Придбав кросівки, прийшли браковані, на другий день розклеєлись. Звʼязався з службою підтримки сказали відправити та вони повернуть кошти. Через тиждень після того як вони отримали кросівки назад прийшло повернення коштів но Увага, на 1000грн менше ніж мало б бути, два дні відписували з вами звяжуть, з вами звяжуться і т.д. в кінці таки набрала менеджер в компетентнсоті якої виникають сумніви і повідомали що гроші повернуть, знов чекати 14 днів. Для чого брехати про якісь технічні немправності якщо просто працівник при прийомі переплутав і пікнув не той товар? всі ми люди, можна ж нормально пояснити та визнати свою вину, проте мегаспорт пішов іншим шляхом, обман своїх клієнтів, перекладання відповідальності на інших та ін.
Переваги:
швидка доставка
Недоліки:
відсутня нормальна робота рекламації, менеджери перекладають одне на одного, ніхто нічого не знає, просто очікуйте колись може вам повернуться гроші але то дуже не точно
Нам шкода, що ситуація з поверненням коштів викликала у Вас негативні емоції.
Ви звернулись на рахунок повернення товару до нас 15 березня ( товар ще не був Вами повернутий), а 19 березня Вам було повернуто кошти.
Ми визнаємо, що припустилися помилки у розрахунках – це був людський фактор, і ми щиро перепрошуємо за незручності.
Як тільки Ви повідомили нас про це 23 березня , ми оперативно виправили ситуацію та 24 березня повернули різницю , адже ні в якому разі не мали на меті затримувати повернення коштів або створювати додаткові труднощі.
Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо надавати якісний сервіс.
не розумію звідки ви берете ці числа, мабуть ще одна спроба зняти з себе відповідальність, додав скрін де видно коли ви зробили повернення не повної суми, решта суми досі не отримана.
так, адже саме згідно чинного законодавства продавець виконує повернення коштів частинами, виплачує 1/3 від загальної суми спочатку і каже що це основна частина))
Ми визнаємо свою помилку та зробимо висновки, щоб у майбутньому уникнути подібних ситуацій. Самі розумієте, людський фактор не виключення у нашій роботі. Дякуємо Вам за Вашу уважність і терпіння. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди готові вдосконалювати наш сервіс.
Не звʼязуйтесь з цією шарагою - Відгуки про MEGASPORT
в кінці таки набрала менеджер в компетентнсоті якої виникають сумніви і повідомали що гроші повернуть, знов чекати 14 днів. Для чого брехати про якісь технічні немправності якщо просто працівник при прийомі переплутав і пікнув не той товар?
всі ми люди, можна ж нормально пояснити та визнати свою вину, проте мегаспорт пішов іншим шляхом, обман своїх клієнтів, перекладання відповідальності на інших та ін.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам шкода, що ситуація з поверненням коштів викликала у Вас негативні емоції.
Ви звернулись на рахунок повернення товару до нас 15 березня ( товар ще не був Вами повернутий), а 19 березня Вам було повернуто кошти.
Ми визнаємо, що припустилися помилки у розрахунках – це був людський фактор, і ми щиро перепрошуємо за незручності.
Як тільки Ви повідомили нас про це 23 березня , ми оперативно виправили ситуацію та 24 березня повернули різницю , адже ні в якому разі не мали на меті затримувати повернення коштів або створювати додаткові труднощі.
Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо надавати якісний сервіс.
Дякуємо, що звернули нашу увагу!
Основна частина коштів була повернута на 4-й день після отримання повернення.
Банк зарахував кошти на 8-й день, що є нормальним строком для фінансових операцій.
Повне повернення було завершене на 9-й день.
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", продавець зобов’язаний повернути кошти покупцю:
Протягом 14 днів – якщо товар має неналежну якість, і споживач вимагає повернення коштів.
Протягом 30 днів – якщо потрібно провести експертизу товару для підтвердження браку.
Тому наша компанія не порушила закон, а завжди діє в рамках чинного законодавства.