Megasport продає браковане взуття. Одна пара кросівок — нормальна, інша — помітно ширша, п’ята не фіксується і “шльопає” при кожному кроці. Це явно не те, що можна назвати якісним товаром. Але замість вирішення проблеми — шаблонна відписка, жодної відповідальності, і перекладання провини на покупця. Сервіс на нулі: замість визнати очевидний дефект, компанія відмовляється повертати гроші, навіть коли надані всі докази. Не рекомендую — тут вам продадуть брак і залишать сам на сам з проблемою.
Ваше звернення було уважно розглянуто у відділі гарантійного обслуговування та юристами.
За результатами огляду взуття та проведених вимірювань взуття фахівцями - було підтверджено, що обидві напівпари є одного розміру та відповідають державним стандартам, допускам та нормам, які допускаються при масовому виробництві. Ознак виробничого дефекту виявлено не було.
Ми з розумінням ставимося до кожного звернення, навіть якщо не завжди можемо повністю задовольнити очікування. У цьому випадку, з огляду на встановлену відсутність істотного недоліку, повернення коштів або обмін взуття, на жаль, є неможливим відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас розчарування. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу — готові надати додаткові роз’яснення або підтримку у разі потреби.
Кросівки з дефектом, відповідальності — нуль - Відгуки про MEGASPORT
відгук
Коментарі до відгуку
Ваше звернення було уважно розглянуто у відділі гарантійного обслуговування та юристами.
За результатами огляду взуття та проведених вимірювань взуття фахівцями - було підтверджено, що обидві напівпари є одного розміру та відповідають державним стандартам, допускам та нормам, які допускаються при масовому виробництві. Ознак виробничого дефекту виявлено не було.
Ми з розумінням ставимося до кожного звернення, навіть якщо не завжди можемо повністю задовольнити очікування. У цьому випадку, з огляду на встановлену відсутність істотного недоліку, повернення коштів або обмін взуття, на жаль, є неможливим відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас розчарування. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу — готові надати додаткові роз’яснення або підтримку у разі потреби.