ситуації можна знайти компроміс!!!
MEGASPORT в ТРЦ Плазма Київ
На всі мої подальші намагання поговорити відповідь одна. Їх не засмутив той факт що вигоріли штани тільки в одному місці кофта і всі інші місця залишилися нормальними.
Тож пищу для всіх покупців - даний магазин продає повне ГІВНО а не товар. Я впевнений що вся їхня продукція фальсифікат і ви просто отримаєте ГІВНО. Як показала практика нічого не докажете.
MEGASPORT = МЕГА Жахливий агазин та сервіс. Замовлення #2228883
Станом на 24.05.2023 року
Замовив онлайн у MEGASPORT наступні речі:
Nike Air Max SC - 3638 грн. / 1 шт.
Nike Air Max 90 Futura - 4274.1 грн. / 1 шт.
Вартість замовлення: 7912.1 грн.
Повна 100% передоплата.
Як виявилось потім, 1 із кросівок немає розміру, тому вони не можуть мені їх доставити (100% передоплата була), і... Читати відгук Замовлення #2228883
Станом на 24.05.2023 року
Замовив онлайн у MEGASPORT наступні речі:
Nike Air Max SC - 3638 грн. / 1 шт.
Nike Air Max 90 Futura - 4274.1 грн. / 1 шт.
Вартість замовлення: 7912.1 грн.
Повна 100% передоплата.
Як виявилось потім, 1 із кросівок немає розміру, тому вони не можуть мені їх доставити (100% передоплата була), і повернуть кошти. 2гу пару мені доставлять.
Чекав повернення коштів 4 дні... Повернули кошти за 1 пару.
Однак, з незрозузілих мені причин, магазин сам скасував і 2 пару не повідомляючи мене про це....
(про що я дізнався сам, коли почав їм звонити на 5 день після замовлення)
Наразі кошти (як і кросівки) я назад не отримав.
ЖАХ! Нікому не раджу! ЩЕ і 100%
Персонал ужас ?
Я думаю в таком магазине брака не должно быть. В магазинах с браком не продают или продают сосиской. Я разочарован слов нет!
Megasport Plaza SportOutlet
Персонал шахраює на знижках
Ми були з дітьми, та скандалу не робили - зберегли настрій дітей. Та раджу бути дуже уважними з персоналом. "Ловкость рук" в чистому вигляді, як то кажуть. Іще й з тебе дурня ліплять.
Ми почули Ваше занепокоєння та цінуємо Ваш відгук.
Компанія MEGASPORT перепрошує за ситуацію яка склалася, для нас вона є недопустимою. Ваше звернення передано до керівництва для врегулювання.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про нас.
Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю з Вами!
Продукция не качественная и не оригинальная
Мегаспорт жахлива робота з клієнтами
Пума і анта... розмір 28см стопи....
Анта прийшла 29 см.... повернення за мій рахунок тому що вони допускають 1.5см похибки в своїх замірах....... Жахливий підхід до роботи... якщо людина замовляє 28см стопу то +-1.5см це не доаустимв похибка....
Обман ребенка
Жахлива якість
Дуже неприємно(
Очікую результату через 2-3 дні.
Фото додаю, щоб було зрозуміло, що зовні вони просто в ідеальному стані і списати на неправильне носіння буде просто абсурдом.
Бракованный товар, делают все чтобы не возвращать деньги
В общем, цепляются за любую возможность не возвращать деньги. И самое смешное, что причина, которую мне огласили звучала +- так «так,товар дійсно с дефектом,але ви його відправили з порушенням умов». Круто конечно, но какая разница, ведь их только в утиль пустить, или вы ещё кому-то собирались продать?
Первая и последняя покупка в этом магазине.
Нам дуже шкода, що довелося зіткнутися із цією ситуацією. Ваше питання займаються наші співробітники. Постараємось вирішити питання якнайшвидше.
З повагою,
компанія "MEGASPORT"
несоветую делать предоплату
Не выполняют условия заказа
Несколько раз оплачивал товар и получал возврат денег по их вине(то склад не тот,то ещё что то). Особенно последний раз вернули деньги после начала войны,после пообещали по старой цене провести оплату и потом сами же через час передумали. Такая большая сеть... Читати відгук Очень жаль что мегаспорт так скатился. Являясь постоянным клиентом столкнулся с откровенным то от жлобством то ли некомпетентностью.
Несколько раз оплачивал товар и получал возврат денег по их вине(то склад не тот,то ещё что то). Особенно последний раз вернули деньги после начала войны,после пообещали по старой цене провести оплату и потом сами же через час передумали. Такая большая сеть и такая неадекватная политика. Кто даёт вам права сначала снимать деньги с карты ,потом возвращать Деньги и заново продавать вещь?это очень странно….